Hakutulokset

1. P

hankala 3v, apua!

Minä en kyllä enää antaisi vaihtoehtoja. Ulkovaatteet puetaan päälle ja väkisin! Aikuisen tehtävä on laittaa ne vaatteet päälle jos lapsi ei niitä itse pue! Meidän naapurissa niin itsepäinen poika, joka myös välillä viety suunnilleen alasti päiväkotiin kun ei suostu pukemaan ja vappunakin oli...
  2. P

"Oudoimmat" paikat missä ootte harrastanu seksiä

\ Juu ei enää :ashamed: Kotona sitten! Tai ajetaan auto tienlaitaan =)
  3. P

"Oudoimmat" paikat missä ootte harrastanu seksiä

Moottoritiellä otin suihin mieheltäni hänen ajaessaan kuorma-autoa :ashamed: Jälkeenpäin hirvitti että olisi voinut sattua onnettomuus, ei kuitenkaantaida huomiokyky parhaimmillaan olla tossa tilanteessa...
  4. P

mies maksaa

Samaa mieltä, Mulla on sama juttu. Mies on maailmanreissaamisesta hieman burnout, mutta senhän voi heivata kaljuuntumaan muualle, jos ei tilit juokse. Löytyyhän noita hyvin tienaavia miehiä maailma pullollaan ja pakkohan miehen on elättää vielä eronkin jälkeen. Ja bemari jää mulle.
  5. P

isänpäivälahja?

itse ostin miehelleni 18-vuotiaan thaitytön. ukko ei ole sen jälkeen yhtään takakireä ja saan olla rauhassa eikä kukaan ole kokoajan selkään tökkimässä.
  6. P

Veroprosenttinne..

niin ku mulla oli ennen se 18 prosenttia ja ku soitin sanoivat et 22 prosenttia! ..minusta se on kohtuuttoman paljon :\|
  7. P

Veroprosenttinne..

Paljon on veroprosenttinne ku tulot on sen 296euroa? ...tai ku on lasten kaa kotona/hoitovapaalla??
  8. P

Tina ja aurinko

Miten tinaesineet kestävät aurinkoa. Näin keväällä kun aurinko voi paistaa tosi kovaa, kun on niin matalalla. Miten tinaesineet siis kestävät tämän paisteen vai onko parempi pistää suosiolla kokonaan varjoon.
  9. P

Ei tiedä että pitäiskö itkeä vai nauraa

onnea sulle odotukseen.Sä pärjäät yhdillä hyvillä äitiyshousuilla, joten pyydä ihmeessä rahaa.Ja kun ostat sellaset housut, jossa ei ole isoa pussia mahan kohdalla, niin niitä voi käyttää synnytyksen jälkeenkin.Toisaalta jos sä et nyt kehtaa pyytää rahaa, niin miten sitten vauvan syntymän...
  10. P

Uusia ystäviä E-Pohjanmaalta

Olen äitiyslomalla oleva neljän lapsen äiti. Olen yli 35, vanhimmat lapseni ovat jo ala-asteella. Olen muuttanut tänne Etelä-Suomesta, ja olen aika yksinäinen, sillä pohjalaiset tuntuvat olevan sisäänpäinkääntyneitä, eikä uusia ihmisiä suvaita niin vaan. Minulla ei ole täällä sukulaisiakaan...
  11. P

Vielä nielurisaleikkauksesta kokemuksia?

meijän tyttö oli 1v4kk kun nukutuksessa korvat tuupitettiin ja nielu tai kitarisat(kummat ne nyt onkaan)leikattiin.tyttö oli tosi kipeä leikkauksessa siis korkea kuume ja korvatulehdus(yleensä ei leikata kumessa mutta tekivät poikkeuksen).vietettiin sairaalassa pari yötä leikkauksen jälkeen...
  12. P

iltalehden juttu kulleista

Höpöt pidä paikkaansa.. Mitä pienempi mies sitä suuremmat munat!! :p
  13. P

jonkun moka joka saa sinut...?

nää on aivan huippuja! :laugh: :laugh: olin kerran mun kahen kaverin "Jaana ja Miia" kans lähössä ryypylle, ja meinoteltiin sillon alkuillasta tämän Jaanan luona, et jos ei saaha Miian kans yöllä kyytiä kotiin, niin mennään sit sinne Jaanalle yöks. Noh, ei sit mentykään, mut tää Jaana oli...
  14. P

Hedelmäisiä jälkiruokia tähän, kiitos

Raikkaiden ja hedelmäisten jälkiruokien ohjeita puuttuu , kiisseleitten , puurojen , hyytelöiden , rahkojen , pannukakkujen yms, kaikissa missä on hedelmää mukana . :'( :'( :'( :'( :'(
  15. P

Minkälaiseen autoon vaunut sopii

Meillä on Focus (sedan). Hartanin vaunut mahtuvat hienosti ja vielä tilaakin jää.

Yhteistyössä