Hakutulokset

1. K

Vuokralla Asujat! Galluppia?

Rivitalo kolmio 79,5 neliöö, vuokra 590e sis. 4x vesimaksu + kaksi autopaikkaa. Vedestä tulee kyllä tasauslasku kerran vuoteen, eli maksetaan kulutuksen mukaan. Asutaan pikkukaupungissa Itä-Suomessa. Ja meillä on kaksi lasta, kolmas tulossa.
  2. K

milloin on kuumetta?

Mulla itellä jo 37 on kuumetta ja olo aivan kamala. Lapsilla 37,5 on kuumetta.
  3. K

Kuinka monta juurihoitoa sinulle on tehty? Ikäsi?

Juurihoitoja ei yhtään, paikkoja en oo laskenu. Ja ikä kohta 24v.
  4. K

Meillä syödään vaan yksi lämmin ateria päivässä.

Meillä kans yleensä yksi lämmin ateria päivässä. Syödään siis aamupala, "lounas" ( = leipää, jukurttia, pasteijaa tmv. Joskus edellispäivän jämiä tai lapsille purkkipöperöä), välipala jos on tarpeen, päivällinen = lämminruoka ja iltapala.
  5. K

Onko sulla hyvä itsetunto?

Mulla on huono itsetunto ja olen myös ujo ja ennen jopa pelokas vieraiden seurassa (äitini aiheutti tämän). Sitten teininä tuli poikaystävä (nykyään todellakin ex) joka lyttäsi itsetunnon vielä alemmas. Koko peruskouluaika mua on kiusattu ja sekin vaikuttaa. Nyt täytän 24v. ja itsetunto on...
  6. K

Suolasta leivottavaa... mitä?

Suolaiset leivonnaiset - Ullanunelma Tuolla on vaikka mitä. Meijän lemppari on kinkkupiirakka :p
  7. K

Millä raskausviikolla kerroitte raskaudesta vanhemmillenne/ appivanhemmillenne?

Ekassa kerrottiin melkein heti, toisessa ei ollenkaan vaan saivat arvata ite ja nyt kolmannella kerralla kerrottiin joskus rv 14-15 (ja olivat jo epäilleet kun maha alkanu pyöristyä).
  8. K

kavereista (nikin) tällä palstalla

Mäkin hyväksyn kaikki jotka pyytää. Ei niitä kyllä oo tullukaan kun yksi ja sekin joku listaushomma kai, mutta kuitenkin :D
  9. K

Paljonko 1v. painaa?

Meillä 1v3kk ja n.9,5 kg kotivaa'alla, huomenna neuvola niin saadaan "virallinen" paino.. Ja syntymäpaino oli 3440g.
  10. K

G: Minkä ikäisenä sait korvakorut?

Mulla ei oo vieläkään, täytän ensi viikolla 24v. Lapset saa varmaan sitten, jos ja kun sitä itse kinuavat (tarpeeksi pitkään :D).
  11. K

Kotona olevat: kuinka paljon ehostatte itseänne normipäivänä

Yleensä kampaan vain tukan, joskus harvakseltaan saatan ripsiväriä laittaa.
  12. K

Otitko syksyllä influenssarokotteen? Miksi?

Meillä mies kuuluu riskiryhmään, ite oon nyt raskaana ja lapset 3v ja 1v. Eikä kukaan meistä oo koskaan ottanu influenssarokotetta. Eikä aijota ottaakaan. Rokotusohjelmaan kuuluvat otetaan, mutta ei mitään ylimääräsiä.
  13. K

Onko muita, joilla selkä kipeytyy raskaana (ja vain raskaana) kaikessa fyysisessä askareessa, kuten imuroinnissa?

Mulla viikkoja 16+5 ja ihan kaikki käy selkään; imurointi, pyykkien laitto, lasten pukeminen (ulos), vaipan vaihtokin välillä... Mutta mulla kipu ei yleensä kestä koko päivää, vaan helpottaa jos lepäilee ja suoristaa selän hetkeksi. On kyllä sitten aran tuntunen loppupäivän ja kipeytyy herkästi...
  14. K

Jos olisit saanut lapsen 18- vuotiaana, minkä ikäinen hän nyt olisi?

Täyttäis tänä vuonna 6v. Oikeesti esikoinen täytti just 3v.
  15. K

Miten raskausviikot lasketaan?

Laskettu aika -raskauslaskuri
  16. K

harrastaako teillä 3 vuotiaat jotain? :D

Täällä on lähes kaikki harrastukset ja kerhot 4v ylöspäin :/ meijän just 3v täyttävä poika harrastaa nyt satubalettia, kun se on ainoa mihin pääsee. Ja tykkää kyllä kovasti, eikä ole edes ainoa poika. Ja perhekerhossa käydään kerran viikkoon.
  17. K

Kenet näistä kotiavustajista ottaisit kotiisi?

Personal trainer tai lastenhoitaja ois kiva :)

Yhteistyössä