Hakutulokset

1. Mamma91

Kuinka monta lasta sinulla on?

Kaksi tytärtä :love:
  2. Mamma91

Elättekö te ns. rakkausliitossa?

Kyllä. Teineistä asti yhdessä, ja vaikka jo tuolloin rakastin valtavasti, niin en osannut odottaa, että rakkaus voi vain kasvaa vuodesta toiseen :)
  3. Mamma91

Kaikista kaunein rakkauslaulu?

Joo näitä on ihan valtavasti. Tässä pari ekaa, jotka tuli mieleen :)
  4. Mamma91

Miten vietät juhannusta?

Vietän synttäreitäni jossain päin Suomea :)
  5. Mamma91

tsiisus, näytän vanhalta.

Joo, älä! Täytän ens viikolla 24 eikä aikoihin oo kysytty papereita, jos oon alkoa ostanut (n)
  6. Mamma91

Pitäisiköhän meikata nyt ennenkuin...

Ehkä parempi niin. Nyt voi tuntua parin drinkin jälkeen kivalta ajatukselta alkaa sutimaan, mutta aamulla voi kaduttaa :D
  7. Mamma91

Mainosta blogiasi :)

Ihan normi arkihöpinää nuoresta perheestä, jossa vanhemmat ovat vetäneet yhtä ihan teini-iästä saakka. http://kaem-life.blogspot.fi/
  8. Mamma91

Ihanaa iltaa

Ihanaa iltaa sinnekin. Toistaiseksi kesäloman viimeinen ilta, enkä olisi voinut kauniimpaa päivää pyytää. Viimeisetkin kesäkukat kävin ostamassa ja istutin. Kesän ensimmäinen raparperipiirakka tehty ja se maistui vaniliajätskin kanssa herkulliselta. Oikeastaan ajatus huomisesta töihinpaluusta ei...
  9. Mamma91

G: Jos puolisosi lihoo paljon, miten se vaikuttaa parisuhteeseenne?

Ollaanhan me tässä matkan varrella keretty lihota ja laihtumaankin molemmat vaihtelevasti. Menin mieheni kanssa naimisiin, kun hän oli "isoimmillaan", joten ei ole oikeastaan mitenkään näkynyt. Jos on joskus päättänyt laihduttaa, niin olen ollut tukena ja vaikeina hetkinä, kun ei ole ollut...
  10. Mamma91

Sain kaikki oikein lastenohjelmatestissä, 10/10!

8/10. Jotain vissiin tullu sivukorvalla kuultua, kun lapset katsoo :D
  11. Mamma91

Ihanaa Helatorstai ehtoota

Kääk, miten herkullinen kuva :) Töissä meni suurelta osin tämä päivä, mutta kivaahan sielläkin on. Kotona istuteltiin sitten vielä kesäkukkia, kun sääkin suosi hetken aikaa. Kurjan sateisia olleet viime päivät. Huomisen vielä kun jaksaa uurastaa, niin alkaa viikon kesäloma! :)
  12. Mamma91

Mitä asiaa et kadu, vaan se on ollut elämäsi parhaita päätöksiä?

En mä kadu oikeastaan juuri mitään, mutta parhaimpia päätöksiä on ollut mm. - Tutustua mieheeni teininä kaukosuhteesta huolimatta, edelleen 8 vuoden jälkeen onnellisesti yhdessä - Hankkia lapset nuorena - Olla vuosia kotiäiti ja nauttia lapsista sekä arjesta - Mennä töihin koulupaikan...
  13. Mamma91

Maistuisiko?

14. Mamma91

Maistuisiko?

Näyttää kyllä hyvältä, mutta mies tekee mulle juuri pihvi-illallista, joten taidan kuitenkin maistella sitä :)
  15. Mamma91

Oksennustaudin tarttuvuus perheessä?

No toivotaan tietty ettei muut sairastuis, kannattaa pestä käsiä usein. Meillä sairastui viime viikolla toinen lapsista pe-la alkuyöstä ja su-ma yön aikana loput kolme. Eli 4 henkeä meidänkin perheessä, jotka kaikki sairasti taudin.
  16. Mamma91

16v pariskunta kysykää!

Eipä mulla paljoa kysyttävää ole, ainoastaan toivottelen kaikkea hyvää jatkoon :) Me ollaan myös miehen kanssa molemmat kaksosia horoskoopeiltamme ja alettiin seurustella, kun oltiin 16- ja 17- vuotiaat. Edelleen 8 vuotta myöhemmin kuljetaan onnellisina samaa polkua. Jatkakaa samanlaisella...
  17. Mamma91

Vauva kuvia :)

Aivan valloittavan ihana vauva :)
  18. Mamma91

G:Onko 9v liitto pitkä vai ei?

Se on oikein hyvä alku :) Meillä on tänä vuonna 5. hääpäivä, eikä se ole vielä "pitkä" todellakaan, mutta aika on mennyt ihan hirmuisen nopeaa, melkein huomaamatta :)
  19. Mamma91

vapun iltaherkut

Äsken oli kunnon kisakatsomoeväät, plöööh :x Nyt täytyy vähän juoda raikasta inkivääriteetä välillä :D Kokolihahampparit on vielä jääkaapissa, JOS nälkä iskee.
  20. Mamma91

-31kg :)

Hienoa! :):flower:

Yhteistyössä