Hakutulokset

1. Mamma91

Laittakaa vappu selfiet ;-D

DSCN4085 Kuopuksen mielestä voin olla isona kapteeni, kun hattukin on jo valmiina...
  2. Mamma91

G: Vaatekokosi, paino, pituus, oletko tyytyväinen?

162/49/S. En mä mitoista paljoa välitä, peili kertoo enemmän. Lihaksia yritän kehittää jaksamisen mukaan.
  3. Mamma91

Syödäänkö teille leipää?

Ollaan molemmat töissä leipomossa, joten leipä on osa melkein jokaista päivää. Silti sitä syödään melko vaihtelevasti, vähän kausittain. Välillä joka päivä, välillä on taukoja. Voi olla viikkoja etten syö edes töissä leipää, vaikka siellä sitä saisi ilmaiseksi syödä niin paljon, kuin jaksaa...
  4. Mamma91

Onko palstamammoilla blogeja?

Juu. Arkihöpinöitä, tervetuloa. Kaem-
  5. Mamma91

Mikä on kovin kipu mitä olet kokenut?

Oksitosiinilla käynnistetty synnytys ilman kivunlievitystä...
  6. Mamma91

Hei taas kaikille

Hei vaan, ja ihanaa kevättä kaikille :)
  7. Mamma91

Tässä mun vatsalihakset (kuva) - laittakaa tekin kuvia treenatuista vatsoistanne.

Joo, samaa mieltä. :| Rajansa kaikella.
  8. Mamma91

Tässä mun vatsalihakset (kuva) - laittakaa tekin kuvia treenatuista vatsoistanne.

No joo, aika tyytyväinen alan olemaan pikku hijaa, vaikka aina kai sitä itsestä paranneltavaa löytyy. Hemapa on ihan perus hernemaissipaprikaa, sopii melkein kaiken kanssa :D Chia-siemeniä yritän lisätä vähän kaikkeen, ne on tosi terveellisiä :) Jep, pidetään asenne, sillä pötkii pitkälle! :)
  9. Mamma91

Mitä ohjelmaa tänään

Ulkona pitäisi siivoilla ja touhuta, kauppareissu tehdä, luultavasti saunoa illalla.. Ja grillikausi avataan myös, kun mies oli eilen käynyt ostamassa uuden grillin :)

Yhteistyössä