Hakutulokset

1. J

onko kukaan "trimmannut" pitkä/paksukarvaista koiraa?

Ihan tavalliset sakset käy.
  2. J

Sappikivet? Onko ne vaarallisia vanhoilla ihmisillä???

Omalla isällä on jo vuosia ollut sappikivet vaivana. Hän on vanha ja sairas joten häntä ei koskaan enää leikata. Juuri äskettäin oli raju sappikivikohtaus ja tuntuu että niitä tulee aina näiin kesäkuumalla jostain syystä tai sitten on sattumaa. Tulehdusarvot nousevat todella korkealle ja...
  3. J

onko kukaan "trimmannut" pitkä/paksukarvaista koiraa?

ENtiseltä koiralta (lhasa apso) leikkasin usein karvat parin sentin pituiseksi. Karva paakkuuntui helposti ja tosiaan sisäkoiralla muuten jatkuvasti kuuma kesällä. Tykkäsi olostaan valtavasti karvojen leikkuun jälkeen ja oli hauskan näköinen (päälaki oli usein ns. jenkkitukka :laugh: ) Oli...
  4. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Juu mulla nää helteet ottaa tosi paljon voimille että alennusmyynnnitkin ovat jääneet kokonaan koska en vain pysty..ja taas kerran syyllinen on se pahuksen hemppa joka tekee jo itsessään huonon, huimaavan ja voimattoman olon :attn: . Oon enemmän sellainen raikkaampien ilmojen ihminen...
  5. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Onnea maru-maru :flower: :flower: :flower:
  6. J

Jennyli ymmärsin että olet käynyt Tampereella tuossa 4d-ultrassa. Oliko se jäyhä vanha herra Pertti Kirkinen? Olen nimittäin nyt varannut häneltä ajan...terveystalossa maksaa päälle 300 e mutta koskiklinikalla varmaan sitten sen 260e. Ja kelakorvausta ei saa jos ei ole lääketieteellistä syytä...
  7. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

Olin tänään muissa asioissa lääkärillä ja onnistuin saamaan itselleni lähetteet (2kpl) hemoglobiini mittaukseen. Lääkärikin ihmetteli neuvolan toimintaa kun kontrolloisivat mun rauta-arvoja vasta elokuussa. Meinasi että syynä säästösyyt ja heinäkuu. Ens maanantaina menen jo katsomaan onko yhtään...
  8. J

35 v + odottajat, vol 5

amatille valtavasti onnea suloisesta pojasta :flower: :heart: :heart:
  9. J

35 v + odottajat, vol 5

Olin tänään muissa asioissa lääkärillä ja onnistuin saamaan itselleni lähetteet (2kpl) hemoglobiini mittaukseen. Lääkärikin ihmetteli neuvolan toimintaa kun kontrolloisivat mun rauta-arvoja vasta elokuussa. Meinasi että syynä säästösyyt ja heinäkuu. Ens maanantaina menen jo katsomaan onko yhtään...
  10. J

40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

11. J

star onnea valtavasti teille pienokaisesta!!! :heart: :flower:
  12. J

Vitamiineista söin ladyvita mamaa jo ennen kuin tulin raskaaksi ja jatkoin ihan tähän viikkoon asti. Hemppa kun putosi 102:een niin jätin ladyvitat pois ja nyt syön obsidan-rautaa tuplakuuria ja ferronol-luontaistuotelitkua (siinä mm. rautaa, c- ja b-vitamiinia ja foolihappoa) Just mietin että...
  13. J

pesuaineista meillä ei voida käyttää kuin bioluvilin nestemäistä hajusteetonta koska 3v:n iho reagoi hajustettuihin vaihtoehtoihin ja jopa omon sensitive hajusteettomaan. Hänellä on jo parina vuonna tullut hajusteista nyppylöitä ympäri kehoa (siis olen aina välillä koittanut josko iho kestää ) .
  14. J

Millaiseksi arvioisit "markkina-arvosi" tällä hetkellä parisuhdemarkkinoilla?

Tuo olikin mielenkiintoinen kysymys!! Oma markkina-arvoni miinusmerkkinen...ollut niin kauan kuin on ollut lapsia. Tällä hetkellä raskaana ja anemian takia naama ja huulet kalpeena, silmät syvällä päässä jne. Oon kuitenkin vannonut itselleni että palautan markkina-arvoni kun lapsiluku on täynnä...
  15. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Moi! Olen ihan pudonnut kelkasta mutta kirjoittelen vähän kuulumisia tähän. Sokeriarvoja en nyt ole mittaillut mutta rv 26 taas uusi sokerirasitus :whistle: . Syön nykyään aika rasvaista ruokaa ja täällähän oli puhetta siitä rasvan vaikutuksesta verensokeriiin...niin tuntuu että neuvoloissa saa...
  16. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Eilen oli neuvola ja hb romahtanut 102:een :o . Arvasin sen ja olisin halunnut alottaa raudan syönnin jo paljon aikaisemmin mutta kun eivät antaneet lupaa.. nyt sitten tuplakuuri ja oma.aloitteisesti juon vielä ferronol-luontaistuotetta kun pelottaa että joudun veritankkaukseen josta se...
  17. J

Onko tämä rikkaruoho vai ei? Pystyykö kukaan tunnistamaan? *Muoks. Nyt ois niitä uusia kuvia*

Sanoisin rikkaruohoksi. Mun pitäis kyllä kasvit tunnistaa mutta en tuota kuitenkaan tunnista. Ensin katsoin että ihan kuin jonkin leinikin lehtiä ja sitten taas näytti sellaiselta pellon pientareilla kasvavalta rikkaruoholta. Mulla on tunnistustaidot ruostunut :ashamed:
  18. J

Dolce Vita mun riskiluku oli nyt 1/1000 ja pidin sitä jo hyvänä ja kätilö sanoi että täysin normaali tulos. Mulla kun kuopuksesta oli 1/90 ja terve oli kuitenkin...
  19. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

donter minkä nimistä se apteekin yrttipitoinen rautaneste oli?
  20. J

No niin tänään oli neuvola pitkästä aikaa. Olisi pitänyt arvata että näin keskikesän aikaan varsinainen neuvolan täti on lomilla. Eli hänen tilallaan oli joku nuori "täti" enkä oikein ollut tyytyväinen käsittelyyn. Ikinä en ole tuollaista sydänäänikuuntelua kokenut mitä tänään kohdalleni tuli...

Yhteistyössä