Hakutulokset

1. H

Jortikan koko

Meillä #&%?$!*n pituus on 20cm ja ympäryysmitta 14,5cm.
  2. H

Jotain hyvääkin....

jolla on maailman mahtavin simpukka. Vaikka kukaan ei ole täydellinen mun miäs on hyvin lähelle! Sen verran säröjä löytyy että tietää että on ihminen. Me aiotaan vanheta yhdessä ja toivottavasti siitä tulee mielenkiintoinen matka! Ylä- ja alamäkiä ja tasaistakin saa välillä olla.
  3. H

Outo ongelma

Kiitos vaan kaikille vastanneille! Tämä antaa minullekkin vahvistusta tästä asiasta. Kyllä tässä viikonloppuna asiasta keskusteltiin jo vakavasti ja tiistaina nappaan viimeisen pillerin.. =) Ehkä parin kuukauden päästä alamme oikein tosissaan "yrittämään" josko meille vielä yksi pienokainen...
  4. H

Mies ja velvollisuusseksi

sä oot mies NIIIIN oikeessa! meillä oli aiksemmin just niin, että mä noissa seksiasioissa lähinnä odotin mieheni lukevan ajatuksiani ja sit osotin mieltäni, ku se ei ollu mun "pieniä merkkejäni" huomannut. Kerran sitte otin asian puheeksi, tyyliin "sä et sitte ikinä huomioi mun tarpeita jne...
  5. H

Outo ongelma

Kiitos pitkä kiekko! Tuntuu vaan että täällä päin on ollut trendi tehdä lapset noin 1,5 v ikäerolla... Itse en olisi sellaista jaksanut, kun sairastuin esikoisen jälkeen aika vakavasti. Jep, katsotaan mitä kevät tuo tullessaan =)
  6. H

Outo ongelma

Meillä isäntä on innoissaan "tekemässä" tätä toista ja poikakin puhelee, että kun mulla ei oo ketään kaveria täällä kotona. Toisaalta esikoinen on jo niin iso ja oma-alotteinen, että siinä mielessä voisi olla helppoa vauvan tullessa taloon. Vaakakupissa painaa myös se, että voisi olla kotona...
  7. H

Outo ongelma

Heipparallaa kaikki äidit 30 - 40 vee! Minä olen tässä pähkäillyt varsin oudon ongelman kanssa. Perheeseemme kuuluu yksi 5-vuotias poika ja nyt joka toinen päivä on vauvakuume ja joka toinen päivä se ajatus tuntuu kovin vieraalta. Jotenkin outoa miten mieli voi vaihtua koko ajan. Tietenkin myös...
  8. H

Hyvät vauvan rattaat???

Suosittelen todellakin Emmaljungan City Crosseja. Ostin juuri sellaiset erillisellä kopalla ja ovat todella kevyet, paino n.11 kg. Liikun itse myös paljon kaupungissa ja bussilla, jossa ovat erittäin kätevät. Niihin voi myös ostaa pehmeän kantokopan, joista myöhemmin saa lämpöpussin. En ole...
  9. H

kuinka pitkät jono IVF:n Keski-suomessa(jyväskylässä)

Eka ivf tehtiin meille jo muistaakseni 2004.Maaliskuussa varmaan saatiin lähete ja eka aika eli sunnittelukäynti oli huhtikuun lopulla ja toinen sitten toukokuussa.Mutta varsinainen hoito oli elo-syyskuussa juuri tuon kesäsulun takia. Nyt sitten seuraava on joko tässä keväällä tai sitten menee...
  10. H

Joo ja sitten vastaus toiseen kysymykseen. Eli terveyskeskuslääkäri laittaa lähetteem keskussairaalaan mistä ottavat sitten teihin yhteyttä.Varataan suunnittelukäynti johon kummatkin osallistuvat.Sitten tulee labrakokeita,spermanäytteitä ja muita tutkimuksia joiden perusteella mietitään jatkohoito
  11. H

Eipä jonoja juurikaan ole. Meillä tuli marraskuussa ivf:stä nega ja seuraava tehtiin nyt helmikuussa. Tosin pääsiäisenä ovat kiinni.Samoin kun vappuviikon ja sitten alkaakin muistaakseni kesäkuun alusta kesäsulku mikä kestää elokuuhun.Eli nuo saattavat viivästyttää hoitoa.
  12. H

karvojen ajelusta

mä maksan bikinirajan alueen ja navan alapulella olevasta kaistaleesta n. 150 euroo kerta. oon käyny kahdeksan kertaa ja luultavasti vielä käyn kerran tai pari. ei kyllä olis enää välttämätöntä, koska ne yksittäiset karvat mitä tolla alueella nyt kasvaa on sellasia pieniä hentoja ja...
  13. H

karvojen ajelusta

valoimpulssi-hoito ehdottomasti!!! aika kallis, mutta karvat lähtee lopullisesti. useampaan otteeseen pitää kyllä käydä, mutta jo ekalla kerralla eron todellakin huomaa!
  14. H

vaikuttaako

mun miehellä on sellanen 19-20 senttinen vähän tilanteesta riippuen ;) mun mielestä se on iso (ja mulle just täydellisen sopiva), en tosin tiedä mikä on "virallinen taulukko", eikä mulla noita vertailukohteita niin montaa ole. niin että tiedä sitten, jos noi muutamat muut joiden kanssa olen...
  15. H

ikäero

mun vastaus on aika tylsä ja varmaan tavanomanen: mies on mua vajaan vuoden vanhempi. ollaan oltu yhdessä siitä asti kun mä olin 16, nyt oon 33 ja hyvin menee...
  16. H

SexConfessions

peppuseksiä harrastettu vasta tän vuoden puolella ja ihan tän palstan innoittamina B) niin että kiitoset vaan asiaa suositelleille! on todellakin mun juttu!! :whistle:
  17. H

vaikuttaako

mun miehellä on iso ja mielestäni äärimmäisen kaunis. tosin mielestäni hänessä kaikki on kaunista, joten eiköhän tässäkin asiassa ole kauneus katsojan silmässä ;) villiksihän tuo pimpin saa, mutta johtuuko se sitten vain koosta...enpä tiedä...
  18. H

Mitä mieltä olette?

Kyllä sulla mun mielestä saa ollakin paha mieli. Mulla ainakin olis. Toisaalta taas jos tossa on kaikki mitä miehesi ja ystäväsi välillä on tapahtunut, niin aika hyvinhän asiat loppujenlopuksi on. Se jäi vaan mietityttämään, että miten ystäväsi tähän miehesi kosketteluun suhtautui? Ja oletko...
  19. H

Minkähän kokoinen jalka 2,5-vuotiaana?

ompas teillä isojalkaisia lapsia, meillä poika nyt 2v5kk ja talvikengät kokoa 23 ja villa sukka menee ihan hyvin sinne
  20. H

hoitojen aloittaminen??

Moips!! Rupesin vaan semmosta kyselemään että kuinka pitkään täytyy odottaa että pääsee lapsettomuus tutkimuksiin. Taidan hätäillä liian aikaisin koska olemme yrittäneet mieheni kanssa nyt n. pioli vuotta. Ensimmäinen raskaus tärppäsi nopeasti mutta päättyi km:n rv9+5. Vaikka luulisi nyt että...

Yhteistyössä