Hakutulokset

1. K

Millaisia kesätöitä olet (aikoinaan) tehnyt? Millaisiin töihin olet tänä kesänä menossa?

Mää en oo koskaan tehny kesätöitä.. Ellei lasketa jotain sukulaisten luona tehtyä nurmikon leikkuuta pari kertaa kesässä ja talon maalausta yms joista ei kyllä liiemmin palkkaa saanu.
  2. K

Ootteko ottanut lapsillenne influenssa rokotteen?

Ei, lapset 3v ja 1v. Ite oon raskaana ja mies kuuluu riskiryhmään, eikä mekään otettu.
  3. K

tykkäisitkö jos

En tykkää simpukoista (en oo kyllä ees maistanu, mutten aijokaan), sienistä, teestä, kahvista tai viinistä, oon vähän nirso :D Mutta leipä, salaatti ja jälkkäri kelpais. :)
  4. K

G: Hygienia! Kuinka usein...

a) käyt suihkussa? päivittäin b) peset hampaat? joka ilta c) vaihdat rintsikat puhtaisiin? muutaman päivän välein ehkä d) vaihdat kylpypyyhkeet? sillon kun tarvetta e) peset WC:n? tarvittaessa
  5. K

Rolls, Mäkkäri vai Hese?

Hesen juustohampurilainen :D
  6. K

Löytyykö sinulta virallinen henkilötodistus

Ei oo kumpaakaan. Henkilökortti meni vanhaksi, enkä oo saanu aikaseks hommata uutta.
  7. K

Kausi-influenssa rokote, otatteko itsellenne/lapsille?

Lapset 3v. ja 1v., mies kuuluu riskiryhmään ja ite oon raskaana, kukaan meistä ei oo koskaan ottanu mitään influenssarokotteita.
  8. K

Muita jotka toivoo toista lasta ja imettää vielä pienempää tai raskaaksi tulleita imetyksen aikana?

Ekaa täysimetin 5,5kk ja osittain 13kk, menkat alko 7kk synnytyksestä ja raskaaksi tulin kun lapsi oli vuoden. Yritystä oli ollu jotain 7-8kk (alotettiin yritys siis ennenku menkat oli ees alkanu). Kuopusta täysimetin 5kk, menkat alko n.10kk synnytyksestä ja raskaaksi tulin kaksi kuukautta...
  9. K

Kuinka monella on yli 200 tkm ajettu auto?

Vajaa 270tkm ajettu Astra vm.2000 on meillä. Ainaki vielä toistaseksi.
  10. K

Petekiat ja leukemia pelottaa!

Mä huomasin raskauden jälkeen pieniä punasia pisteitä käsissä ja jaloissa. Säikähin kyllä, mutta aattelin seurata ensin kotona (mä välttelen lääkäriä viimeseen asti), nyt ne punaset täplät on muuttunu ihan tavallisiksi pieniksi luomiksi.. jostain luin sitten, että ne punaset on "raakoja" luomia.

Yhteistyössä