Hakutulokset

1. K

hei

Me ruettiin yrittää toista lasta esikoisen ollessa vajaa 6kk, kun haluttiin pien ikäero. Lopulta ikäeroksi tuli 1v9kk.. Ja kun esikoinen synty, nii mä täytin 21v ja mies on muutaman vuoden vanhempi. Nyt meille kolmas tulossa, esikoinen on n.3,5v kun tää kolmas syntyy ja näin on just hyvä :)
  2. K

onko teille tullu jo tieto veronpalautuksista, minulle ei

Ei oo meillä näkyny vielä...
  3. K

Onko paikalla lähihoitaja koulun käyneitä?

Meillä yövuorot oli vapaaehtoisia, eikä kukaan meidän luokalta ainakaan niitä tehnytkään.
  4. K

Keneltä käynnistetty synnytys noin rv 38+ omasta toiveesta ja peloista johtuen?

Okei kiitti! Toivotaan, että järjestyy :)
  5. K

Niin pitää jutella. Mites toi sit käytännössä menee? Neuvolasta saa lähetteen ä-polille ja siellä pitää käydä juttelee? Riittääkö kerta, vai useammin?
  6. K

Mä oon miettiny kans, että oliskohan mahdollista saada käynnistys edellisen nopean synnytyksen + pitkän välimatkan takia. Tämä synnytys jos on yhtään niin nopea tai nopeampi kuin edellinen, niin ei ehditä sairaalaan. Ja se pelottaa kovasti! Seuraavassa neuvolassa pitää jutella tästä vielä..
  7. K

Te joilla raskaus on mennyt reilusti lasketun ajan yli. Kokemuksia!?

Esikoinen synty rv 41+4, samana päivänä ois ollu yliaikaiskontrolli ja ehkä käynnistys, mutta supistukset alkokin itestään, joten ei tarvinnu tuonne mennä vaan suoraan synnyttämään. Ja tosiaan ihan yllättäen alko yöllä supistukset, ei minkäänlaisia ennakko-oireita tms. Synnytyksen kesto 10h...
  8. K

Kuinka monen lapsi (alle 4vee) saa nukkua arkiaamuisin niin pitkään kuin itse haluaa?

Meillä saavat nukkua niin pitkään kun nukuttaa, heräävät kuitenkin aina 6-8 välillä.
  9. K

Tekisittekö toisen lapsen jos esikko on vasta 1v9kk ?

Meillä ekalla ja tokalla ikäeroa 1v9kk ja toiselle ja kolmannelle tulee 1v8kk. Mun mielestä just hyvä ikäero.
  10. K

Kellään Cosatto zoomi 123 turvaistuinta?

Meidän tytöllä on tollanen ja hyvinhän tuo tuossa viihtyy :D ollaan oltu tyytyväisiä.

Yhteistyössä