Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

antaisitteko nuorenne 14 vuotiaan osallistua nuopparilla yöttömään yöhön

Antaisin olla vaikka aamuun asti, kuulostaa ihan hyvältä.
  2. Cecilia Algotsdotter

2 x pakastettu jauheliha...

Roskiin laittaisin minä.
  3. Cecilia Algotsdotter

HERKKUjäätelöannos perjantain kunniaksi! mitä laittasitte?

Pappagallon vanilja-, suklaa ja espressojäätelöä, pallo kutakin. Suklaakastiketta ja marenkia sekä kermavaahtoa.
  4. Cecilia Algotsdotter

Mitä mieltä nimestä ELIISABEL ?

Kuulostaa siltä kuin se olisi väärin kirjoitettu.
  5. Cecilia Algotsdotter

Oliko tää nyt ihan reilua?!

jep jep, kaiken kunnostamani ottaisin irti ja sitten palauttaisin.
  6. Cecilia Algotsdotter

Kaupassa ollut "setä"

:D No kun joku äiti oli huolissaan siitä, että hänen 3v tai 4v tyttärensä puhuu tarhatätin kanssa aikovansa mennä isona Afrikkaan ja ryhtyvänsä norsun pesijäksi. :D Se oli jotenkin... korvaamattoman hauskaa :D Etenkin tämän äidin närkästys asiasta.
  7. Cecilia Algotsdotter

Kaupassa ollut "setä"

Mä juuri keskustelin tänään yhden lapsen (eikä ollut edes oma :whistle: ) siitä että saanko mä nyt sitten kenkästä häntä kerran hänkin katsoo oikeudekseen potkia muita :whistle:
  8. Cecilia Algotsdotter

Victorian vauva tulossa?

Iiiiiks...
  9. Cecilia Algotsdotter

Maistamaan vaatiminen pahasta?

Meillä ollaan ihan samoilla linjoilla.
  10. Cecilia Algotsdotter

Kaupassa ollut "setä"

:laugh: Tää oli vielä parempi kuin se afrikkalainen norsunpesijä-juttu :D
  11. Cecilia Algotsdotter

Koska tämä palsta on täynnä fiksuja ja filmaattisia, niin kertokaapas mikä on maailman paras sarja ikinä

Voi olla hyvä vaan ettei mies oo häiritsemässä tunnelmaa :D Mä odotan kuin kuuta nousevalle taivaalle että saan kakkoskauden dvd:llä :p
  12. Cecilia Algotsdotter

Magneettikuvaus, kukaan käynnyt ?

Mulla on ahtaan paikan kammo, mutta hyvin se meni silti :) Vaikka se oli aika ahdas, niin silti siellä oli musta hyvä ilmastointi ja hyvä ilma siis. Kuulokkeet tosiaan oli korvilla ja musiikkia tuli, jonkun verran se koneen meteli silti kuului läpi.
  13. Cecilia Algotsdotter

Koska tämä palsta on täynnä fiksuja ja filmaattisia, niin kertokaapas mikä on maailman paras sarja ikinä

BBC:n Järki ja tunteet, Emma ja Downton Abbey ainakin. :heart: Ja mikä se oli... Muotitalo?? The House of Eliott/Eliott sisters tms kuitenkin
  14. Cecilia Algotsdotter

Pitäisikö eutanasia sallia?

Niinpä. :/ Siksi en sitä ole kannattamassakaan. Jotenkin kummastuttaa (enkä nyt Ken guru tarkoita sinua) tämän ketjun saama käänne, että ne jotka toivovat eutanasiaa ovat keskitysleirin perustajia ja ne, jotka eivät sitä kannata, epäempaattisia. Aito kyky keskustella asiasta puuttuu ja...
  15. Cecilia Algotsdotter

Näin. Kuten sanottua, sallin kyllä passiivisen eutanasian. Joskus kuolema silloinkin on toki pitkä ja tuskallinen, parhaimmillaan kuitenkin nopea ja kivuton, tai siihen ainakin pyritään. Siihen ei kuitenkaan mitenkään järkeni anna periksi, että tieten tahtoen tapetaan toinen ihminen...
  16. Cecilia Algotsdotter

Ei, en tykkää ajatuksesta, enkä ole sellaista missään väittänytkään. Kauhean epäkohteliasta laittaa sanoja toisen suuhun :) Minä en pidä ajatuksesta, että ajatellaan, että ihminen automaattisesti haluaa tai hänen kuuluisi haluta kuolemaa koska hän on vanha ja/tai sairas. Minä en pidä...
  17. Cecilia Algotsdotter

Niinpä. Siksi mä juuri vastustankin, kun kukaan ei ole keksinyt keinoa, jolla estetään kaikkien epäkohtien ongelmat. Esim. masennuksen suhteen tulis nyt se ongelma, että mulla on joskus ollut masennus. Mutta jos mä nyt sairastuisin vaikkapa terminaaliseen keuhkosyöpään, ja pitkien hoitojen...
  18. Cecilia Algotsdotter

Itse olen kyllä joutunut hoitamaan useitakin ihmisiä, jotka ovat kuolemassa. Osa tuskallisesti, osa ei. Samoin olen hoitanut heitä, joilla on pysyvä, joskaan ei välittömästi kuolemaa aiheuttava vamma tai sairaus, joka on saanut osan heistä toivomaan kuolemaa, osan taas elämää. Mä olen taas...
  19. Cecilia Algotsdotter

Tässä on sit taas se ongelma että lähes kaikilla pitkäaikaissairailla, varsinkin kuolemaa toivovilla on diagnosoitu masennus tai ainakin ihan selkeitä masennuksen oireita. Se on hyvin tavallinen mm. terminaalista syöpää sairastavilla.

Yhteistyössä