Hakutulokset

1. W

Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

Yksityinen neuvola, laitteet ei ole päätähuimaavan laadukkaita, mutta sen verran hyvät että näkee sen mitä tarvii nähdä :)
  2. W

Minä menen varmaan omakustanteisesti alkuraskuden ultraan. Maksaa 60e, minäkin olen opiskelija ja en oo saanut kesäksi töitä, joten olen tuloton.. mutta enköhän jostain saa rahat ultraan.. se ois kuitenkin tärkeä mun oman mielenrauha vuoski + että ois näyttää mustaa valkosella lasketusta ajastta...
  3. W

Mullakin meni kesken edellinen raskaus ja olin ehtinyt liittyä facebookryhmään. Ja nyt on niin epvarma olo vaikka oireita onkin, että en ainakaan vielä liity. Täänään on vasta dpo11, eli menkatkaan ei ole vielä myöhässä. OIreet vaan on niin vahvat että uskon olevani raskaana ja tietysti...
  4. W

Kiitos nopeasta vastauksesta memmmy :love: pisamapeikko: jos olen ymmärtänyt oikein on olemassa jo facebookryhmä ja siellä käydään enemmä juttelua. Itse aattein sinne liittyä ensiviikolla, jos testit näyttää yhä positiivista.
  5. W

Menkkamainen jomottelu... Normaalia?
  6. W

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Tulen varovasti tänään mukaan.. tänään tuli testiin vahva haamulainen.. eilen ja toissapäivänä heikommat haamut.. viivat vahvistuu koko ajan, joten uskallan luottaa tulokseen.. vielä on pateekin oma testi ja digitesti kaapissa odottamassa viikonloppua. Laskettu aika ois näillä näkymin 20.3...
  7. W

Pahoittelu kaikille huonoja uutisia saaneille ja keskenmenon saaneille. Pääsisköhän tänne mukaan vaikka menkat pitäis alkaa vasta sunnuntaina? Pregcheck testi näyttää selkeesti plussaa vaikka ei olekaan vielä kovin vahva.. oireita on jo jonkin verran.. rinnat on pinkeät, kovia repäisykipuja...
  8. W

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015