Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Väärin lukeminen

Niinpä... kyllä olen varma että viinistä huolimatta tekstissä on vika :D Esim sana pystyt on kirjoitettu pstyt, silloin aivoni eivät voi hahmottaa sitä kun sieltä puuttuu yksi y. Missä on kirjoitettu misä jne. Monia tuollaisia virheitä. Teksti ei ole se oikea ja alkuperäinen, ei edes oikein...
  2. Cecilia Algotsdotter

Väärin lukeminen

Mulle kävi samalla lailla. Olen aikaisemmin lukenut tuon sekä suomeksi että englanniksi, ja nyt menee jotenkin puuroksi. Osaan kyllä lukea, koska tiedän mitä siinä sanotaan, mutta nyt ei mennyt lukeminen niin sujuvasti kuin ekalla kerralla sitä lukiessa. Voi johtua viinistäkin :D
  3. Cecilia Algotsdotter

Kiittääkö teijän isät ruokapöydässä jos äitisi on tehnyt ruoan?

Kiittää. Aina. Äitikin kiittää kun isä on tehnyt ruoan.
  4. Cecilia Algotsdotter

Chef, hoi! Kävitkö kosmetiikkashoppailulla?

Chefin puoliso on niin miehekäs ettei se meikkaa :(
  5. Cecilia Algotsdotter

Käyttäisittekö te hametta viikon putkeen tällä säällä?

Just näin. :D Joskus aloitus hämää mut viimeistään toisessa viestissä huomaa kenestä on kyse.
  6. Cecilia Algotsdotter

Käyttäisittekö te hametta viikon putkeen tällä säällä?

No eikö se yksi ketju riittänyt tälle aiheelle?
  7. Cecilia Algotsdotter

Naisten nimet ja luonteenpiirteet

Eipä ollut munkaan nimeä.. Outoa :O Ehkä yksi yleisimpiä nimiä ever. :p
  8. Cecilia Algotsdotter

Ohjelmanumero 4-v synttäreille

Mikä teema siellä muuten on? Mistä oma lapsesi tykkää? Perinteistä ongintaa voi ainakin tehdä, jos synttärisankari ei pidä kakusta, niin voi järjestää jäätelökestit, jossa jokainen lapsi saa itse suunnitella oman jäätelöannoksensa. Koristella niitä mm. strösselillä, karkeilla, kekseillä jne...
  9. Cecilia Algotsdotter

Neuvokaa! Mihin kaikkiin ruokiin olette käyttäneet tuoretta

No esim. lihapataan, erilaisiin keittoihin (mm. makkarakeitto, nakkikeitto, siskonmakkarakeitto, hernekeitto ja juuressosekeitto), tomaattipiirakkaan ja muihin tomaattipohjaisiin ruokiin, pizzaankin joskus. Lämpimiin voileipiinkin olen kokeillut.
  10. Cecilia Algotsdotter

Tt-tuen takaisinperintä

Tottakai perii. Jos esim. sinulle kuuluu asumistuki, jota odottelet kelasta, niin toimeentulotukena lasketaan se asumistuenkin osuus, jonka sosiaalitoimi sitten perii kelan sulle maksamista takautuvista asumistuista.
  11. Cecilia Algotsdotter

Tulipa yhtenä yönä hassuja kysymyksiä pohdittua. Vastauksia en vain tiedä.

Johtunee varmaan suolikaasuista ja ruumiinlämmöstä? Herneet pitää liottaa jotta ne eivät ole kovia ja jotta niiden keittämiseen ei menisi niin paljon aikaa. Jos niitä ei liota, niin keiton keittämiseen menee enemmän aikaa.
  12. Cecilia Algotsdotter

Kirkuvat, kiljuvat ja juoksentelevat lapset kaupassa

En tosiaankaan minäkään ymmärrä, miksi lasten annetaan juosta kaupassa. Itse pelkäsin sitä kun olin kaupassa töissä. Siellä liikutaan satojen kilojen painoisien kuormien kanssa, joskus jakin kanssa, joskus ihan trukilla, eikä aina ihan hiljaakaan. Tosin hiljaakin liikkuen sellaisen lastin...
  13. Cecilia Algotsdotter

Olisin valmis tekemään ls-ilmoituksen niistä vanhemmista, jotka tekevät lastensuojelu rikkomuksen hakemalla tahallaan

Ei varmaan. Jos tuli kuitenkin mieleen, että ainakaan lapselta ei henki mennyt. Niinpäniin.
  14. Cecilia Algotsdotter

Voisiko teillä säilyttää pesuainetta kylppärin lattialla, lasten saatavilla?

Aina on voinut säilyttää pesuaineita ihan missä vaan.
  15. Cecilia Algotsdotter

Ketkä kolme sankaria ottaisit täältä mukaan, jos

Ottaisin Ultramariinin, koska hän on niin rauhallinen ja kaunosieluinen. Lisäksi uskon, että hän voisi olla rauhallisen, kauniin aution saaren tarpeessa. Toinen valinta onkin vaikea. Järjellä ottaen valitsisin jonkun käytännöllisen ja neuvokkaan oloisen, vaikkapa Aamuäreän, joka on vieläpä...
  16. Cecilia Algotsdotter

Satuhäät alkoi!

Kävikö se mies todellakin kusella puskissa kun kamerat kuvasi :O Se on yksi ällöttävimpiä tapoja mitä tiedän, miksi miesten pitää kuseskella ympäriinsä, ja vielä seurassa? :O
  17. Cecilia Algotsdotter

Kaupassa nähtyä ja muistutusta kaikille!

Sinä perkele :D

Yhteistyössä