Hakutulokset

1. suvannon helmi

En voisi ikinä kuvitella mun miehen käyvän tällä palstalla

En, muutenkin aikas vähän koneella. Lukee uutiset, joskus pelaa veikkausta ja vaihtaa ystävien (asuvat kaukana) kans facessa kuulumisia.
  2. suvannon helmi

Mitkä teidän kodin seinistä on teidän miesten seiniä? Ja mitkä on teidän omia seiniä? (aion voittaa tämän väännön)

En mie seinistä tiijä mutta lattia on mun, mie sitä imuroin, raivaan ja luutuun. Muut vaan kävelee mun lattialla, annan toki luvan. ;)
  3. suvannon helmi

Kysymyksiä, minkä ikäinen olit kun ensimmäisen kerran?

Maistoit alkoholia? 16v Maistoit tupakkaa? 16v Kokeilit huumeita? - Meikkasit? 14v Värjäsit tukan? 15v Otit permanentin? 13v Kävit illalla baarissa? 16v. Muutaman kerran paikalliseen opiskelijabaariin pääsin kunnes siel tiukentu ote. Varastit kaupasta? - Kuukautisesi alkoivat? 14v...
  4. suvannon helmi

pisin aikasi ilman suklaata?

Noin kuukausi on joskus menny mutta en nykyään mieti ollakko ilman tai ei.
  5. suvannon helmi

Mistä barbie eläinhoitola?

Joku tollainen lelu vai elokuva? Sellainen löytyy kuin Barbie eläinsaaren prinsessana niin Homeenter.com
  6. suvannon helmi

G:Mitä kautta tutustuit mieheesi?

Lahdessa Rock-baarissa, kummatkin oltiin paikkakunnalla työn vuoksi. Ei asuta enään, äijän kotiseudun kautta mun kotiseudulle muutettiin.
  7. suvannon helmi

Kuulutko niihin onnekkaisiin, joilla on tiimalasivartalo?

0,75 onneton ja tahtois olla viel enemmän onneton. Treenit jatkuu.. ja jatkuu. :kieh:
  8. suvannon helmi

Tässä teille kaunis tuutulaulu

I Believe In Miracles - The Ramones - YouTube Hyvää yötä ja kauniita unia. =)
  9. suvannon helmi

Oletteko keskustelleet lapsiluvusta suhteenne alkuvaiheessa?

Ei ollut kummemmin puhetta että montako mutta muistan että monikossa niistä lapsista puhuttiin. Kun esikoinen oli syntynyt ja kului muutama kuukausi, alkoi puheet pikkusisaruksesta. Kakshan niitä nyt on ja kahdessa se luku pysyy. :)
  10. suvannon helmi

moniko juo aamulla kahvia ja miksi???

Koukussa ollaan ja pysytään, päivä ei käynnisty ilman kahvia. :p
  11. suvannon helmi

Sekoileeko muilla facebook?

Jotain ton tapaista ollu jo pitkään tai välillä on välillä ei.
  12. suvannon helmi

Gallup: minkä kännykän omistat?

Nokia Lumia 800 ja olen ollut tyytyväinen.
  13. suvannon helmi

Miten pääsisin eroon tai ainakin helpottaisin äkkipikaisuuttani?

Ton lenkin mie olen kans keksiny ja päittäisessä käytössä. Joo, kun löydätte hyvän tavan ja kestävän tavan hillitä hermoja, olkaa nii kilttejä ja kertokaan mullekkin. Olen itseenikin niin väsyny ku pitää kiihtyä niin paljon niin turhasta, mutta onneks ei joka päiväistä. :kieh:
  14. suvannon helmi

Pituutesi?

166cm
  15. suvannon helmi

nyt tarvisin todella laihdutus apuja ja hyviä neuvoja.

Sitten ei tuu mitään muuta mieleen ku että pistäs juoksuks.
  16. suvannon helmi

Kesän nassukka kuvaketju

Hyi hyi!! Tupakkikäsi leikattu kuvasta pois? Ei oo leikattu, ei ollu kuvassa alunperinkään. :D
  17. suvannon helmi

G: Lapsen lempiruoka

No en miekään oo kokkaustaidoiltani mikään mestari mutta olen kuullut että tykkäävät nakkikeitosta ja lasangesta. :)
  18. suvannon helmi

Naimisissa/kihloissa olevat, pidättekö tai pitääkö puolisonne sormusta?

Minulla on kaks sormusta nimettömässä mutta äijä niin laihtunu että sormus liian iso. Kahdesti jo puottanut mutta aina on jostain löytyny, enää ei uskalla ennenkuin käydään pienennyttämässä. :)
  19. suvannon helmi

Minkä leivistä valitset?

Nelonen.

Yhteistyössä