Hakutulokset

1. V

Pohdintaa....

En ole kyllä huomannut, että mun miehen sperma mitenkään pahalle haisis. Onhan siinä oma hajunsa, mutta ei mun mielestä paha. Tai sitten olen niin tottunut siihen, etten huomaa... Eikä se valuminenkaan ongelma ole. Meillä tyhjennellään sen verran säännöllisesti, ettei niin suuria määriä pääse...
  2. V

Missä te, joilla lapsi nukkuu samassa makuuhuoneessa,

Kai sitä nyt voi muuallakin tehdä, kuin makkarissa? Ja tarviiko sitä ylipäätään aina patjan päällä? Kunhan kyselen... Vähän mielikuvitusta!
  3. V

KOHTAAKOHAN TÄSSÄKIN KYSYNNÄN JA TARJONNAN LAKI?

Täällä yksi riipuvainen myös... Olen kuitenkin onnekkaassa asemassa sen puoleen, että mun mies ei ole koskaan voinu vastustaa mua. Eli puutteessa ei tarvitse tämän rouvan olla, paitsi ehkä silloin, kun mies on työreissussa... :/
  4. V

Lauantai gallu, mitä päällä-lasissa-lautasella?

Punaiset hepenet ja ohut aamutakki... Pullo siideriä! :)
  5. V

.

Laitoin vähän hepenettä ylle ja odottelen miestä kotiin... Lapset nukkuu. ;)
  6. V

Laitetaankos vinkkejä miten saada haluton mies kuumaksi?

Kyllähän se ulkonäkökin seksissä jonkin verran tietysti merkitsee, mutta siihen ei välttämättä itse voi kovin paljon vaikuttaa. Tietysti pukeutumalla sexysti ja vähän itseään laittamalla saa paljon aikaan. Mutta oletko kysynyt mieheltäsi, mistä hän pitäisi? Joskus ihmiset ei kehtaa sanoa, vaikka...
  7. V

PANETTAAA!!

Eli siis sinä keskustelet rouvien kanssa?
  8. V

mikä ammatin edustaja saa sinut syttymään?

Eiköhän se riipu ihan putkimiehen taidoista... ;)
  9. V

mikä ammatin edustaja saa sinut syttymään?

Kyllä se sotilas on... Varsinkin yks tietty saa mut aina ihan kiimaseks :p
  10. V

Naisille suuseksi kysely

Normaali rakastelun, se on kuitenkin monipuolisempaa. :p :p
  11. V

miks seksiä harrastaessa pitää niin hirveesti huutaa?

Mä en ainakaan voi sille mitään, kun tuntuu oikein hyvälle, niin kyllä huudan! Tietysti lasten ollessa kotona täytyy yrittää pidätellä mahdollisimman paljon, mutta se ikävä kyllä vähän häiritsee, kun pitää tietosesti yrittää olla hiljaa... Mutta kahden kesken kun ollaan niin annan kyllä tulla...
  12. V

Mitä järkeä on harrastaa seksiä jos ei

Tarkotatko nyt siis koko seksin vai ainoastaan yhdynnän aikana? Kyllähän seksiin kuuluu paljon muutakin kuin vaan se paneminen, enkä minä ainakaan joka kerta varsinaisen aktin aikana saa. Nautin kuitenkin suunnattomasti joka hetkestä, vähän niinkuin pieni orgasmi koko ajan päällä... Mutta mies...
  13. V

Oletko saanut jo tänä vuonna?

Olen :)
  14. V

PANETTAAA!!

Ei mulla mitään numeroseksiäkään vastaan ole, mutta kaikkein mieluiten olen joko antavana tai saavana osapuolena. Siten voin keskittyä täysin kumppanin nautintoon tai omaan... Taidanpa yllättää miehen tänään. ;)
  15. V

PANETTAAA!!

Oletkos sinäkin rouva, vai? Jos kerran kerho on vaan rouville...
  16. V

PANETTAAA!!

No kylläpäs sä nyt rouvia kaipailet...
  17. V

PANETTAAA!!

No alkoipas tekemään taas mieli oikein kunnon suuhoitoa... :p
  18. V

Ukko pihtaa!

Olen kyllä myös sitä mieltä, että terve heteromies haluaa varmasti seksiä vaimonsa kanssa, jos vaimo yhtään silmää miellyttää ja osaa asiansa. Jos ei nainen saa millään konstilla miestä petipuuhiin ryhtymään, niin ehkä kannattaa vilkaista peiliin tai miettiä mitä voisi tehdä toisin. Eiköhän se...
  19. V

Saatko saunoa vieraiden miesten kanssa?

Ei ole vielä tuollaista tilannetta eteen tullut, että olisi pitänyt kysellä. Mutta kysyin nyt ja vastaus oli "Saat, eihän saunomisessa mitään pahaa ole." Näin meillä.

Yhteistyössä