Hakutulokset

1. K

Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Tine joo arvaa vaan eikö hirveesti himottas testata, mutta pakko kai malttaa vielä huomiseen oottaa. :stick: Edelleen yököttää ja heikottaa, mutta aina hetkeksi helpottaa kun syö. Yöllä en saanu oikein nukuttua tämän olon takia, ravasin pissalla ym + jännittää ihan hurjasti mitä se testi...
  2. K

Meillä on tallessa molempien lasten kaikki tarvikkeet. On turvakaukaloa, 2x rattaat (yhdistelmät ja tuplat), hoitopöytä, leluja ja vaatteita hirvee kasa ymym. Mitään ei olla heitetty pois ja mä oonki sanonu että kohta tarvii oman huoneen noille pieniks menneille vaatteille ym tavaroille :D alkaa...
  3. K

Tänään kp 32/32-37 eikä menkkoja näy. Taitaa siis taas olla pidempi kierto. Mulla on kyllä nyt kolme päivää ollu samanlaisia "oireita", mitä viime raskaudessakin, mutta ne kyllä voi selittyä muullakin.. eli nenän limakalvot on niiiin rutikuivat että ihan koskee ja sama oli viimeksi läpi...
  4. K

Halo mä oon myös miettiny noita. Meillä kaksi tervettä lasta jo on, voiko vielä kolmannen kerran kaikki mennä hyvin? Mulle tuli ekan synnytyksen jälkeen emätintulehdus johon söin viikon antibioottikuurin ja toisesta synnytyksestä kohtutulehdus, joka vaati alkuun suonensisäiset antibiootit...
  5. K

Meille tuli syyskuussa 6v yhdessäoloa täyteen ja 5v ollaan oltu kihloissa. Naimisiin ei oo vielä keretty :D Äkkiä laskettuna kp 28 eli menkkoja ootellaan tässä ensi viikon aikana alkavaksi.. mitään oireita suuntaan tai toiseen ei ole.
  6. K

Esikoisesta mä jotenki vaan tiesin, että oon raskaana jo ennen kuin menkat oli ees myöhässä, vaikkei mitään oireita ollutkaan. Lopetin tupakan poltonkin sit siihen. Ja menkkojen oletettuna alkamispäivänä tein hyvin vahvasti positiivisen testin. :) Kuopusta yritettiin se 7-8kk ja alkuun...
  7. K

Tervetuloa kolmas81! Sulla on näköjään saman ikäiset lapset kuin mulla; mulla on 1/11 ja 11/12. :) ).( Ei kerrassaan mitään. Kp taitaa olla 21 jos oikein laskin. Ja ovulaatiolaskurin mukaan ovis pitäis olla 25.-30.päivä, jos lasketaan näillä kierron pituuksilla mitä mulla nyt on ollu eli...
  8. K

Onnnea Alice81!! :) Mulla on nyt tänään ollu sellasta kummallista alamahakipua välillä.. siis esim äsken nauraessa tuntuu tuolla keskellä alamahalla vihlontaa/kipua ja kun veti vatsaa sisään nii tuntui epämukavalta :confused: nyt taas ei tunnu mitään... höh, mistähä johtunee tämmöne?
  9. K

Tervetuloa uusille! :) Mä en edelleenkään oo pysyny perässä mikä kp nyt menossa... :D muutama kerta ollaan tässä nyt kuitenkin peittoja heiluteltu ja silleen.. Tänä aamuna tein ovulaatiotestin (pakko kun menee vanhaksi ihan näinä päivinä :D) ja negaa näytti, hyvin hailakka toinen viiva...
  10. K

joko laitat aamulla toppatakin,entäs lapset?

Meillä on ollu jo muutaman päivän toppavaatteet kaikilla käytössä, luntakin on jo n.15cm..
  11. K

Mä en oo nyt edes jaksanu pysyä mukana mikä kp on menossa, otetaan siis rennosti tämä kierto :D Petipuuhiinkaan ei olla vielä päästy, ollaan oltu jokainen enemmän tai vähemmän kipeenä.. mutta jospa sitä tänään jo jotain jaksas.. ;) Pink89 mullakin on nimi jo valmiina, sekä tytölle että...
  12. K

Onnea plussanneille! :) Ja tervetuloa kaikki uudet! Jospa tännekin tulis vähän eloa.. :) Nyt taitaa olla menossa kp9 ja tuntuu olevan kroppa ihan sekasin.. yleensä siis menkat kestää 4-5 päivää ja sit tulee vielä pari päivää tota tuhrua, mutta nyt menkat kesti häthätää sen kolme päivää ja...
  13. K

Uimahalliin taaperona kanssa eka kertaa

Meillä on alle 1v.llä ollu uimavaippa+uikkari ja isommalla pelkästään uikkarit. Myös jarrusukat on ollu jalassa.. Vesipullo on hyvä olla mukana.
  14. K

Millä RV:lla olette toista lasta synnyttäneet?

Esikoinen syntyi rv 41+4 ja kuopus rv 39+6. Molemmat käynnisty ihan itekseen, eka supistuksilla ja toinen vesien menolla.
  15. K

kolmiliini Kiitos :) Mä tulin kyllä esikoista imettäessä raskaaksi (lopetin imetyksen 1-2kk plussan jälkeen), mutta siihen meni puolisen vuotta. Sillon kyllä alko paljon aikasemmin menkat ja heti säännöllisesti ym, nyt tuntuu että on kroppa enemmän sekasi.. :/ Enkä mä nytkään imetä ku kerran...
  16. K

Minkä ikäisen lapsen kanssa pitäisi alkaa askartelemaan?

Aikasemmin ollaan toki piirrelty, väritetty, käytetty sormi- ja vesivärejä, muovailuvahaa, tarroja.. mutta saksien käyttö, liimaus yms "askartelu" alotettiin n.2,5v.
  17. K

Minkä ikäisen lapsen kanssa pitäisi alkaa askartelemaan?

Meillä lapsi 2v8kk ja ollaan ruettu opettelemaan saksien käyttöä, kun kovasti oli kiinnostunu. Varsinaisesti ei siis askarrella, vaan leikellään ja silputaan paperia, mutta pojan mielestä se on askartelua :D kohta voisi yrittää jotain helppoja kuvia tms leikellä, kun alkaa saksien käyttö sujua..
  18. K

Mulle vois päivittää kp1/?? yk2. Nyt oli kierron pituus 37 päivää, kun aikasemmin se on aina ollu 32päivää. En tiiä sotkeeko se imetys sitten ja tasottuu vielä, vai onko pidentyny... Mut kiva kun pääsee alottamaan uuden kierron hyvillä mielin, eikä tarvi ootella ja pähkäillä missä ne menkat...
  19. K

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Mulleki voi nyt päivittää kp1/?? yk2. Nyt oli kierron pituus 37 päivää, kun aikasemmin se on aina ollu 32päivää. En tiiä sotkeeko se imetys sitten ja tasottuu vielä, vai onko pidentyny... Mut kiva kun pääsee alottamaan uuden kierron hyvillä mielin, eikä tarvi ootella ja pähkäillä missä ne...
  20. K

Hiljasta on kyllä.. Täällä kp 35, ei menkkoja ja testi edelleen nega. Mulla oli jotenkin niin sellanen olo, että oisin raskaana, mutta testit näyttää muuta. :/ taitaa vaan ton imetyksen takia olla kierto sekaisin vielä.. alkas vaan nyt äkkiä p*rse vuotaa, niin pääsis tästä oottelusta ja...

Yhteistyössä