Hakutulokset

1. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Jaahas, taas on tullut uusi ilta. Katsottiin alkuillasta lasten kanssa Onneli ja Anneli-elokuva, sen jälkeen käytiin saunassa. Nuorimmainen vain polski punkassa lattian rajassa, kun kuumeen nostatti taas viime yönä. Juuri kun antibiootti korvatulehdukseen loppui. Saapa nähdä mitä tämä nyt taas...
  2. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

No voi että, inhottavaa tommonen unettomuus:( Toivottavasti nyt olet jo untenmailla. Ja leipomotyössähän minä.. :)
  3. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Aaaw :) Jotenkin tuntuu, että koiranpennut "pysyy pentuina" kauemmin, kuin kissanpennut. Kissat jotenkin "itsenäistyy" niin nopeasti.. :) Jaaha, kai se täytyy alkaa suunitella sitä nukkumaanmenoa. Pirteänä sitten töihin taas.. :)
  4. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Minkä ikäinen pentu teillä on? Meillä on 6kk vanha kissanpentu, vaikka ei tuo kyllä enää pennulta näytä, jos vertaa parin kuukauden takaiseen. Kauhean nopeasti kasvaa.. :) Nyt näyttää Glympse, että perhe olisi tunnin päässä kotoa. Ehkä ne kuitenkin juuri kerkeää kotiin ennenkuin menen nukkumaan...
  5. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Jaahas, vähän eri meininkin kuin täällä! :LOL:
  6. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Kääk, eikä! Minkälaisia ilmoja sinne on luvattu? Viettäkää iiiihana loma! :X3:
  7. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Hahhah, älä nyt noin henkilökohtaisesti ota sitä ketjua ;) Järjestyksensä ja aikansa kullakin näillekin asioille, jokainen niinkuin itselleen parhaakseen näkee.
  8. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Mä kuuntelen Spotifysta Finland Top 50, ihan karmeita osa näistä biiseistä :LOL:
  9. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Joo tässä talossa, joka ostettiin viime vuonna, näkyy todella toisinaan naisen kädenjälki. On nimittäin kokonaan naisen remontoima ja tuon kakluuninkin oli tänne vaihtanut vanhan tilalle. Se on tämän talon sydän :love:
  10. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Ihanaa :) Meilläkin lämmitti tuli tänään :barefoot:
  11. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Feel you. Nyt vähän armoa itselles, kyllä se siitä taas! :)
  12. Mamma91

Kahvinkeittimen puhdistus

Tänään just pesin! Eli näköjään aikalain 2x vuodes, tosin vesisäiliön joskus useammin :whistle: Meillä keitetään kahvia päivässä 1-2 kertaa. Aamulla ja ehkä töiden jälkeen iltapäivällä. Mä oon käyttänyt meidän moccamasteriin ihan niitä asianmukaisia pesuaineita, joita saa kaupasta. Mutta koska...
  13. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

(y);)
  14. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Hello! :) Onko pitkä toipumisaika odotettavissa?
  15. Mamma91

Mitäs muiden iltaan?

Mulla on vähän tylsää, kun muu perhe lähti miehen siskon synttäreille. Sinne on kuitenkin sen verran pitkä matka etten kehdannut lähteä mukaan, kun pitäisi ajoissa päästä nukkumaan. "Aamulla" herätys töihin 2.50. Ketäs muita täällä on paikalla, ja mikä meno? :)
  16. Mamma91

Tuli vain mieleen, että millainen elämä/elämäntilanne teillä oli 22 -vuotiaana?

Öööö.. Olin ollut mieheni kanssa 6 vuotta yhdessä ja 3 vuotta naimisissa. Lapset 4v ja 2v. Asuttiin vielä vuokralla ja olin kotiäiti (ylioppilas), mies teki töitä vähän pätkittäin. Pienellä elettiin, mutta onnellisina silloinkin. Paljon on muuttunut elämä nyt parin vuoden aikana, mutta hyvällä...
  17. Mamma91

G: Mitä teet tänä iltana?

Otan rauhassa ja juon pari olutta, huomenna vapaapäivä.. :)
  18. Mamma91

Millainen elämäntilanne sinulla oli/on 25 vuotiaana?

Mun mies on nyt tuon 25, itse vielä 24. Ollaan oltu 5 vuotta naimisissa (yhdessä 8 vuotta), lapset 4v ja 6v. Oma auto, talo ja vakituiset työpaikat. Ihan tavallista, rauhallista perhe-elämää.
  19. Mamma91

Sunnuntain leipomuksia

Töissä leivoin jo parisen tuhatta leipää, se riitti tän päivän leipomuksiksi! Ei vaan, oman puun omenista olisi voinut tehdä piirakkaa tai paistosta, mutta sänky ja päikkärit vei voiton. Sulatin sitten vieraille pakkasesta munkkeja ja pyörittelin sokerissa, hyvää oli sekin :)
  20. Mamma91

Ihana sunnuntai

Ensin olin töissä ja jo siellä alkoi olo tuntua vähän puolikuntoiselta. Nyt sitten kurkkua karvastaa ja nenä välillä tukossa, välillä vuotaa. Ei silti, jotenkin kuitenkin ollut hyvä päivä joka tapauksessa. Ihanan näköistä ruokaa sulla, syksyyn sopivaa :)

Yhteistyössä