Hakutulokset

1. W

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus en muista tarkkaan oisko ti vai ke oltu viimeks. Minä kun olin laskeskellut että ovis olis tänään tai huomenna mutta kaikesta päätellen olikin eilen. Noh vastahan tää yritys alkoi.. kai me tänään varalta talletellaan vaik myöhästä se jo onkin.
  2. W

Haaveena vauva 2020

Täällä ois dpo 1 tänään. Tiiän tasan tarkkaan että tärppiä ei tuu kun yritykset ei osunu nyt oikeille päiville. Toiveet menee siis seuraavalle vuodelle. Seuraavassa kierrossa on taas paremmin kartalla ja muistuu mieleen kaikki oviksen merkit. Ovistestejäkin tulossa tueksi :) Pikkasen kyllä...
  3. W

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus onko tuo rauta sopinut sulle hyvin? Minä kokeilin ensin ferrodania minkä piti olla vatsaystävällinen mut mun maha ei kestänyt sitä yhtään :( Apteekin täti kehotti kokeilemaan nestemäistä ja se tuntuu sopivan. Mullakin anemian aiheuttaa todella runsaat menkat. Söin välillä Caprilonia...
  4. W

Haaveena vauva 2020

Minä syön D ja C-vitamiinia, foolihappoa jossa on b6 ja b12 vitamiinia ja maltoferia (nestemäinen rauta). Mulla todettiin vasta raudanpuutos joten siksi syön rautaa. Jatkuvan uupumuksen vuoksi kävin lääkärissä ja ferritiini oli vain 13. 30-60 on ok arvo. Jännä kun hb on kuitenkin 141. Nyt on...
  5. W

Haaveena vauva 2020

@nenskuli otan osaa Reilu 4 vuotta sitten jouduttiin keskeyttämään raskaus joten kokemusta löytyy. En halua koskaan joutua kokemaan samaa uudestaan. @marrrsipaani onnea Liukastuin eien aika pahasti ja löin pääni. Nyt on pää ja niskat nii kipeenä että sain 2 päivää saikkua. Ovisjomottelut...
  6. W

Haaveena vauva 2020

Onnea @Korallikala Voisin liittyä listalle Wanti kp 12/30-48 Mä en ees aatellu kun tulin tänne että nyt on loppuvuoden vauvat yrityksessä. Oiskohan mun pitäny suoraan mennä 2021 ketjuun kirjoittelemaan? Toisaalta jos tärppää tässä kierrossa niin laskettu aika ois joulukuussa. Viime kierto...
  7. W

Haaveena vauva 2020

@minttuni meillä on 6 lasta Seitsemäs siis toiveissa.
  8. W

Haaveena vauva 2020

Mä voisin liittyä teidän joukkoon. En kyllä kuvitellut että tänne enää tulisin, kun lapsiluvun piti olla täynnä Mutta niin vain alettiin miehen kanssa kuumeillä että jos vielä yksi meille suotais. Nyt menossa yk 1.
  9. W

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään sekä rfsu että pc selkeitä negoja :) En kyllä jatkossa osta rfsu testejä.. Olen tyytyväinen negaan.. sain mielenrauhan.. tainnut vaan kierto mennä sekas kun menkat kohta 2 viikkoa myöhässä. o_O
  10. W

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

https://aijaa.com/fQURKg Plussa vai ei? Testi RFSU liuska. Tän jälkeen tein pregcheckin liuskan ja testiajalla täysin nega. Tässä rfsu noin tunti testin tekemisen jälkeen. https://aijaa.com/QT6kEU
  11. W

Elokuu 2017

Facebookryhmistä: ainakin yks julkinen elokuisten ryhmä on.. sen nimi on Elokuiset 2017 =) toinenki on mutta tais olla salainen... mutta sinne otetaan kyllä jäseniä. Mutta nämä ei siis liity millään tavalla tähän kaksplus sivustoon =)
  12. W

Elokuu 2017

Facebookryhmä on ollut mun mielestä hyvä. Ja jos on ikävästi sattunut ja mennyt kesken tms niin siinäkin tapauksessa on ryhmässä saanu tukea. Nyt vaan kaikki rohkeasti mukaan. Itse kävin tiistaina ultrassa ja kaikki oli hyvin.. eilen kuitenkin tuli verta ja säikähdin sen verran paljon että...
  13. W

Elokuu 2017

Mullakin oli tänään ultra ja kaikki oli oikein mallikkaasti. Syke näkyi ja koko vastasi viikoja. Onnea kaikille muillekin, jotka on saaneet hyviä uutisia. Vuodoista kärsivlle toivon tsemppiä.. kunpa vuodot kaikki ois harmittomia. Kyllä on tässä vaiheessa iso ero alku ja loppukuun odottajien...
  14. W

Elokuu 2017

Mun pitää varmaan hankkia doppler =) Ja tänään meinasin käydä hakemassa pari testiä lisää vaikka on noita tullut tehtyä varmaan 12 :unsure::unsure: Ei vaan millään voi uskoa, että tärppäs.. Jos digitestin ostais ja sais jäädä viimeiseksi, voisin huomenna testailla. Oireet aikalailla...
  15. W

Elokuu 2017

Meillä odotetaan pukkia malttamattomana. Ensimmäistä kertaa lasten elinaikana tulee pukki käymään kun kaveri laitto miehensä asialle.. Meidän isot tytöt oli ihmeissään aamulla kun pukki ei ollutkaan tuonut lahjoja yöllä kuusen alle (on meidän jokavuotinen perinne, isommat ovat 11, 9 ja 8 eivät...
  16. W

Elokuu 2017

Peukuttikohan Siltsu ihan takoituksella alaspäin mun viestille??? :unsure:
  17. W

Elokuu 2017

Minäkin liityn varovasti joukkoon mukaan.. kovasti toivottu kuudes lapsi olisi tulossa.. 2,5 vuoden sisään on 3 kertaa matto vedetty jalkojen alta joten hyvin varovaisin mielin liikenteessä. Mutta odotusajassa toisten samassa tilanteessa olevien kanssa juttustelu on niin iso osa asiaa että en...
  18. W

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Minä tuun tänne takas.. Näytän listalla olevan.. heinäkuu 2015 plussanneissa.. mutta me ei vauvaa ikinä elävänä saatu.. raskaus jouduttiin keskeyttämään 19+4 vavan päässä olevan kasvaimen vuoksi.. Nyt heinäkuussa plussasin uudestaan.. laskettu aika piti olla maaliskuussa vaan eipä tuu vauvaa...
  19. W

Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

Mut voi poistaa listalta.. eilen tuomiona keskeytynyt keskenmeno tai tuulimuna =(
  20. W

Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

Tervetuloa ja onnea uusille odottajille :love:

Yhteistyössä