Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Itapäiväkerhon välipala

Täälläpäin tulee isolta keittiöltä, ja toivoisin todella että olisi ensinnäkin huomattavasti vähemmän kiisseleitä, joita on tyyliin pari kertaa viikossa. Mieluummin hedelmää ja tai marjaa sellaisenaan. Enemmän toivoisin sellaisia ruokia, joissa on paljon kuituja, hitaita hiilareita nopeiden...
  2. Cecilia Algotsdotter

Minun mielestäni mustelmat ovat kauniita

Musta on hyvin huolestuttavaa, jos ihminen syystä tai toisesta haluaa satuttaa itseään. Musta se on hyvin, hyvin sairasta ja ko. ihminen on ammattiavun tarpeessa.
  3. Cecilia Algotsdotter

Kiinnostaisiko teitä mies, joka...

Sellaisilla ihmisillä kuitenkin sitten vaikuttaa sun persoona syvemmin. :) Tollaset listat on aina huonoja, koska ne ei kerro persoonasta itsestään mitään. Kyse on ihan siitä miten ne asiat ilmaisee. Ja miten ne kokee. Joku sun kaveri saattaisi hyvin kuvailla sua hyvin toisella tavalla.
  4. Cecilia Algotsdotter

No jos sä teet tällaisen aloituksen, ja sanot että halusit tämän pikagallupin avulla selvittää mitä susta näin yleisesti ajatellaan, niin kyllä jknkj ihan asiallisen kommentin mun mielestäni teki. Jos taas kaksplussan foorumi ei mielestäsi mitenkään kuvasta yleistä mielipidettä/ajatusmaailmaa...
  5. Cecilia Algotsdotter

mikä hiivatin "välikausipuku"?

Mä en edes omista farkkuja. :ashamed: Eilen sellaisia kaupassa kattelin mutten osannut kuitenkaan ostaa.
  6. Cecilia Algotsdotter

No tuskinpa ne kadulla kävellessä tai edes sun kanssa kommunikoidessa näkee, että mitä diagnooseja tai lääkityksiä sulla on. :) Silloin varmaan merkkaa enemmän se, miten tuot itseäsi esiin ja kommunikoit muiden kanssa, minkälainen on ulkonäkö, käyttäytyminen jne.
  7. Cecilia Algotsdotter

No siis.. mä itse käytän ihan jumppahousuja, sellaisia kuin urheilukaupasta saa.. trikoisia, ohuita housuja siis. :) Juoksuhousujakin, ehkä. Lapset taas.. no ei ne silleen urheile?? Mulla on tietty aika pieniä vielä, kun eivät ole koulussa, mutta siis sisällä urheillessa on jumppapuku ja...
  8. Cecilia Algotsdotter

Jos kyse on siis sinusta, niin tarkoitus ei todellakaan ole mitenkään loukata. En vain usko, että meillä olisi mitään yhteistä. :) Oletan, että otsikossa nimenomaan viitattiin romanttiseen kiinnostukseen, ja sen vuoksi lähes kaikki, mitä luettelit, on minulle ns. turnoff. Mielialalääkkeiden...
  9. Cecilia Algotsdotter

Jos olette yökylässä,

En. En kyllä muutenkaan nuku koskaan niin myöhään.
  10. Cecilia Algotsdotter

Niinpä. Vaikkei ihminen olisi autistinenkaan, niin itse koen kyllä ongelmaksi sen, jos ei kykene mitään työtä tai opiskelupaikkaa pitämään. Riippuu tietenkin iästäkin, tässä on ilmeisesti kyseessä aika nuori ihminen, mutta kun itse olen jo yli kolmenkymmenen, niin edellytän kyllä ihmisiltä...
  11. Cecilia Algotsdotter

Näin mäkin sen näen. Verkkarit on mulle ihan selkeet urheiluhousut, ja ulkoilupuvun alla ne olis mahdollisimman epäkäytännölliset, koska paksu resori pitäisi survoa sukan sisään jotta lahje pysyy alhaalla ja kumpikin lapsi inhoaa sellaisia paksuja housuja jotka pitää tunkea sukkiin koska sinne...
  12. Cecilia Algotsdotter

Ei kun sukkahousuja. :) Tarvittaessa villapuku päällä siinä.
  13. Cecilia Algotsdotter

Ei todellakaan.
  14. Cecilia Algotsdotter

Sama se mulle on tärkeintä. :) Siksi vk-puvussa ulkoillaan, sekin voi olla mukava oikeasti. :) Mielestäni tuulipuku on ihan sama kuin välikausipuku.
  15. Cecilia Algotsdotter

Joo meillä on yhdet ollut, niitä käytettiin yleisurheilukoulussa, mutta noin niin kuin muuten en näe niille meidän perheessä mitään käyttötarkoitusta.
  16. Cecilia Algotsdotter

Ahaa selvä, meillä ei sellaista takkia koskaan ole ollutkaan. :) Varmaan se on ihan kätevä, mutta meille tarttee kyllä muutakin kuin kyläilyvaatetta, ihan siis ulkoiluun ja mettäreissuun. :p Usein ulkoillaan kostealla, sateisella ja tuulisellakin säällä, siis fleece-takki ei käy vaan pitää olla...
  17. Cecilia Algotsdotter

Niin.. siis välikausipuku on kai se mitä pidetään syksyllä ja keväällä? Mun lapsilla ei oo koskaan ollut eikä varmaan tuu koskaan olemaan maiharitakkia, kun en tiiä mikä se on, mistä sellaisia saa jne. On sitten vaan siis ihan vuoreton/ohut takki ja housut. Se on kai ihan sama, jos joku käyttää...
  18. Cecilia Algotsdotter

Lastensuojelu ilmoitus ja heidän hampaisiin joutuminen harmittaa todella=(

Mä en kyllä ymmärrä, että kuka tässä yrittää tehdä rahaa huostaanottotapauksella. Sairaanhoitaja? Epäiletkö että hän saa rahaa tekemästään ilmoituksesta? Vai sosiaalitoimi? Sekin on sellainen juttu, että kunnalle lapsen/lasten sijoittaminen ja ylipäänsä lastensuojelutoimenpiteet on hemmetin...
  19. Cecilia Algotsdotter

Onko 20 euroa paljon uudesta 309-sivuisesta lasten satukirjasta?

Riippuu ihan siitä millainen kirja on, kuten joku jo sanoikin. Miten tarinat kirjoitettu, millaista tekstiä, miten pitkiä ne ovat, miten kuvitettu. Tosiaan klassikkosatujakin on aika monenlaisia versioita, on huonoja, todella huonoja mutta toisaalta on myös hyviä ja todella hyviä. Jos satukirja...
  20. Cecilia Algotsdotter

Rieputarallaa ja Bootypeppi!

Niinpä. Mä en koskaan avaa blogiaiheisia ketjuja kun mua ei kiinnosta, ja lisäksi täällä on muutama vakikirjoittaja, joiden jutut ärsyttää. Siis en avaa niitä. Ohi vaan. :) So simple.

Yhteistyössä