Hakutulokset

1. K

Onko kenelläkään muulla puhelimessa ICE-numero?

On kolme ICE-numeroa; mies, äiti ja veli.
  2. K

Oletko tehnyt ylen tyylitestiä? Mitä sait?

Olet tyyliltäsi "Pullantuoksuinen" Niin lempeä, niin suloinen. Sellainen sinä olet. Vamppi saattaa kelvata miehelle yhdeksi illaksi, mutta juuri sinunlaisen ihanuuden jokainen mies haluaa kotiinsa loppuelämäksi. Muistutat myös tyylejä Ajaton ja Mummo.
  3. K

Palstailevat kotiäidit, mitäs teidän lapsoset tekee just nyt?

Esikoinen on huoneessaan ja kattoo tabletilta lastenohjelmia tai pelaa jotain. Kuopus makaa pinniksessä, silittelen sitä tässä kunnes nukahtaa ja samalla puhelimella palstailen.
  4. K

Minkä ikäisenä lapsia?

Mä sain esikoisen vähän ennen kuin täytin 21v, toisen 22-vuotiaana ja nyt oon 24v ja kolmas syntyy kesällä. Ja näin on hyvä :)
  5. K

Kuinka kauan lapsenne on valveilla ennen päikkäreitä ja päikkäreiden jälkeen?

Meillä 3v ja 1v4kk herää aamulla yleensä klo 6, joskus voi mennä 7 asti. Päiväunille 11.30-12 ja tunnin - puoltoista nukkuvat. Yöunille n.19.30. Tässä kevään aikana ois tarkotus siirtää yöunille menoa myöhemmäksi..
  6. K

Miten 4-5 henkinen perhe voi tulla toimeen jos nettotulot vaan 2000€/kk?

Meillä on tulot tuota luokkaa ja pärjätään kyllä, vaikka välillä vähän tiukkaa onkin. Ja perhekoko 2 aikuista + 2 lasta, kolmas syntyy kesällä.
  7. K

Työantaja ei ota töihin, jos ei saa minusta palkka tukea??

Mun mies on nyt palkkatuella ja sopimus loppuu ihan kohta. Eivät sitten enää jatka sitä, kun tukea eivät enää saisi, vaan ottavat uuden tilalle..
  8. K

Millä viikolla sulla käynnistyi synnytys?? :)

41+4 ja 39+6
  9. K

Kartteletko sinä kaupassa käyntiä nyt ns. tautisena (nuhat ja mahataudit) aikana?

En karttele, vaikka olen raskaana ja kotona kaksi pientä lasta. Eikä meillä edes pestä käsiä, kun tullaan kaupasta. (Eikä muuten otettu sitäkään kausi-influenssarokotusta)
  10. K

Kenellä on ekan plussan jälkeen mennyt raskaus hyvin loppuun asti?

Kolme kertaa plussannut, kaksi tervettä lasta ja nyt rv 21+0.
  11. K

Puh tippu wc kaakelilattiaan vaikka oli suojattu nii

Höh, mäkin luulin että Nalle Puh tippu ja tulin kattoo kuinka sille kävi... :D Miehellä putos Samsung galaxy s3 betonilaatoille ulkona ja näyttö halkesi, ei menny takuuseen, mutta vakuutus korvasi n.puolet korjauskuluista. Ja piti kyllä hyvin tarkkaan selittää mitä oli tapahtunu, miksi ja...
  12. K

ORA LAND -vaunut. Kuinka kauan lapset mahtuneet istumaan niissä?

2012 on nuo meijän rattaat. Ja esikoiselle itseasiassa taitaa olla hiukan liian matalalla se pääntuki jo. Huomasin just, että se on vähän painunu lyttyyn, kun esikoinen vissiin siihen nojailee. Enkä oo ollenkaan varma saako sitä pois, mutta vähä on semmonen tunne ettei saa.. Ja semmonen...
  13. K

ORA LAND -vaunut. Kuinka kauan lapset mahtuneet istumaan niissä?

Meillä on Ora Land-tuplat ja hyvin ainaki nuo 3v ja 1v siihen sopii vierekkäin ja toppavaatteissa. Ja hyvin isompiki vielä sopii kuomun alle istumaan.
  14. K

Onko meidän lapsi ainut?

Meidän lapsilla on lähinnä h&m, ellos, tokmanni ym "halpisvaatteita" ja tosi paljon ostetaan myös kirppiksiltä. Sillon jos mennään "isoon kaupunkiin" niin ostetaan Prismasta, cittarilta yms. vaatteita. Joitain meandin vaatteita ollaan saatu lahjaksi..
  15. K

Miten löytää tosiystävä?

Kuulostaa niin tutulta! Varsinkin tuo MolliMeloonin kirjoitus. Mun mies on myös paras ystäväni, mutta ois tosi ihana kun olisi edes yksi naispuolinenkin tosiystävä! Niitä vaan tuntuu olevan hankala saada, aina jää tuttavuusasteelle. Mä oon alottanu ton etanapostin kirjottamisen ihan...
  16. K

Auttakaa pituusarviossa. 1-vuotias tyttö.

Meillä 1v4kk käyttää lähinnä 80cm vaatteita, jotkut 74cm menee vielä. 1v3kk neuvolassa oli pituutta 77,4cm ja yli 4cm tullu 3kk:ssa pituutta.
  17. K

Pari erilaista kysymystä synnytyksestä... :))

1. millaisessa asennossa synnytit? Puoli-istuvassa molemmilla kerroilla 2. otitko mitä puudutuksia tai kipulääkkeitä? Ekassa ilokaasu + epiduraali, toisessa ei mitään 3. sattuiko mitään "noloa" tai hassua synnytyksen aikana? Ei muuta kuin että kakka tuli molemmilla kerroilla. Toisella...
  18. K

Kuukautis-gallup

Alko joskus 11-12v. ja aina oon käyttänyt vain siteitä ja pikkuhousunsuojia.
  19. K

Ammattigalluppi!

Lähihoitaja ammatiltani, koulunkäynninohjaajana erityiskoulussa ollu. Ja nyt reilu kolme vuotta lasten kanssa kotona.
  20. K

Voiko vieraan taloyhtiön leikkipaikalle mennä leikkimään?

Mä kysyin viime kesänä lähipäiväkodin tädeiltä, että saako siellä pihassa käydä leikkimässä, kun päiväkoti on kiinni (meillä siis lapset kotihoidossa, soitin ja kysyin) ja vastaus oli että tottakai saa. Kiellot koskee tosiaankin asiatonta oleskelua, jotain teinien kokoontumisia (ilkivalta...

Yhteistyössä