Hakutulokset

1. W

Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

Yksityinen neuvola, laitteet ei ole päätähuimaavan laadukkaita, mutta sen verran hyvät että näkee sen mitä tarvii nähdä :)
  2. W

Minä menen varmaan omakustanteisesti alkuraskuden ultraan. Maksaa 60e, minäkin olen opiskelija ja en oo saanut kesäksi töitä, joten olen tuloton.. mutta enköhän jostain saa rahat ultraan.. se ois kuitenkin tärkeä mun oman mielenrauha vuoski + että ois näyttää mustaa valkosella lasketusta ajastta...
  3. W

Mullakin meni kesken edellinen raskaus ja olin ehtinyt liittyä facebookryhmään. Ja nyt on niin epvarma olo vaikka oireita onkin, että en ainakaan vielä liity. Täänään on vasta dpo11, eli menkatkaan ei ole vielä myöhässä. OIreet vaan on niin vahvat että uskon olevani raskaana ja tietysti...
  4. W

Kiitos nopeasta vastauksesta memmmy :love: pisamapeikko: jos olen ymmärtänyt oikein on olemassa jo facebookryhmä ja siellä käydään enemmä juttelua. Itse aattein sinne liittyä ensiviikolla, jos testit näyttää yhä positiivista.
  5. W

Menkkamainen jomottelu... Normaalia?
  6. W

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Tulen varovasti tänään mukaan.. tänään tuli testiin vahva haamulainen.. eilen ja toissapäivänä heikommat haamut.. viivat vahvistuu koko ajan, joten uskallan luottaa tulokseen.. vielä on pateekin oma testi ja digitesti kaapissa odottamassa viikonloppua. Laskettu aika ois näillä näkymin 20.3...
  7. W

Pahoittelu kaikille huonoja uutisia saaneille ja keskenmenon saaneille. Pääsisköhän tänne mukaan vaikka menkat pitäis alkaa vasta sunnuntaina? Pregcheck testi näyttää selkeesti plussaa vaikka ei olekaan vielä kovin vahva.. oireita on jo jonkin verran.. rinnat on pinkeät, kovia repäisykipuja...
  8. W

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Toivottavasti Katjuskan vuoto on muuttunut suuntaan tai toiseen.. epävarmuus on raastavaa. Mulla oli keskenmenon jälkeen tiputteluongelmaa kierroissa.. luteealivaihe oli ekassa kierrossa tosi lyhyt. Tässä kierrossa oli tiputteluvuotoa enne ovulaatiota useamman kerran.. olin varma ettei ole...
  9. W

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pahoittelut Nyytikille :(
  10. W

Aamun testit tehty. Ylempi testi on samaa merkki jolla olen testannt jo kolmena päivänä.. sekin vahvistuu.. pregchekistä (alempi testi) ei oo eäilystäkään näyttääkö kahta viivaa
  11. W

tai jos ovis on ollukki vähän myöhemmin ja oli kiinnittymisvuotoa? =)
  12. W

Vauva vuodelle 2016 <3

Maicy: minä en ole ikinä imetysaikana tullut raskaaksi. Nopeimmiten niin että imetyksen loputtua ollut yhdet menkat ja heti seuraavasta kierrosta tärpännyt. Mutta tiedän myös sellaisia, jotka ovet imetyksestä huolimatta tulleet raskaaksi. Tsemppiä. :love:
  13. W

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Oireidein, varsinkin illalla alkaneen kuvotuksen ja hailuran haamun ansiosta, luulen että olen raskaana :love:, tänään on dpo10 ja nyt on 3 päivää ollut oireita.
  14. W

http://aijaa.com/Dvbp7z dpo 10, nyt aamulla tehty. Kyllä siinä hyvin hailura värillinen haamu näkyy.. jospa lähtis vahvistumaan..
  15. W

melindalla näkyy haamulainen (y)
  16. W

Nyt illalla tehdyt testit.. ylempi on raskausetsti, alempi ovistesti. dpo9 tänään. http://aijaa.com/9COAo9 samat testit 15min edelisen kuvan jälkeen http://aijaa.com/Oe4AWJ
  17. W

dpo9 viivanpaikan sain testin.. eilen ei tullut sitäkään.. en kyllä ymmärrä itteeni kun ei millääm voi odottaa että dpo:t ois enemmän ennen ku testaa.. ihan tyhmäähän tää on. http://aijaa.com/hVxiId eikä taida kuvassa edes näkyä..
  18. W

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Pitääpä munki tehä listaa.. Tänään kp 46/52, dpo8 oireet alkoi eilen. kp45/dpo7: rinnat tuntuu pinkeiltä, repäisykipuja munasarjoissa, heikko ja nuutunut olo, (pientä flunssaa) kp46/dpo8: samat oireet kuin yllä, mutta rinnoissa myös arkuutta, väsymystä kp47/dpo9: pinkeät rinnat, repäisykivut...
  19. W

Vauva vuodelle 2016 <3

Mula itseasiassa ovistestit näytti selkeetä plussa 2 viikkoa ennen ovulaatiota.. luulinkin että ovis ois ollut silloin, mutta oireista päätellen se oli paljon myöhemmin. en tiiä viittikö enää edes ovistestejä tehdä ku ei niihin voi oikein luottaa ainakaan tämän kierron perusteella.
  20. W

Vauva vuodelle 2016 <3

ladygreen: yrityksen pituus on olut vähän vaihtelevaa.. yhteen aikaan jouduin syömään teroluteja mutta sen kummempaa apua en ole tarvinnut. Mulla pcos vaikuttaa niin että kierrot on pitkiä.. tänään kp46/52 ja kierron pituus vähän vaihtelee. Mulla ei ole ylipainoa.. ja se on iso plussa, ksoka...

Yhteistyössä