Hakutulokset

1. Mamma91

Tässä mun vatsalihakset (kuva) - laittakaa tekin kuvia treenatuista vatsoistanne.

Välillä ruokailu itselläkin ihan retuperällä, tosi vaikeaa sitä välillä suhteuttaa töissäkäyntiin. Olen tosi fyysisessä työssä ja tuntuu, että välillä syön liian vähän tai sit liian paljon. Päivän ruokiin saattaa sisältyä esim. neljän viljan puuroa chia-siemenillä, kanaa, lohta ja hemapaa...
  2. Mamma91

Tässä mun vatsalihakset (kuva) - laittakaa tekin kuvia treenatuista vatsoistanne.

Aiemmat kuvat näköjään lähtenytkin jo pois. Näillä mennään taas, kesäkuntoon ehkä :) Onko muita kesäkuntoilijoita?
  3. Mamma91

Maistuisiko?

Hieno homma =)
  4. Mamma91

Maistuisiko?

Jep, se on helppoa :D Onko vatsakunto tänä kesänä jo valmiina, vai vaatiiko vielä kuntokuuria? :D
  5. Mamma91

Maistuisiko?

Joo. Mä olen vallan tylsäksi töissäkin muuttunut, kun maitorahkan sekaan paloittelen banaania päivästä toiseen. Helppo ja nopea välipala. Muuta rahkaa ei oikein tule syötyä.
  6. Mamma91

Maistuisiko?

Joo, vähän semmonen pistävä makeus. Kai se on joku makeutusaine?
  7. Mamma91

Maistuisiko?

Noista en tykännyt, kun joskus maistoin :x
  8. Mamma91

Erittäin hyvää päivää vaan kaikille!

Ei varmaan tänään, tai saa nähä tuleeko vielä nälkä. Tulin töistä kotiin ja mies kysyi heti että "huomasitko pihassa mitään uutta?". Avasin ulko-oven uudestaan ja hetki kesti tajuta mikä oli muuttunut. Oli lapsien kanssa hakenut tänään kaasugrillin. Huomenna sit viimeistään grillaillaan :)
  9. Mamma91

Erittäin hyvää päivää vaan kaikille!

Kyllä, erittäin hyvää iltaa vaan! 8 päivän työputki takana ja pidennetty viikonloppu edessä :)
  10. Mamma91

Maistuisiko?

Joo :)
  11. Mamma91

Hätähousuilua raskaustestien kanssa

Hyvin todennäköisesti panikoit turhaan :) Ei noiden pillereiden teho päivässä oikein miksikään muutu, joten on hyvin epätodennäköistä, että olsit raskaana.
  12. Mamma91

Maistuisiko?

':heart:
  13. Mamma91

Maistuisiko?

Näyttää kyllä hyvältä. Meillä on jotku kaupan kokolihahampparit kaapissa odottamassa. Ennen oltiin kovia rillaamaan, mutta viime syksynä muutettiin pois paikasta, jossa oli ihan paras rilli. Nyt tänne omaan paikkaan pitäis ostaa kaasugrilli niin sais grillikauden käyntiin.
  14. Mamma91

Kukkuu, mitä kuuluu?

Meillä päin ongelmana on naakat :| Tai ei muuten välttämättä, mutta verkot on pakko olla piipuissa..
  15. Mamma91

Kukkuu, mitä kuuluu?

Kuuluu looppia tällä hetkellä ;) Töistä on tänään haettu tuplapalkat ja nyt tässä palkitsenkin itseäni tölkillisellä Karhua :D Vielä olisi viisi kahdeksan työputkesta edessä. Nyt on muutamana yönä kyllä huomannut, että on "lämmin" kun töihin lähtee, eli kyllä se kevät sieltä tulee! Ihanaa...
  16. Mamma91

Onko sinuun suhtauduttu erilailla laihduttuasi?

Ei. Mä olen aina ollut kaikkien mielestä pieni, vaikka lasten synnyttyä lihoinkin useamman kilon. Kun laihdutin yli 7 kiloa, ei kukaan oikeastaan huomannut paljoakaan, koska ainahan mä muutenkin olin ollut "pieni" heidän mielestään.. :)
  17. Mamma91

Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille!

Iltaa vain. :) Tämä päivä juhlittiin meidän esikoisen 6v-synttäreitä. Ihan käsittämätöntä, että 6 vuotta.. Melkoinen hälinäpäivä oli, kun ihan alkajaisiksi heräsin 3.50 töihin, nyt vain hetken rentoudun kunnes nukkumaan :)
  18. Mamma91

Lastenne iät? omasi ja miehesi ikä? lemmikit?

5v(täyttää sunnuntaina 6) ja 3v lapset. Minä 23, mies 24. Ei lemmikkejä tällä hetkellä.
  19. Mamma91

Vanhoissa taloissa asuvat! Kuinka teillä ratkaistu ilmanvaihto? Lähinnä tuo korvausilma...

Okei kyllä mä sua uskon :D Puoli vuotta nyt asuttu omassa ja varmasti paljon opittavaa vielä edessä kaikesta.
  20. Mamma91

Vanhoissa taloissa asuvat! Kuinka teillä ratkaistu ilmanvaihto? Lähinnä tuo korvausilma...

Kyllä sillä jottain täytyy olla, jos jottain ottaa sisään ja jottain päästää ulos :rolleyes:

Yhteistyössä