Rivitalo kolmio 79,5 neliöö, vuokra 590e sis. 4x vesimaksu + kaksi autopaikkaa. Vedestä tulee kyllä tasauslasku kerran vuoteen, eli maksetaan kulutuksen mukaan.
Asutaan pikkukaupungissa Itä-Suomessa.
Ja meillä on kaksi lasta, kolmas tulossa.
Meillä kans yleensä yksi lämmin ateria päivässä.
Syödään siis aamupala, "lounas" ( = leipää, jukurttia, pasteijaa tmv. Joskus edellispäivän jämiä tai lapsille purkkipöperöä), välipala jos on tarpeen, päivällinen = lämminruoka ja iltapala.
Mulla on huono itsetunto ja olen myös ujo ja ennen jopa pelokas vieraiden seurassa (äitini aiheutti tämän). Sitten teininä tuli poikaystävä (nykyään todellakin ex) joka lyttäsi itsetunnon vielä alemmas. Koko peruskouluaika mua on kiusattu ja sekin vaikuttaa.
Nyt täytän 24v. ja itsetunto on...
Ekassa kerrottiin melkein heti, toisessa ei ollenkaan vaan saivat arvata ite ja nyt kolmannella kerralla kerrottiin joskus rv 14-15 (ja olivat jo epäilleet kun maha alkanu pyöristyä).
Meillä mies kuuluu riskiryhmään, ite oon nyt raskaana ja lapset 3v ja 1v. Eikä kukaan meistä oo koskaan ottanu influenssarokotetta. Eikä aijota ottaakaan.
Rokotusohjelmaan kuuluvat otetaan, mutta ei mitään ylimääräsiä.
Mulla viikkoja 16+5 ja ihan kaikki käy selkään; imurointi, pyykkien laitto, lasten pukeminen (ulos), vaipan vaihtokin välillä... Mutta mulla kipu ei yleensä kestä koko päivää, vaan helpottaa jos lepäilee ja suoristaa selän hetkeksi. On kyllä sitten aran tuntunen loppupäivän ja kipeytyy herkästi...
Täällä on lähes kaikki harrastukset ja kerhot 4v ylöspäin :/ meijän just 3v täyttävä poika harrastaa nyt satubalettia, kun se on ainoa mihin pääsee. Ja tykkää kyllä kovasti, eikä ole edes ainoa poika. Ja perhekerhossa käydään kerran viikkoon.