Hakutulokset

1. suvannon helmi

HuOmenta ! !

Ei ole vielä jalka valmis juoksemaan kun kävelykin teki pahaa.. Toipumis aikaa jatkettava ainakin loppukuun. Kun on täysin oireeton jatkais sitte. Eiku pitkälle pyörälenkille aurinkoiseen aamuun! :)
  2. suvannon helmi

Hyväntahtoinen look-alike-ketju

Juurikin tämä Lisbethin tyyli mutta ei niin paljon metallia ja mustetta. :)
  3. suvannon helmi

Paljonko painatta?

Pituutta on 165cm ja painoo 59kg, oon nyt vuoden verran tehnyt lihastreeniä niin paino noussut 54kg tohon nykyseen mutta vaatekoko on sen S/36. Syön ihan normaalisti, vähän kuiten katon että ei ois kauheesti hiilareita. Voisko sanoo että vhh. Herkuttelenkin silloin tällöin vaikka yritän...
  4. suvannon helmi

tytölle erikoinen nimi raamatusta

Nii noh, onhan niitä alle 5 kastettu 60-70-luvulla pojillekki, mutta n. 1300 tyttöö löytyy. :)
  5. suvannon helmi

Wikipediassahan se luki että mainittiin Abrahamin veljen vaimona ja on hebreaa, tarkoittaa kuningatar. :) Tattista.
  6. suvannon helmi

Osaako joku kertoa mitä Milka teki? Utelias vain... :)
  7. suvannon helmi

Minkä ikäinen olet? Gallup.

Reilu kuukausi niin täyttyy 37vuotta. :)
  8. suvannon helmi

HuOmenta !!

Huomenta aurinkoisesta mutta viileästä pohjolasta! Vielä ei kuiten päivät miinuksella ala, mutta sitä kohti mennään. Pitkästä aikaa mieki pääsin ihmisten aikaan ylös, hyvä hyvä.. Voi ku pääsiski juokseen mutta vielä pikkuvarvas niin vaivaa, odotettava ensi viikkoon jahka sitten, jospas...
  9. suvannon helmi

Minkä kokoisia vaatteita teidän 4-vuotiaat käyttää?

Minulla on kesällä 3vuotta täyttänyt tyttö ja hälle ostelen jo 104 kokoo. Tytöllä pituutta sen 101cm.
  10. suvannon helmi

Mitä maksaa ja mistä kannattaa ostaa vauvan kynsisakset ja kylpymittari?

Ilmeisesti et äitiyspakkausta ota koska sielthän net löytyy. Mutta apteekit ja tavaratalot ovat varmaan oikeat paikat.
  11. suvannon helmi

Liian pian yhteen?

Vauhtia oli meidänkin suhteen alussa ja kyytissä ollaan pysytty jo reilu 8v. :D
  12. suvannon helmi

Minkä ikäisenä olet alkanut seurustelemaan nykyisen kumppanisi kanssa ja kauan olette olleet yhdessä? Lapsia?

28vuotiaana tapasin mieheni, 8v ollaan yhdessä oltu ja kaks lasta löytyypi.
  13. suvannon helmi

Noi kolme Daim-karkkia mä vielä syön, sitten se alkaa

Vuosi olis kyllä huippu saavutus. :)
  14. suvannon helmi

tv sarjasta KOSTO...

Vähän asiaa tutkin ja jos ymmärsin oikein ettei se jenkkilässäkään jatku toisen kauden jaksoilla kuin vasta syyskuun lopussa, taitavat kuvata niit parhaillaan. Olihan nuokin viimeisemmät kuvattu 2012. Että kyllä se sielt jatkuu, äkkii se tulee tammikuukin. :)
  15. suvannon helmi

Hyväntahtoinen look-alike-ketju

Mie niinkään ittestäni tiijä mutta mun mies on kuin Dingon Neumann silloin nuorempana mutta ilman blondipehkoo ja vaatetuskin on hiukka hillitympi. :)
  16. suvannon helmi

Juu, jätskit ja suklaat on nyt tuhottu.. asenne ainakin viel kohillaan ja valmiina taisteluun. Mulla se käy nii et ku sorrun niin harmittelen ja ens maanantaina varmasti menee pitemmälle ja paremmin. Ei vais, pitää toivoa että nyt pysyy erossa ja pitkään. :)
  17. suvannon helmi

Mie voisin lähtee mukaan, en lupaa mitään mutta voin yrittää, Arkipäivät menee jokseenkin mutta viikonloppuna mopo karkaa käsistä, että olis syytä rauhottuu. Joten huomenna aloitan.. Katsotaan minne asti pääsen.. Entinen enkka oli kutakuinkin 30pvää. :)
  18. suvannon helmi

HuOmenta !!

Huomenta aurinkoisesta pohjolasta, kylläpä nukuttikin pitkään kun juniori uneksi monasti jotain ja huuteli mut huoneeseen vaikka eihän siellä hätä ollut. Lomareissulla tuhoutunut pikkuvarvas oireilee vielä, niin tohi viel juoksulle rientää mutta rauhallista ulkoiluu ja pyörälenkin heitän tonne...
  19. suvannon helmi

Tehdäänkö ketju missä yritetään arvata toisen etunimi?

Ei Laura, Riikka tai Riina. :) Metis on Minna ja Unelmavaimo on Paula.

Yhteistyössä