Hakutulokset

1. W

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Minä oon tilannut testit ebayn kautta ja dpo 9 sain ekan haamun niillä. Kun edellisenä päivänä oli nega, ei edes viivanpaikkaa tullut.
  2. W

Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

Onnea uusille odottajille :) <3
  3. W

Tässä siis dpo 12 ja apteekin oma. http://aijaa.com/xrnp94
  4. W

Saniainen: eiköhän siellä sit ole jotain tapahtumassa :) Usein ovistestiin tulee plussa jos on raskaana.. raskaustestissä väri on jotenkin hassusti levinnyt mutta viivahan siinäkin näyttäs olevan. Täällä dpo12. Heräsin kuvotukseen ja kävin tekemässä liuskatestin ja apteeki oman. Laitan...
  5. W

Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

Minä en ole vielä varannut alkuraskauden ultraan aikaa.. kun sain plussan niin aikaisin.. tänään vasta dpo11. Ajattelin odotella että 5+0 on täynnä ja sitten soitella ultraan aikaa ja neuvolaan. Merkillistä kun kerta kerran jälkeen raskausoireet alkaa aiemmin. Mulla on selvästi huonoa oloakin...
  6. W

Minäkin nään tulejonyytillä aika selkeän viivan.. kyllä on melkonen testi jos tuommosen viivanpaikan antais.. jospa tekisit huomenna testin ja oltas viisaampia sen jälkeen. =) Merkillinen tilanne Saniainen.. onko raskaustesti ollut kosketuksissa ovistestiin? Oisko väri voinut liukua siitä? Tee...
  7. W

http://aijaa.com/IBu9cl Dpo 11 tänään ja viiva vahvistuu <3 Luppanallakin näkyy selkee haamu. :) Onkos Palliton tehnyt uutta testiä?
  8. W

Maaliskuun muruset 2017 <3

Varovasti tulin kurkistamaan tänne. Tänään vasta dpo11 mutta testin viivat vahvistuu hiljalleen.. Eka hailura haamu tuli dpo9. Oireina etovaa oloa ja arat nännit. La 14.3 ja kuudes lapsi tulossa. Saa lisätä listalle ja olen kiinnostunut facebook ryhmästä :) 2 vuoden yrityksen tulos...
  9. W

http://aijaa.com/pixTT5 Dpo 10
  10. W

Kiitos kommenteista <3 Aamulla tulee uutta kuvaa.. Tein kyllä äsken jo uuden testin ja siinäkin näkyi jo vähän selkeemmin. jospa se jatkais vahvistumistaan.
  11. W

dpo9 http://aijaa.com/GykH1v eilen samalla testillä tätsin puhdas nega.. näkeekö kukaan muu mitään?
  12. W

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Tulen takaisin tänne... heinäkuussa plussasin, mutta jouduttiin keskeyttämään raskaus lokakuussa, koska vauvalla todettiin pahanlaatuinen ja iso kasvain päässä, eikä hänelle annettu selviytymismahdollisuuksia =( Aika pohjalla kävin asian kanssa.. psykologin kanssa käyn edelleen juttelemassa...
  13. W

Täällä ois dpo8 menossa ja oireita on jonki verran. Testiä en ole tehnyt kun on niin aikaista vielä, mutta kovasti ne huutelee kaapissa että tekisin.. ei millään malttais odottaa.. jotenkin niin sellainen tunne että olen raskaana, mutta pelkään kuitenkin joutuvani pettymään.. saa nähdä montako...
  14. W

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Liityn mukaan piinailemaan. Tänään kp 27/ dpo8 Oireita en sen kummemmin seurannu ennen eilistä, ovulaation tunnistin kivuista ja testillä varmistin. dpo 6: menkkajomoja dpo 7: menkkamaista jomottelua, rinnoissa pinkeä olo dpo 8: menkkajomoja, munasarjoissa kramppeja, rinnoissa pinkeä olo...
  15. W

Maaliskuun muruset <3 2016 *Tammikuussa*

En oo todella pitkään aikaan tänne kirjoitellut... Minut voi poistaa listalta. Me menetettiin meidän pieni rv19+4 (29.10) vaikean rakennepoikkeavuuden vuoksi =( Toiveissa on uusi raskaus, nähtäväksi jää koska tärppää.. menetyksestä toipuminen on ollut raskasta, mutta ajatus uudesta plussasta...
  16. W

Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

Pitkästä aikaa tännekin kuulumisia.. Viikkoja on nyt 6+2 ja aika matelee.. olen ollut nyt 5 päivää yh kun mies on reissussa ja tulee vasta viikonlopuksi kotiin.. ei oo mitään herkkua pidätellä oksennusta ja hoitaa koti ja lapset.. tänään meinas vähän itkukin tulla ku ei vaan jaksais.. eilen...
  17. W

Mulla oli nyt plussakierrossa käytössä vahva foolihappo, monivitamiinit ja vehnänalkioöljy. Geleetä en oo koskaan käyttänyt mutta positiivisia kokemuksia oon lukenut useamman.
  18. W

Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

Pahoittelut keskenemenon saaneille. :( Aika suorastaan matelee. Tänään rv 4+5, juuri nyt väsyttää kovasti, mutta se on omaa syytäni kun en malta mennä ajoissa nukkumaan. Kuopus herää kuitenkin aina 6 pintaan aamulla.. Vasrmistustestin varmistustestikin tehty tänään ja yhä näyttää viivat...
  19. W

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Kiitos kaikille. :love: Viivat jatkaa vahvistumista. Digitesti antoi lauantaina tuloksen "raskaana 1-2". Pahoinvoini on lievää vielä, mutta yleensä se paheneekin kunnolla rv5+ ja oksentelu alkaa rv7+. Osittaisen keskenmenon sain 2006 vuonna, kun toinen kaksosista meni kesken. Ja nyt m...
  20. W

Theran: eiköhän ne vahvistu. Mulla on hyvä fiilis sun puolesta.

Yhteistyössä