Hakutulokset

1. K

Tuleeko kuusihenkinen perhe 2aik. ja 4 lasta mielestäsi toimeen 3000 euron

Meillä kaksi aikuista ja kohta kolme lasta, kuukausitulot n.2000e.. pärjätään, mutta tiukasti.
  2. K

Käyttekö pienten lasten kanssa ulkona, vaikka pakkasta olisi -20°c?

Täällä tänään -27 astetta pakkasta, eikä menty ulos ollenkaan. Molemmat lapset (1v ja 3v) nuhassa, koko ajan räkä valuu ja posket on jo valmiiksi ihan kuivankarheat, niin katsottiin paremmaksi jäädä sisään. Nuorempi vielä vähän huono liikkumaan, niin äkkiä kylmä tulee. Mutta alle -20 niin...
  3. K

Ystävistä kysely, vastailkaahan!

Montako ystävää omistat? En yhtään ystävää, muutama kaveri vain. Minkä ikäisiä ovat? 19-33 Katsooko ystävyys mielestäsi ikää? Ei. Mistä viimeisin ystävä on tarttunut mukaan? Viimeisin kaveri netistä. Haluaistiko lisää ystäviä? Kyllä
  4. K

Parisuhde-gallup

Ikäsi? 23v Miehesi ikä? 27v Kuinka pitkään olette olleet yhdessä (mukaan myös aika ennen avioliittoa, jos avioliitossa olette)? Reilu 6v. yhdessä, ei olla naimisissa Lapsien iät? 3v. 1v ja rv 15 Kuinka todennäköisenä pidät, että olette yhdessä "kunnes kuolema meidät erottaa" ? En osaa sanoa..
  5. K

Lasten hauskoja kommentteja (mitkä ovat saaneet sinut nauramaan)?

Poika 2v10kk: "Äiti, minulla on kylmä. Minä oon ihan kananmunilla!" :D Minä: tiedätkös mitä varten silmät on? Poika: no kahtomista, voi kahtoo mitä haluu. M: entäs suu? P: syömistä ja juomista. M: hyvä. Entäs nenä? P: niistämistä, tulee paljon räkää. M: entäs sitten...
  6. K

Miten "etten" tavutetaan?

Et-ten
  7. K

Paljonko saat hipsteritestistä?

5%
  8. K

Mitä ihmettä puette näillä keleillä itsellenne ulos?

Me käytiin aamusta ulkona, pakkasta oli -19 ja risat. Mulla oli päällä ohuet collegehousut, toppahousut, sukat, lyhythihainen paita, fleecepaita ja takki, talvikengät, kaulahuivi, pipo ja lapaset. Hyvin tarkeni, loppuajasta alko vaan poskia nipistellä.
  9. K

Mikä teillä on asunnon tai talon sisälämpötila tällä hetkellä?

24,7 näyttäs olevan, monesti vielä enemmänkin. Patterit siitä huonot, että ovat joko täysillä tai ei ollenkaan päällä, mitään välimuotoja ei saa säädettyä.
  10. K

Mitä mieltä nimestä Emilia?

Mä tykkään. Meidän tytöstä meinasi tulla Emilia, mutta muuttu viimehetkellä Miljaksi.
  11. K

Missä iässä lapsesi oppi sanomaan R-kirjaimen?

Poika täyttää loppukuusta 3v. eikä vielä sano ärrää. Kaikki muut kirjaimet kyllä tulee oikein ja puhuu tosi hyvin ja pitkiä lauseita, kertoo tarinoita yms. Mutta ärrän sanoo ällänä. Osaa kyllä päristää "drrrrrrrrrrrr"..
  12. K

Äidiksi melkein 21-vuotiaana??

Mä tulin raskaaksi 20-vuotiaana ja esikoinen syntyi kaksi viikkoa ennen kuin täytin 21v. Nyt oon 23v ja odotan kolmatta rv 12+4. Ja nyt jännittää muille kertominen paljon enemmän kuin aijemmin.. :D Vaikka ei kannattas/pitäs miettiä mitä muut ajattelee. Mutta sulle kovasti tsemppiä...
  13. K

Mitäs TE saitte itse joululahjaksi :)

Mä sain kaks paitaa, sukkia, villasukkia, säärystimet, askartelusetin, kosteusvoidetta+kuorivan suihkusaippuan, puhelimeen suojakuoret, elokuvan, yhen sarjan kuusi ekaa tuotantokautta ja miehen kanssa yhteiseksi tabletin.
  14. K

Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Vielä kurkin tänne... Hurjasti onnea kaikille plussanneille ja muille kovasti tsemppiä! :heart: Kukkis ja rääpäle 10+5
  15. K

Kauppa ottaa lahjakortilla ostettaessa yli 5 euroa

Täällä verottivat summasta euron "laskutuslisää".
  16. K

Onko muita perheellisiä naisia joilla ei ystäviä?

Tää vois olla ihan mun kirjottama! Paitsi että kun mä en oo töissä, vaan lasten kanssa kotona, niin ei oo niitäkään työkavereita.. Välillä oon ihan tyytyväinen näinkin, välillä harmittaa kovasti ja tunnen oloni tosi yksinäiseksi.
  17. K

lapsi ei suostu kakkaamaan pottaan???

Meillä poika pelkäsi sitä ääntä, mikä kuuluu kun kakka kopsahtaa pottaan.. teki aina housuun tai lattialle. Muutaman kerran sitten laitettiin paperia potan pohjalle vaimentamaan ääniä ja aina kun kakan teki pottaan niin sai jotain kivaa (tikkarin, tarran, tms pientä) ja paljon kehuja. Ei menny...
  18. K

Joulupukki tulee meille aattona jo klo 15.

Meilläkin käy pukki pikavisiitillä klo 15, sen jälkeen sitten syödään rauhassa ja ihmetellään lahjoja ym. Yleensä lapset rupeaa nukkumaan klo 19.30-20, jouluna saisivat kyllä valvoa pidempään, mutta epäilen etteivät jaksa.
  19. K

Joko ne hyvän mielen lahjakortit on jaettu?

Meillekin tuli viime viikolla.
  20. K

Montako tuntia pitää olla syömättä jos paikataan hammas?

Viimeksi kun multa paikattiin hammas, niin sai syödä vaikka samantien. Sitä edellisellä kerralla sanottiin, että pitää olla tunti syömättä ja juomatta, että paikka ehtii kunnolla kovettua. Ei puudutettu kummallakaan kerralla.

Yhteistyössä