Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Päihdeäitien pakkohoito

Totta. Olen vähän samaa mieltä. Joskin tässä tosiaan taitaa olla nimenomaan tarkoituksena taata sikiön oikeus terveeseen kehitykseen enemmän kuin äidin pitkä ja pysyvä päihteettömyys. Sehän nyt on ihan selvää, että pakkohoidolla ei useimmissa tapauksessa päihteiden käyttöä saada pysyvästi loppumaan.
  2. Cecilia Algotsdotter

Päihdeäitien pakkohoito

Mua kiinnostaisi tietää, että miten se on Norjassa vaikuttanut tuo laki päihdeäitien hakeutumiseen neuvolaan/sen tyyppisiin palveluihin. Ja olis kiva tietää, että mistä syystä Paaso pitää sitä ongelmaa vähäisenä ettei äidit hakeutuisi lainkaan neuvolaan.
  3. Cecilia Algotsdotter

Rieputarallaa ja Bootypeppi!

Voi voi. Rieputarallaa ja Booty nyt varmaan ihan itkee surusta kun aloittaja ei käy niiden blogissa. :( Tai sit ei. Mä en ole kertaakaan nähnyt linkkiä Rieputarallaan blogiin. Syystä että mua ei hänen ketjunsa kamalasti kiinnosta ja yleensä en niitä lue, ja muissa lukemissani ketjuissa niitä...
  4. Cecilia Algotsdotter

SInä, joka väität ettei sinulla ole varaa etelän matkaan!

No on se. Katsos kun sä et vaan myönnä että sä haluat kanarialle :xmas:
  5. Cecilia Algotsdotter

Poikani ei halua minun kutsuvan häntä "Pekaksi" vaan

On meillä samaa. Muulloin saa mun puolesta olla vaikka mikä öttimönkiäinen mutta olen vetänyt sen rajan, että ruokapöydässä ja sängyssä ollaan ihan "Maija" ja "Minna" vaan. Päiväkodissa sama juttu, muuten saa leikkiä mutta on hetkiä jolloin ollaan vaan rehellisesti oma ihana itsensä :)
  6. Cecilia Algotsdotter

Heh, onko oikeasti joidenkin mielikuva "etelänmatkasta" pakettimatka turistirysään Kanarialle käristämään itsensä ?? :D

No mun mielikuva etelänmatkasta on sekä pakettimatka että aloittajan kuvailema matka etelään "rantakohteeseen" ja mua ei kumpikaan kiinnosta. En toki pidä pahana sitä, että jotakuta kiinnostaa, ei vaan oo mun juttu, ja jos olis aikaa ja rahaa matkustaa, niin itse menisin muualle.
  7. Cecilia Algotsdotter

miten te yh:ksi jääneet olette kestäneet tämän yksin olon?

No alkuun tietysti oli hankalampaa. Kun siitä rakkaudesta pääsee yli/eteenpäin, niin alkaa viihtyä itsekseenkin.
  8. Cecilia Algotsdotter

Hankala sisko... raskaus asiaa...

Mitä väliä sillä oikeastaan on mitä vanhempi siskosi asiasta ajattelee tai sanoo? Eihän hän asiaan kuitenkaan voi vaikuttaa. Kuulostaa siltä, ettäö ympärilläsi on kuitenkin ihmisiä, jotka ovat valmiita teitä tukemaan lapsen saannissa, kannattaa ennemminkin keskittyä heidän sanoihinsa.
  9. Cecilia Algotsdotter

voi voi miten kivuliat supistukset. Alkaako se nyt sit?:(

Se on hyvä vaan kun sattuu ja supistaa, se tietää ihanaa pientä nyyttiä kainaloon :)
  10. Cecilia Algotsdotter

Kaupassa ollut "setä"

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2100647-paivakodin-tati-hopottaa-3-vuotiaalle-etta-siita-tulee-isona-norsujen-pesija-afrikassa/#post25709354
  11. Cecilia Algotsdotter

se kuulemma vie. :p Jos sä aiot muuttaa sinne niin sitten mä varmasti tulen sinne pyhiinvaellusmatkalle. :) Bahain puutarhoihin :heart:
  12. Cecilia Algotsdotter

Mä niin haluaisin Haifaan... :heart:
  13. Cecilia Algotsdotter

Samalla logiikalla vois heittää tän tyylisiä juttuja: Sinä joka ajat autoa! -älä valita ettei ole varaa etelän matkaan! Sinä joka ostat itsellesi paitoja! -älä valita ettei ole varaa etelän matkaan! Sinä joka synnytät lapsen! -älä valita ettei ole varaa etelän matkaan! jne jne Ja...
  14. Cecilia Algotsdotter

Mä en kyllä ainakaan menis mihinkään Kanarialle jos itse pitää matka maksaa :D Mieluiten nauttisin ihanasta elämästä täällä kotimaassa tai pistäsin vähän lisää ja lähtisin jonnekin, missä paikallisia on enemmän kuin turisteja. Ja mullehan on ihan sama uskotko vai et. ;)
  15. Cecilia Algotsdotter

Onkohan laivojen lääkäreillä kunnon mömmöt migreenin hoitoon?

Todella ikävää kyllä jos todella migreeni ON mahdotonta saada hallintaan. :( Mietin vaan onko ap tosiaan neurologin hoidossa. Itselläni oli tk:n hoidossa myös ihan hallitsematon migreeni, johon neurologi heti sanoi, ettei kenenkään tartte tollasesta kärsiä. Mulla on ollut täsmälääkkeet kanssa...
  16. Cecilia Algotsdotter

Hmm.. Mä en usko, että mulla olisi varaa koko perheen matkaan etelään tosta vaan, ilman säästämistä. En tosin ole varma, kun en tiedä mitä ne maksavat. Mutta en polta, en juo alkoholia viikottain tai edes kuukausittain. En myöskään osta valmisruokia, enkä joka viikonloppu sipsejä tai karkkia...
  17. Cecilia Algotsdotter

Onkohan laivojen lääkäreillä kunnon mömmöt migreenin hoitoon?

Laivalla ei tosiaankaan ole vakituiseen lääkäriä,ja tuskin mitään mömmöjä migreenin taltuttamiseenkaan. Mitä neurologisi sanoo tästä tilanteestasi ap? Oudolta tuntuu, ettei migreeniä saada lainkaan hallintaan.
  18. Cecilia Algotsdotter

Mies soitti ostaneensa puuduttavaa suihketta :)

No voishan sen yhden kerran vielä ottaakin, mutta ei se mitään kivaa varmaan jatkuvalla syötöllä ole, jos seksi ei koskaan kestä kuin minuutin tai kaksi. Vähän sama kuin valmistaisi kovalla vaivalla hienon illallisen, jonka joku vetää nassuun kahdessa minuutissa nautiskelematta sen ihanista...
  19. Cecilia Algotsdotter

Mies soitti ostaneensa puuduttavaa suihketta :)

No ei todellakaan tunnu mitenkään kohteliaisuudelta.
  20. Cecilia Algotsdotter

Onko tv-maksu maksettu?

Joo, varsinkin kuopiolaisia :D Oli siellä muitakin ihan hyviä tyyppejä. :D Mä aina kyllä unohdan katsoa :(

Yhteistyössä