Hakutulokset

1. W

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran oliks testit apteekin omia mitä oot tehnyt? En jaksanut selata kovin taaksepäin.. mikä dpo sulla on? Selkeen haamun nään kyllä testissä. Unna onnee.. maaliskuisissa nähdään... ite plussasin viime viikolla.. kohta meen tekeen vielä varmistustestin pregcheckillä..
  2. W

Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

pisamapeikko: ehkä sun kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä pääsisitkö verikokeisiin. Olen kyllä samoilla linjoilla muiden kanssa, että älä vielä toivoasi menetä. Testissä voi olla virhe.. tai jos olet juonut normaalia enemmän ja pissi on vähän laimeaa.
  3. W

memmmy: marjat vois olla jees.. puolukka smoothieta alko heti tekeen mieli :rolleyes: Vitamiineista: mulla on monivitaamiini + foolohappi kombo käytössä.. kun noi loppuu niin ostan jotan raskausajan vitskuja.. Tänne näyttää rantautuneen väsymystä.. tosib voi olla silläkin merkitystä että...
  4. W

MasuMyy: vois olla ihan kiva juoda smoothieta.. aika ankee valikoima vaan siihen kun oon lähes kaikille hedelmille allerginen.
  5. W

Tein tänään digitestin ja tuloksena "Raskaana 1-2" :love: Oireet ennallaan, mitä nyt pahoinvointi voimistuu koko ajan. Ei ole vielä niin huono olo, että ihan oksettais, mutta ei se kaukana enää ole :unsure: Ruokahalu on kadonnut, ei tee mieli syödä mitään, ainoastaan juoda nesteitä.. mutta...
  6. W

Nannal: suurella todennäköisyydellä sama paikka :D Minä varmaan soittelen ens viikolla ja yritän saada ajan joskus 7+ viikolle. Hurjan samat oireet mulla sun kanssa.. pahoinvointi alkoi täälläkin lievänä jo 2 päivää ennen plussaa ja voimistuu koko ajan.
  7. W

Pahoittelut menkoista miss_piggylle :( Aamun pregcheck on vahvistunut eiliseen verrattuna. Uskaltaisko huomenna tehdä digin? http://aijaa.com/dgwzIE
  8. W

Tervetuloa escape. Mullakin pcos toivotaan että kaikille sujuu raskaus hyvin. :love: Minä nyt kuitenkin laitoin jo liittymispyynnön sinne facebookryhmään, malttamaton kun olen.. :oops: tämän aamun testin jälkee ei ole enää epäilystäkään mitä näytti.. ja pahoinvointi se vaan vahvistuu.
  9. W

^totta, annan vaikka ystävälleni :love:
  10. W

Minä ehin ebayn kautta tilata 30 raskaustestiä ja 60 ovulaatiotetsiä.. eivät oo vielä tulleet.. :censored: aattelin että tässä menee kuitenkin vielä tovi.. kauhee hinku ois mennä testaamaan uudestaan tälle päivälle mutta eipä siinä oo järkeä.. aamulla sitten apteekin oma ja ehkä pregcheck.

Yhteistyössä