Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Onko tv-maksu maksettu?

Jep. :D Kuopio on nyt kova sana :D
  2. Cecilia Algotsdotter

Onko muilla äideillä jäänyt vauva-ajan tavat päälle?

:D Mä seurustelin joskus 34-vuotiaan äijän kanssa, jonka äiti edelleen puhui sille noin. :D "Tuutko sä hakemaan sitten äitin kanssa töihin, äiti odottaa siinä tien varressa sitten" Se oli munkin mielestä karmeaa :O
  3. Cecilia Algotsdotter

Onko tv-maksu maksettu?

No on toki, mut ne tuli niin kuin ykkösenä mieleen kun oon kaljun kannalla :xmas:
  4. Cecilia Algotsdotter

Onko tv-maksu maksettu?

:D Olispa vieläkin tällainen käytäntö. Mä muuttaisin Kuopioon ja jättäisin tv-maksut maksamatta :whistle:
  5. Cecilia Algotsdotter

Tein plussatestin ja nyt on lapsella vesirokko..

No totta, se on periaatteessa mahdollista, mutta mahdollisuus on tosiaankin käsittääksen hyvin pieni. :) Ainakaan ei ole katsottu tarpeelliseksi ryhtyä siihen että kaikkia raskaana olevia vesirokon sairastaneitakin hoidettaisiin näissä tapauksissa rokotteilla tai lääkekuureilla. Sulla on kyllä...
  6. Cecilia Algotsdotter

Onks teillä vauvalla karstaa?

Oli vauvana ja on edelleen 6-vuotiaalla. Öljy kuin öljy ja rasva kuin rasva auttaa kyllä, se lähtee, mutta tulee takaisin aina.
  7. Cecilia Algotsdotter

Raskauden aikana sairastettu vesirokko ei ole kyllä ollenkaan vaaraton. Mutta tässä sitä ongelmaa ei ole koska ap on sen jo sairastanut.
  8. Cecilia Algotsdotter

Niin siis sikiöhän ei saa vesirokkoa ellet sinä saa, ja koska sinä olet sen jo sairastanut, niin ei ole mitään ongelmaa.
  9. Cecilia Algotsdotter

Jos olet sairastanut sen, niin olet sairastanut, piste. Jos on vesirokon sairastanut, niin on hyvin harvinaista, että sen saa uudelleen, oli sen sitten sairastanut lievin tai vakavin oirein.
  10. Cecilia Algotsdotter

Kaheli otti taas yhteyttä

Huh huh :O Aika uskomaton tapaus, luin kaikki edellisetkin ketjut, aikamoista... :O Oon sanaton :D

Yhteistyössä