Hakutulokset

1. V

Miten opettaa vauva imemään tuttia? Kokemuksia tutittomista vauvoista?

En saanut minäkään kahta vanhimmaista tutille opetettua. Tai esikoinen muutaman kuukauden nukkuessaan söi 5-8kk ikäisenä, mutta sitten siitä tuli leikkikalu ja otin pois. Nämä kaksi olivat rintalapsia, eikä varmaankaan siksi tuttia huolineet. Sama oli pullon kanssa. Kuopus taas ei ole rintalapsi...
  2. V

Pph:t ja muut joilla monta lasta!

Kun meillä oli tuo tilanne, laitoin toisen meidän makkariin ja toinen nukkui omassa sängyssä. Jos ei olisi ollut, kuin yksi makkari, olisin varmaan ollut huoneessa, kunnes olisivat nukahtaneet. Iltaisin näin täytyi tehdäkin jonkin aikaa.
  3. V

Miksi lapsettomuus on itsekästä?

Mun mielestä jokainen tekee just niin monta lasta, kuin voi saada ja haluaa. Tai on tekemättä yhtään, jos siltä tuntuu. Ei näitä asioita tarvitse toisille perustella.
  4. V

G: Mitä syöt iltapalaksi?

En yleensä mitään varsinaista iltapalaa syö, mutta nyt kyllä alkoi tehdä mieli kaikenlaista, kun lueskelin teidän syömisiä. :p
  5. V

ukko ja naistenpäivä

On. :)
  6. V

naisten laukeamisesta...

Tässä on muuten perää! Saan kyllä "pelkällä työntelyllä" joissain muissakin asennoissa, mutta nimenomaan tuossa asennossa tuo tyyli on pettämätön!
  7. V

Mitä miehesi on tehnyt tänään? Mitä sinä olet tehnyt tänään?

Minä: - "nukuin" aamulla vähän pidempään, jos sitä nukkumiseksi voi siinä metelissä sanoa... - ollut vauvan kanssa kotona - pessyt astioita ja pyykkiä - siivonnut - nyt koneella, kun vauva nukkuu Mies: - nousi lasten kanssa aamulla ylös ja antoi niille aamupalan - laittoi isommat...
  8. V

Asia mitä kadut?

Luotin toiseen ihmiseen.
  9. V

Miehen haluttomuus

Kai se vaan niin on, ettei täydellistä suhdetta olekaan. Joka suhteessa on omat kompastuskivet.
  10. V

Osaako miehes nuolla oikein?

Aina vaan paranee!
  11. V

Osaako miehes nuolla oikein?

Tykkään kyllä. Nautintoa on ihana pitkittää!
  12. V

kasvoko muille karvoja kun odotitte poikaa?

Mulla karvojen kasvu selkeesti väheni raskausaikoina ja poikia siis kaikki. Enkä huomannu, että mahaankaan olis tullu.
  13. V

Ette sit usko, mistä mä tein eilen riidan

Mun mielestä siinä ei ole mitään halpaa, jos kelpaa kelle vaan. Siinä on jos kuka vaan kelpaa sulle.
  14. V

Ette sit usko, mistä mä tein eilen riidan

Onhan tuossa kappaleessa muutama kärjistetty kohta, joita en ymmärrä. Mutta kokonaisuutena ihan hyvä mun mielestä. Olishan se kiva ajatus, jos joku olisi valmis tekemään mun puolesta mitä vaan, JOS mä tahdon. Sen verran romantikko olen minäkin.
  15. V

G: Oletko painavampi vai kevyempi kuin miehesi?

Melkein 30kg kevyempi...
  16. V

Kuvaile miehesi ja sinun alkuhuumaa verrattuna nykytilanteeseen.

Sama tai nyt jopa enemmän huumaa. :p
  17. V

temperamentti...

Olen myös hyvin temperamenttinen ja silti naimisissa. Ei kai se papin aamen sua hankalammaksi tee, jos miehesi kuitenkin haluaa kanssasi elää. Onkohan taustalla miehen puolelta ehkä muitakin syitä?
  18. V

kuinka useasti seksiä jos...

Meillä taas kokemusta juuri päinvastaisesta. Kun esikoista alettiin tehdä, niin jostakin luin juuri tuosta joka toinen päivä tahdista. Näin teimme puolen vuoden ajan, eikä tärpännyt. Sitten alettiin paukuttamaan otollisimpina päivinä kerran päivässä ja näin on kolme lasta saaneet alkunsa. :)
  19. V

G: Minkä yksittäisen elintarvikkeen takia kauppaan?

Miehellä myös tuo kahvi varmaankin. Itse en vähällä lähde yhden asian takia, mutta vauvan ruuan loppuminen saa liikahtamaan.

Yhteistyössä