Hakutulokset

1. Ä

~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

Hei, oli pakko tulla kysymään, että oletteko tehneet netissä noita vauvan sukupuolitestejä? Minä tein tänään 3 kpl :D Kaikki lupaili tyttöä: 85% tyttö, 91% tyttö, 81% tyttö! Ja kiinalainen kalenterikin vielä kertoi tytön tulevan...
  2. Ä

Torstain rv-pino!

Wauuu, loppusuoralla menette. Mitkä on fiilikset? :)
  3. Ä

minkä ikäiselle ekat kaveri synttärit?

Meidän lapsella on ensi kuussa synttärit. Kaveri synt. pidetään sisäleikkipaikassa. Poika täyttää 1v :D
  4. Ä

Torstain rv-pino!

rv 12+3 :)
  5. Ä

Mistä päin olet?

Salo
  6. Ä

Miksi kaikissa vauvalehdissä toitotetaan, että älä tarjoa vauvaa katsomaan tulleille mitään???

Meillä oli leivottu sellaisia vieraita varten ketä kutsuttiin. Ne ketkä tuli kutsumatta sai tyytyä pelkkään miehen keittämään kahviin. En siis tarjonnut mitään. Ja useille vielä sanottiin, että ei lahjoja niin silti on pakko tuoda jotain roskiin menevää krääsää.
  7. Ä

kertokaa nyt että kuka sen karkin laitto Katariinan taskuun?? (SALKKARIT)

Niinpä! Kuten esim. Niko on hullun hyvä tuki
  8. Ä

vauvan sydänkäyrä yms

Liikkeet, sykkeet ja supistukset.
  9. Ä

Joko kaupoissa alkaa olemaan aikuisten kevätvaatemallistot esillä? Takkeja lähinnä etsin.

On esillä jo! Ollut aika pitkäänkin jo. Sinne vaan etsimään. :)
  10. Ä

Saanen olla imarreltu...?

:heart:
  11. Ä

~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

Ihania pömppömasuja olette! :heart: Halaus suru-uutisia saaneille. Toinen neuvola oli eilen ja sydänäänet kuunneltiin ja löytyivät. On se aina niin hauska kuunnella sitä nopeaa sykettä, maagista. Pahoinvoinnin luulin jo selättäneeni, mutta tänään taas oksetti niiiiin paljon, ettei pariin...
  12. Ä

G: Teille joilla raskaaksi tulo kesti "kauan" luomuna (yli 1v.), miten toinen raskaus?

Ekaa yritettiin melkein 2,5 vuotta luomuna ja tokaa yritettiin vaan 4kk luomuna :)
  13. Ä

On muuten hyvännäköinen tuo Idolsin bändin kitaristi!

Hmm, en ole koskaan edes kiinnittänyt huomiota. :)
  14. Ä

Voisikohan tämä olla mahdollista identtisten kaksosten kohdalla?

:D Sekavaa, mutta jos siis vanhemmat menisivät sekaisin alussa ja "identiteetit" vaihtuisivat keskenään, vauva-aikana siis? Toisen kokemukset ja muistot ja nimet ja henkilötunnukset vaihtuvat toiselle, kun vanhempi luulee, että Anne onkin Anna. Ja sitten äiti oppii myös tunnistamaan "väärän" Annan.
  15. Ä

Älkää vaan sanoko et se mahatauti

Kunhan vitsailin :) Mulla mahatauti on aina alkanut heikotuksella ja vatsakivulla. Niin kuin nytkin kuukausi sitten. Etomistakin oli, mutta sillon mä oksentelin muutenkin raskauden takia :D
  16. Ä

Oen syönyt raskaana muovissa kuumennettua mikroruokaa..Pitäisikö olla huolissaan..??

:O Ihanko totta? Mä luulin, että tä oli vaan joku typerä juttu!

Yhteistyössä