Hakutulokset

1. Ä

Mulla on tylsää, kyselkää jotakin...

En sido lastani sänkyyn, mutta lapsi tarvitsee sääntöjä ja rytmejä muun muassa tunteakseen olonsa turvalliseksi :)
  2. Ä

Koska yöllä nukutaan?
  3. Ä

Ja tosiaan, patjalla nukkuminen ei olisi onnistunut eikä myöskään esteiden laitto. Kylässä ollaan nukuttu molemmilla tavoilla. Patjalta lähti tutkimusmatkalle, ja esteiden yli kiipesi. Että tosiaan, pinnasänky ainoa vaihtoehto.
  4. Ä

Ok, meillä sängyn muokkaaminen ei onnistu.
  5. Ä

Onkos toi Boogeyman-leffa hyvä?

minusta on hyvä muuten, mutta "lopputaistelu" on tökerö.
  6. Ä

Kirjoitin tämän aiempaan ketjuun, haluatko vastata? :) Meillä oltiin perhepedissä puolen vuoden ikään saakka, kunnes poika lähti öisin vaeltamaan pitkin sänkyä ja heräsin kolahdukseen kun hän tipahti lattialle. Sen jälkeen ei ole poika meidän sängyssä nukkunut, vaan omassa pinnasängyssään...
  7. Ä

Lausuisitko sen "Amelie" vai "Amelii" vai ( "Ämelii" :D ) :)
  8. Ä

G: elokuva, jonka jaksat katsoa yhä uudelleen ja uudelleen ?

Hei, tosiaan, Forrest Gump!!
  9. Ä

Anttilan kuvasto vuodelta 1989

Super kivipestyt! :laugh:
  10. Ä

Minusta on taaperoyöimettäjän oma vika, kun lapsi heräilee ja äiti on niiiiiiiin puhki!

Meillä oltiin perhepedissä puolen vuoden ikään saakka, kunnes poika lähti öisin vaeltamaan pitkin sänkyä ja heräsin kolahdukseen kun hän tipahti lattialle. Sen jälkeen ei ole poika meidän sängyssä nukkunut, vaan omassa pinnasängyssään. Toivon kyllä, että joku päivä kömpii kainaloon, sitten...

Yhteistyössä