Hakutulokset

1. suvannon helmi

Ennustusta hetken aikaa

Uskaltaako tääl viel kysyä, näkyykö mulle mitää?
  2. suvannon helmi

Ennustusta hetken aikaa

Silloin kun laitoin sulle kysymyksen, niin tyttäreni 5v tuli samaan aikaan kysymään mitä hän on kirjoittanut paperiin ja siinä oli tän työpaikan nimi mitä haen, aika mystistä. On siis kirjain lyhenne.. Toivottavsti vastaat viel mulle. :)
  3. suvannon helmi

Mikä on teidän elämänne tragedia? (murhe/katkerin asia)

Menetin äitini 9-vuotiaana. En oppinu häntä tuntemaan, aina puuttuu jotain.
  4. suvannon helmi

Lapsi odottaa, että olisi aikuinen

Minusta on niitä lasten juttuja ja haaveita, pitääkin olla. Meillä 5v monta kertaa toivonu että olispa hän jo yhtä pitkä kuin mie, monta kertaa mittaa ittensä minua vasten että nyt ollaan jo tuohon ja tuohon, sitten huokailee että koska hän saa sut kiinni. :)
  5. suvannon helmi

Ennustusta hetken aikaa

Höh, taas meni jännitys ohitte että pätkähti. :(
  6. suvannon helmi

onko täysrapa kunto jos juosten menee 8,4km tasan tunti? :(

Eihän tuo paha, itse parhaimmillaan juoksen 11-12km tunnissa ja ei sykekkään pahasti nouse. :)
  7. suvannon helmi

auttakaa minkä kokoselle nämä?

Mulla on farkut 28/32 ja käytän s/36 kokoa, pituutta sen 165cm
  8. suvannon helmi

Ennustusta hetken aikaa

Koska tärppää työn löytymisen kanssa?? :)
  9. suvannon helmi

G: top 5- lempileffasi ?

1. Rita Hayworth- Avain pakoon 2. Kill Bill Vol1&2 3. The Others 4. Big Fish 5. Taru Sormusten Herrasta trilogia
  10. suvannon helmi

Taaperon tutista luopuminen

Meillä juniorilla päivä tutti jäi alta vuoden mutta yö unille mentiin sinne 2½v tutin kanssa mutta se jäi sitte että yks ilta en tuttii vaan antanu, sanoin son loppu ny. Parina iltana vinkui tuttii mutta ei isosti, sitten unohti vaan.
  11. suvannon helmi

HuOmenta !!

Hyvää huomenta, jälleen paistaa aurinko eilisen harmaan päivän jälkeen mutta viileetä, toivottavasti tuosta lämpenee. Ja tänään sitä aurinkoa kaivataan illalla kun lähden kesän ehkä ainoalle viihdevisiitille tonne paikalliseen "kyläjuhlaan"! :D Sitä ennen normiperjantai, ulkoiluu ja ulkoiluu...
  12. suvannon helmi

Kauanko olette tunteneet/ seurustelleet miehenne kanssa ennen....

2vuotta oltiin oltu yhdessä.
  13. suvannon helmi

Laitetaan taas omia lapsuuskuvia. :)

Mie ja äiti, joskus vuonna 1978. :heart: Tänä vuonna tuli äitini pois menosta kuluneeksi 27vuotta, ja ne vähäiset mutta rakkaat muistot ovat juuri näissä kuvissa.
  14. suvannon helmi

Voiko kavereiden lapselle antamaan lempinimeen jotenkin puuttua? Minusta äitinä vaan se on kamala :(

Kyllä tuo Basti kuulostaa ihan kivalta, kivemmalta kuin Basse minkä olen kuullu myös kyseisestä nimestä.
  15. suvannon helmi

G: mitä suihkusaippuaa ja deodoranttia käytät?

Vaihtelee juu mutta nyt on suihkusaippuana Palmolive Naturals Black Orchid & Moisturizing Milk ja deodoranttina Nivean Invisible for black & white.
  16. suvannon helmi

Kuuluisuuksia jotka syntyneet samana vuonna kuin sinä?

Tossahan Beepin luettelemana muutama tulikin ja vielä lisään Kate Winslet joka on myös syntynyt samana päivänä vuoden lisäksi. :D
  17. suvannon helmi

Muita kellä ei ole sisustuksessa tai lastenvaatteissa tähtiä?

Itselläni yhdet ja kuopuksella kahdet tähtisukat, muuten ei. :)
  18. suvannon helmi

Missä olit kun Estonia upposi, missä olit kun syyskuun 11. tapahtui..

Estonia uppoamisen muistan toki mutta en muista sitä että missä sen kuulin. Kaksoistorneista kuulin ku tulin töistä avasin tv:n niin heti siin näkyi kun kone ajaa päin pilvenpiirtäjää. Muistellaan ny ku alkuun päästy niin Dianan kuolemasta muistan että oli radio päällä, olin tullu koulusta ja...
  19. suvannon helmi

Minkä kokoisia 3vuotiaita teillä?

Kesäkuussa 3v neuvolassa oli 99cm ja 16kg
  20. suvannon helmi

Mitä olette tehneet tänä kesänä ja mitä vielä aiotte tehdä?

Vielä ei olla tehty mitään ihmeempää kuin nautittu kesästä koska lomareissu alkaa vajaan kahden viikon kuluttua, vapiskaan eteläsuomi. :) Kesä tuntuu himpunverran pidemmältä kun on mitä odottaa.

Yhteistyössä