Hakutulokset

1. suvannon helmi

Tehdäänkö ketju missä yritetään arvata toisen etunimi?

Hyviä arvauksia mutta ei oikeaa. Heitänpä muutaman arvauksen itekkin LauhkeaLehmä on Hanna, Lucifer on Nina ja Meteli seis on Jenni. :)
  2. suvannon helmi

Niinhän sitä äkkiä luulis mutta ei sinne päinkään. :)
  3. suvannon helmi

Mitäs veikkaatte mulle? :whistle:
  4. suvannon helmi

Perjantain GallupPläjäys: mitä päällä ja iltaruokana/juomana?

Siniset repaleiset farkkushortsit ja ruskee huppari plus riemunkirjavat villasukat. Vatsa täynnä valkosipulipatonkii kinkulla ja jotain makukivernäisvettä. Ehkä viel jätskii.. :D
  5. suvannon helmi

Aadalle toinen nimi

Aada Teresa, Aada Marie tai Aada Elviira
  6. suvannon helmi

Syitä, miksi mies lakkaa käyttämästä sormusta?

Jos on onnistunut vaikka hukkaamaan sen. Mun mies onnistui parikin kertaa hukkaamaan sormuksen ku laihtui, sormus meni isoksi. Ihmeen tuurilla löytyi aina mutta nyt odottanut jo pari vuotta pienennyttämistä kaapissa. :)
  7. suvannon helmi

Kuinka moni tietää, mitä mummot ja vaarit teki 1918?

Isän vanhemmat olivat 1v ja toinen syntyi kyseisenä vuonna. Äidin vanhemmat olleet vielä syntyneetkään.
  8. suvannon helmi

G: Onko sinulla ajokortti?

On ollut pian 19v.
  9. suvannon helmi

Kuinka paljon tuli kiloja raskausaikana?

Kummassakin raskaudessa tuli noin 20kg. Ekassa kesti 11kk ja tokassa 6kk että pääsin lähtöpainoon ja ihan vaan normaalii elämää johon kuuluu terveellinen syöminen ja liikunta. :) Niin ja mun bmi on 20.
  10. suvannon helmi

Mitä Odotat?

Odotan että jalka parantuis että pääsen liikkumaan, jo toinen onnettomuus jaloille tälle vuodelle. Edellinen toipuminen vei 2kk, toivottavasti nyt ei nii kauan ja sitten odotan kutsua työhaastatteluun. Eipä mulla muuta..
  11. suvannon helmi

Mitäs tänään?

Ei auta makkailu, häätyy aloittaa pakkailu. Päivällä starttaa reissu oma, alkoihan tänään KESÄLOMA! =)
  12. suvannon helmi

Mitä teitte tänään?

Kävin juoksulenkillä, tein pannaria , värjäsin miehen hiukset ja sitten saunottiin koko perhe. Melkein normi sunnuntai. :D
  13. suvannon helmi

Lastenne TÄMÄN HETKINEN lempiruoka?? Mainitse vaan yksi ruoka per lapsi!

Vanhemmalla tytöllä on lasange ja nuorempi peesaa. :)
  14. suvannon helmi

HuOmenta !!

Ei oo ukkosta näkyny, eikä kuulunu. Paksussa pilvessä on taivas.. Rikkonainen yö takana kun pikkunen kuumeessa. No nyt heräillään ja mietitään mitähän sitä tänään?
  15. suvannon helmi

Mistä ette pidä, mistä "kaikki muut tykkäävät"?

Ei tuu mieleen ku Big Brother. :mad:
  16. suvannon helmi

iltapalanne

Itse leivottua perunarieskaa, tuoreita mansikoita ja kivernäisvettä. :)
  17. suvannon helmi

Millä nimellä puolisosi löytyy puhelimestasi?

Mulla ihan tylsästi etu-ja sukunimellä mutta luuri nappaa facesta nimet ja kuvat.. ennen luki nimellä kulta. :)
  18. suvannon helmi

G: Puhelinoperaattorisi?

DNA
  19. suvannon helmi

Kuinka vietät tän illan?

Ukkoa töistä kotiin ootellen ja lahjaksi saatuja suklaita mussuttaen. Ja tietty toljotan telkkua vaikka sielt mitään ihmeempää tuu. :)

Yhteistyössä