Hakutulokset

1. K

Mistä sinä olet riippuvainen?

Huulirasva Puhelin (netti)
  2. K

<3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

surusilmät voi ei :/ :hug:
  3. K

Tiqustiina mäkin laitoin sulle viestii siitä facebook-ryhmästä. Meillä esikoinen synty rv41+4 ja kuopus 39+6. Kummassakaan ei oo ollu mitään ennakoivia supistuksia tai muita, suoraan ollu menoa sit kun alkaa jotain tuntua.
  4. K

Moikka. Jokohan mä uskaltasin liittyä tänne mukaan.. Mulla siis isänpäivästä lähtien ollu heikotusta ja yökötystä yms, mutta laitoin ne vaan tän flunssan piikkiin. Eilen kuitenkin tein testin ja positiivinenhan se oli! :) Tosi vaikee uskoo, että tärppäsi jo yk2, kun kuopusta yritettiin...
  5. K

Laihtuuko mukamas imetysaikana helpommin?

Mä en laihtunu imetysaikana, mutta nyt kun imetys on loppunut, on painokin alkanu pudota.
  6. K

voiko vanhustenhoitaja työskennellä päiväkodissa?

Täällä ainakin vaaditaan suuntautuminen lapsiin ja nuoriin.
  7. K

Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Kiitoskiitos! :) Mun on jotenkin niin vaikee uskoo tätä vieläkään..! Lueskelin heinäkuisten pinoa ja oli pakko lopettaa kun meinas rueta itkettää :confused::D Sama ton Hyvä joulumieli- ketjun kanssa.. Oonko vähä herkillä :D pillipöllölle onnea haamusta, toivottavasti vahvistuu siitä! :)...
  8. K

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Kiitoskiitos! Mä en vieläkään meinaa uskoa tätä... :D Ihanaaa ja jännittävää, vaikka tää onkin jo kolmas raskaus! Kuopus täytti just vuoden, joten edellisesta kerrasta ei ees pitkä aika oo :D mut silti. peikkotytsy voiii, mä pidän kuitenkin peukkuja että sullekin se plussa tulis nyt!! :)...
  9. K

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Huomenta! Tulin vaan kertomaan että tein tänä aamuna raskaustestin ja kaksi vahvaa viivaa siihen tuli! :heart: Jotenkin tosi vaikee uskoo, mä olin varautunu paljon pidempään yritykseen. Johan mulla on isänpäivästä asti ollu yökötystä yms mutta ajattelin sen johtuvan vaan tästä flunssasta...
  10. K

Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Hyvää huomenta! :) Testin tein herättyäni, eikä meinannu onnistua kun kädet tärisi niin kovasti :D mutta kaksi vahvaa viivaa siihen kuitenkin tulla pärähti!!! :heart: Mä en voi uskoa tätä! Olin varautunu taas paljon pidempään yritykseen. Apua! Ihanaa! En nyt osaa oikein muuta sanoa, oon...

Yhteistyössä