Hakutulokset

1. H

lahti/hollola hoi

Lahden puolelta vauva+taapero-arkea elelevä kotiäiti myös olisi seuraa vailla, ikää itselläni 22v =) Mailia voipi laitella osoitteeseen helmiainen1@netti.fi B)
  2. H

Puuro maitoon vai veteen

meillä tehdään maitoon =)
  3. H

2v

poika 89cm ja 13kg :heart:
  4. H

Apua aattakee

Hei! Sain tänään reseptin Metforem nimiseen lääkkeeseen. Minulla on pco ja sokerit aina ollut ok. Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä lääkkeestä ja miten se vaikuttaa? tuoteselosteessa, kun lukee, että ei pitäisi käyttää jos suunnittelee raskautta... ja mitenkäs voiko yhtään juoda...
  5. H

Paljon puitu aihe: Riittääkö rakkaus.../ rakastatko yhtä pal

samaa mietin myös täällä kun rupesin toista lastani odottamaan, esikoiseni oli vauvan syntyessä 1v11kk ja nyt kun vauvakin on jo 2kk, voin sanoa että rakastan molempia lapsiani aivan yhtä paljon, olemme esikoisen kanssa tehneet kahdenkeskisiä reissuja,esim. illalla kun isi tulee kotiin lähdemme...
  6. H

Toivotonta...

Kasvain kohdun ulkoseinässä rv 19 Onko kenelläkään kokemusta erittäin kivuliaasta myomasta eli lihaskasvaimesta kohdun ulkoseinällä. Olen 19 viikolla raskaana ja viettänyt viime viikon sairaalassa, kaksi kertaa vatsa jouduttiin avaamaan ennenkuin kasvain löytyi. Kivut ovat aivan järkyttävät...
  7. H

Toivotonta...

Kasvain kohdun ulkoseinässä rv 19 Onko kenelläkään kokemusta erittäin kivuliaasta myomasta eli lihaskasvaimesta kohdun ulkoseinällä. Olen 19 viikolla raskaana ja viettänyt viime viikon sairaalassa, kaksi kertaa vatsa avattiin ennenkuin vika löytyi. Kivut ovat aivan järkyttävät, edes vessaan ei...
  8. H

Toivotonta...

Kasvain kohdun ulkoseinässä rv 19 Onko kenelläkään kokemusta erittäin kivuliaasta myomasta eli lihaskasvaimesta kohdun ulkoseinällä. Olen 19 viikolla raskaana ja viettänyt viime viikon sairaalassa, kaksi kertaa vatsa avattiin ennenkuin vika löytyi. Kivut ovat aivan järkyttävät, edes vessaan ei...
  9. H

kasvain kohdunseinässä rv 19

:( Onko kellään kokemusta kohdun ulkoseinässä kasvavasta myomasta eli lihaskasvaimesta? Vietin viime viikon sairaalassa ja vatsa avattiin kahdesti, kunnes syy valtaviin kipuihin löydettiin. Olen raskausviikolla 19 ja pelkään tietenkin lapsen puolesta. Kasvainta ei voida leikata raskausaikana...
  10. H

ELOKUUN CLOMIEN POPSIJAT

Ilmottaudun uutena mukaan, jos mukaan mahtuu!! Eli eka clomikierto pärähti tänään käyntiin. Kaksi lasta jo on 00 ja 01. Nyt kolmosta yritetty yli vuosi ja kovan tahkoamisen jälkeen sai clomit! Lääkäri kun sitä mieltä, että kun kaksi jo on niin kyllä kolmaskin tulee...eipä vaan oo näkynyt! Mulla...
  11. H

Edelleen tervetuloa tänne

http://groups.msn.com/MammojenMajakka :flower:
  12. H

PAS onnistumisia???

olipa mahtava lukea noita onnistumisia.meillä on näillä näkymin syyskuun alussa pas.yhtään tuoresiirtoa ei ole tehty kun tuo elämäntilanne oli silloin sellainen että kaikki (3) pakastettiin...
  13. H

Bora kombi vaunut

\ on vyöt vuoden 2004 malleista alkaen...
  14. H

Tuulimuna / keskenmeno

Raskausviikkoja eilen 6+0.Uä.ssä epäily tuulimunasta. Seuraava uä viikon päästä. Onko liian aikaista päätellä tuulimunaa,vaikkei sikiötä näkynytkään? Huolestuttaa. Onko vastaavanlaisia kokemuksia kenelläkään,että myöhemmissä ultraäänissä olisikin sikiökaiku. Toivossa eletään.
  15. H

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

olin 16 vuotias ja silloinen poikaystäväni myös. ei kaduta, oli ihan sopiva aika ja ikä. nyt oon 24 ja odotan ensimmäistä lasta nykyiselle miehelleni. yhdessä oltu yli 5 vuotta. =)
  16. H

Pistäkääs tähän syntymävuosilukunne

Mitä järkee? \|O
  17. H

taas narahti mies

Tarviiko sitä edes kysyä,että mitä teen..?? Tottakai jätät sen, niin tein minäkin, ja hyvä päätös oli! Mutta jos haluat rikkoa itsesi, ettet kohta jaksa olla edes lastesi kanssa, niin jatka toki suhdettasi..
  18. H

Minkäikäinen olit kun sait erityislapsen?

Entä tiesitkö mahdollisesta vammasta tms jo odotusaikana?
  19. H

vanhoihin mittoihin sektion jälkeen?

Hei! Mietin juuri samaa! Minulla 2 helppoa alatiesynnytystä, joista palauduin helposti entisiin mitttoihin ja vatsakin palautui ennalleen jumpassa käyden. Tämä kolmas syntyi sektiolla, ja nyt mietiskelen samoja juttuja kuin sinä. Toivottavasti päästään kuntoon kesään mennessä!
  20. H

Toisenlaista elämää?

Joskus mietin että olisi mahtavaa jos voisi kokeilla toisenlaista elämää (toisen miehen kanssa). Sit jos toinen elämä ei olisi hyvä voisi palata takaisin vanhaan. En ole koskaan elänyt kuin tämän yhden miehen kanssa, olisi kiva tietää millaista elämä olisi jonkun muun kanssa. Nykyinen elämäni ei...

Yhteistyössä