Hakutulokset

1. K

Joku varmasti tietää mitä nämä veripilkut käsissä ovat (kuva)

Mulleki on raskauksien jälkeen tullu tollasia. Eniten on vasemmassa kädessä, muutamia myös oikeassa kädessä ja jalassa + rintakehässä. Osa ensimmäisenä tulleista on kyllä muuttunu tavallisiksi luomiksi, osa pysyny ennallaan. Mitäpä lienevät. Neuvolassa tai lääkärissä en oo koskaan sanonu niistä...
  2. K

Pystyykö muut käymään noin 1 v kanssa kirpparilla, äkkiä vaatekaupassa yms.?

Meijän 3v ja 1v ovat aina kulkeneet mukana kaupoilla, kirppareilla jne ilman suurempia ongelmia. Tosin nää kävelee kirppareilla ite, eivät rattaissa viihtys. Ja kaupassa istuvat kärrissä tai kävelee..
  3. K

Alkaa huolestuttaa :( Alkuraskaus ja todella alhainen hemoglobiini...

Mulla oli ekassa raskaudessa hb 90 heti alussa. Sitä tutkittiin, mutta vikaa ei mistään löytyny. Kovalla rautakuurilla se pikkuhiljaa nousi. Muissa raskauksissa ei oo tarvinnu lisärautaa ollenkaan, kun hb on pysyny koko ajan hyvänä.
  4. K

Tunnustaako kukaan muu käyvänsä fb:ssa kurkkimassa exien sivuja, elämää ja kuvia?

Jaaa, ei oo kyllä käyny mielessäkään. En ees tiiä onko se fb:ssa.
  5. K

Kuinka moni täältä sai kesälle tuetun loman?

Me saatiin :wave:
  6. K

Onko lapsellasi sairaskuluvakuutus? Miksi/miksi ei?

Esikoisella on (ainaki vielä toistaseks), toisella ei.
  7. K

Joensuusta äitejä??

Heips. Me ollaan muuttamassa tän vuoden puolella Kontiolahteen, jos vaan saadaan työ- ja asuntoasiat järjestymään (hakemuksia ollaan laitettu, vastauksia ootellaan) ja mukava olisi saada sieltä päin (Kontiolahti - Joensuu - lähialueet) kavereita! :) Mä oon 24v ja lapset 3v poika ja 1,5v...
  8. K

Siirretty puhelu - Mitä tarkoittaa?

Puhelinmyyjillä myös monesti näkyy "siirretty puhelu" kun soittavat tavallaan sen tietokoneen kautta.
  9. K

Raskausgalluppi! Paljonko viikkoja, milloin la?

Viikkoja 29+1 (tai jotain sinne päin?) ja la 14.7.
  10. K

Löytyykö täältä yhtään 3-4 lapsista perhettä joka tulisi toimeen n.3000 euron nettotuloilla kuussa tai jopa

Meille on tulossa kolmas lapsi ja nettotulot on tällä hetkellä n.2000e/kk. Tiukkaa on välillä, mutta pärjätään kyllä.
  11. K

Millä viikolla uudelleensynnyttäjien ensimmäinen äitiysneuvola yleensä on?

Kolmas tulossa ja rv 8 oli eka neuvola ja rv 9-10 lääkärineuvola+ultra, ihan niinkuin aijemmissakin raskauksissa.
  12. K

Vasta 25-vuotias on valmis äidiksi.

Ok. Mä oon 24v. ja odotan kolmatta, joka todennäkösesti jää myös viimeiseksi.
  13. K

Pitääkö kohdallasi paikkansa; JOS UNOHTAA KUKAT SYNNÄRILLE, PALAA SINNE UUDELLEEN.

En oo koskaan saanu sairaalaan kukkia, katotaan joko nyt kolmannella kerralla saisin...
  14. K

kuinka hyvä ehkäisyteho täysimetyksellä on?

Mulla on imetys toiminu ehkäsynä kyllä. Molempia täysimetin 5-5½kk ja osittaisimetystä reilu vuosi, menkat alko 7-10kk synnytyksestä ja uudelleen raskaaksi oon tullu lasten ollessa n.1v.
  15. K

libero vs pamppers?

Vauvana Pampers, isompana Liberon housuvaippa. Esikoiselle kokeiltiin yövaipaksi Pampersin housuvaippaa ja valitti että se kutittaa, eikä suostunu niitä pitämään.
  16. K

Million paras aika antaa kaksivuotiaalle illalla xylitol-pastillit?

Me annetaan xylitol-pastilli joka ruuan jälkeen heti ja hammaspesut aamulla ennen aamupalaa ja illalla iltapalan ja pastillin jälkeen.
  17. K

Montako lasta sinulla on?

Mä taas pitkään ajattelin, etten halua lapsia ollenkaan ja tässä sitä ollaan :D niin se mieli muuttuu äkkiä ;) Esikoinen on n.3,5v kun vauva syntyy, eli aika pienellä ikäerolla nää on kaikki..
  18. K

Käykö teidän 3.5v-vuotiaat potalla vai pöntöllä?

Juu, yleisissä vessoissa on aina käyny potalla. Kotona osaa omatoimisesti käydä pöntölläkin, mutta taitaa potta olla kivempi kun siihen useimmiten menee.
  19. K

Käykö teidän 3.5v-vuotiaat potalla vai pöntöllä?

Enimmäkseen käy potalla, joskus pöntöllä istuen (supistajalla tai ilman) ja joskus seisten.
  20. K

Montako lasta sinulla on?

Kaksi lasta on ja kolmas syntyy kesällä. Todennäkösesti lapsiluku jää sitten kolmeen, ellei joskus kymmenen vuoden päästä innostuta vielä iltatähteä yrittämään.. mä oon 24v niin on vielä hyvin aikaa sitä miettiä :D mutta toistaiseksi ainakin kolme on hyvä.

Yhteistyössä