Hakutulokset

1. Ä

KÄYNNISTETTY SYNNYTYS JA KIVUNLIEVITYS!Muilla kokemusta tälläisestä..?

En ole koskaan kuullut! :O muoks. minulla käynnistettiin
  2. Ä

Oisko tälläset kengät kivat?

Ihanat!! :attn:
  3. Ä

Mua ottaa pannuun yks kaveri (turhaa jupinaa taas)

Ja siis tämä minun kaveri tekee juurikin tuota, että ottaa minun elämästäni, ja muiden elämästä tapahtumia ja kertoo ne ominaan!!
  4. Ä

Mua ottaa pannuun yks kaveri (turhaa jupinaa taas)

ap, ymmärrän mitä tarkoitat. Minulla on myös yksi patologinen valehtelija tuttavapiirissäni. Valehtelee niin pieniä kuin isojakin asioita.
  5. Ä

Mulla on tylsää, kyselkää jotakin...

Ihana tämä, lapset saavat osallistua ruoanlaittoon! :)
  6. Ä

Että minnuu jännittää. Huomenna tähän aikaan olemme talon omistajia.

:D voi että. Onnea nyt teille uuteen kotiin. Toivottavasti kaikki menee huomenna suunnitellusti!
  7. Ä

Me ollaan etsitty taloa jo aika pitkään. Ei vaan nyt ole tullut taloja myyntiin tälle alueelle. Remonttikohdetta etsitään, saataisiin rempata mieleinen. Joko sinulla on värikartta tehtynä ja keittiön kaapit tilattu? :D
  8. Ä

Suomen paras kebabmesta hakusessa!

Ollos hyvä vaan, sori, olisin vastannut tähän mutta en syö kebabia : /
  9. Ä

Wau, olen kateellinen!!! :mad: Mutta onnea nyt kuitenkin... :)
  10. Ä

Ninatt! Mulla ois sulle yks pyyntö...

No, mut sehän on vaan positiivista, pysyy kiltisti paikoillaan :D
  11. Ä

~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

Niskaturvotuksesta vielä ja tuosta taulukosta. Se näyttää, että meidän nt -lukemat on alarajan alla. Mitä se tarkoittaa, että turvotus liian matala? Mitat 48mm ja turvotus 0,7. Esikoisella turvotus oli 0,8. Eli ei varmaan tarkoita mitään siis, mutta aattelin vaan, että onko huonosti mitattu...
  12. Ä

~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

Pikaisesti tulin kertomaan, että älkää huoliko vatsan kasvusta, mulla esikoista odottaessa kasvoi maha vasta 5-6 kuulla, siihen asti kuljin omissa pöksyissä! äitykkeliini, 13+0 (13+3) ja kipeät ja kaksi kokoa kasvaneet rinnat! :D
  13. Ä

Mitä mieltä äidistä, joka saa yleisessä leikkipuistossa huutoraivokohtauksia ventovieraille pienille alle 3v lapsille?

Minun lasta saa muutkin aikuiset kieltää, mutta raivarit on ihan toinen juttu. Miten edes kehtaa tuntemattomalle lapselle raivota, ja miten tälläinen ihminen raivoaa kotona omalle lapselleen?
  14. Ä

Meijän päivä. (tilitystä minun suloisesta pikkupirusta)

Siis tämä oli ihan selvästi huumorilla kirjoitettu. Ja ap selvästi on ylpeä lapsestaan, kun osaa tuommoisia hauskoja temppuja, niin se kuuluukin olla ylpeä! Minusta kuulosti kivalle ja meillä vähän samanlaista touhua 11kk kanssa :)
  15. Ä

Mun poikani :)

:D Hauskan näköinen.
  16. Ä

Minusta on tainnut tulla tosi vanha... ei oikein biletykset enää kiinnosta...

Hmm, no minä en ole viettänyt omia synttäreitäni kahteen vuoteen. Olen 21v. Minusta on kiva nähdä kavereita ja käydä heidän kanssaan kahvilla, syömässä ym. Mutta yhtään ei kiinnosta lähteä ryyppäämään ja rellestämään. Musta on ihan järkyttävää kun kaverit esim. fb:ssä päivittävät statuksiaan...
  17. Ä

Megan Fox ja tatskat !

Ei noista noissa kuvissa edes kauheasti saa selvää :D Mutta ei tuo kyllä mun mielestä mitenkään sairaan laihalta näyttänyt?
  18. Ä

Mutta tämä juuri on mielipide ja järjestelykysymys, ei faktatieto. Jokainen tuntee lapsensa ja osaa sanoa mikä on hänelle hyväksi. Minusta on surullista, että sinä minutkin tuomitset, siltä se ainakin kuulostaa, vaikka minä olen kertonut, että perhepeti olisi ollut minusta kiva. Mutta koska...
  19. Ä

En minäkään pakottaisi nukkumaan tietenkään jos ei haluaisi omaan sänkyyn. Meillä poika onneksi ihan tyytyväisenä pinnasängyssä nukkuu, koska muuten olisi ongelmia. :)
  20. Ä

En pakota ketään mihinkään. Meidän lapset on ilmeisesti hyvin erilaisia persoonia kun et ymmärrä tilannetta. Ja minähän alussa jo sanoin, että olisin halunnut pysyä perhepeti järjestelmässä, mutta se ei vaan ollut meille toimiva ratkaisu.

Yhteistyössä