Hakutulokset

1. Björn

Oletko laittanut vanhemman lapsen päivähoitoon vaikka olet nuoremman kanssa kotona?

Mikä muutama satanen? :laugh: Pistä nolla perään.
  2. Björn

Niin ne joulukalenterit tupsahti taas kauppaan!!!!!!!

Älä suotta pyytele anteeksi, ei tämä ole niin haudanvakavaa. Toisenlaisella asettelulla olisit saattanut saada päinvastaisia vastauksia.
  3. Björn

Niin ne joulukalenterit tupsahti taas kauppaan!!!!!!!

Juu ja sitten 30.11 sinä samainen palstamamma nyyhkytät siellä Prismassa kun kalenterit on loppu.
  4. Björn

kaulahuivi 1-luiokkalaiselle pojalle

Voi ttu taas :laugh: joo, eläkää te siellä maalla vaan niin kuin neuvostoliitossa, niin voitte sitten ylistää itseänne.
  5. Björn

kaulahuivi 1-luiokkalaiselle pojalle

Tai sitten ostat ihan vaan mustan ilman mitään kuvia.
  6. Björn

Aina tuulihousuissa?

Miten tämä liittyi mihinkään? Tuulihousutko on ainoa vaate, joilla tarkenee?
  7. Björn

Aina tuulihousuissa?

Tyypillinen palstamamma, joka saapuu häihinkin verkkareissa ja crocseissa. "Koska mä vaan viihdyn sellaisissa kuteissa, haters gonna hate!!11"
  8. Björn

Aina tuulihousuissa?

Joo näinhän se on, ja sitten perustellaan alipukeutumista mukavuudella ja käytännöllisyydellä. Tähänkin ketjuun tulee varmasti vastauksia, että "sulje silmäs jos et kestä mun pieruverkkareita kaupungilla".
  9. Björn

Poissaolot ammattikoulussa??

Ai, eikö teoriatunnit ole tärkeitä?
  10. Björn

Ongelmahan on nyt se, että ap kuittasi poissaolon vasta jälkikäteen. Siis missä työpaikassa voi lähteä mitään ilmoittamatta ex tempore matkalle, ja selvittää pomolle vasta jälkikäteen että juu olin reissussa. Sitä varten haetaan omaa lomaa, joka joko myönnetään tai ei.
  11. Björn

Siis ilmoititko vasta jälkikäteen?? Ja mikset toimittanut virallista loma-anomusta?
  12. Björn

No mikä opettajan perustelu oli?
  13. Björn

Pakko oli laittaa lapselle eskariin jo toppapuku kun tuota luntakin on.

Perus suomalainen ajattelutapa :laugh: että aina kannattaa vähän palella, vaikka voisi pistää ihan vaan sen talvitakin päälle...
  14. Björn

Voikohan jostakin "ostaa" jonkun tekemään koulutehtävät (etätehtävät) omasta puolestaan?

No ap todennäköisesti on koulussa siksi, että saa muodollisen pätevyyden. Enpä jaksa moralisoida.
  15. Björn

Voikohan jostakin "ostaa" jonkun tekemään koulutehtävät (etätehtävät) omasta puolestaan?

Kyllä vaan täytyy säilytellä etätehtäviä, jos arviointi perustuu niihin. Eipä ne paljoa tilaa vie, kun ovat alun alkaenkin sähköisessä muodossa.
  16. Björn

En ymmärrä tätä kommenttia. Luuletko puolestasi että heitän kokeet silppuriin heti kun olen saanut tehtyä arvioinnit?
  17. Björn

No jos hinnasta sovitaan... T: Merkonomeja työkseen opettava

Yhteistyössä