Hakutulokset

1. Björn

Mikä siinä New Yorkissa niin viehättää?

Toisaalta jos näin onkin, niin mitä väärää siinä on? Meinaan, että kyllähän sitä ihminen yleensä matkustelee vähän tarjonnan mukaan. Siis onhan joku Kiribati aivan varmasti eksoottinen paikka, mutta vaikeaa sinne on matkustaa, jos koko saareen saapuu viikon aikana oikeasti tyyliin yksi lento ja...
  2. Björn

Ai en tiennytkään että osuin arkaan paikkaan. Kyllä sinäkin sinne vielä joskus pääset. Itse kävin Sydneyssö ensimmäisen kerran vasta vuonna 2000 olympialaisssa.
  3. Björn

Ihan yhtä sekaisin joku toinen on Lontoosta ja kolmas Tokiosta. Itselleni Sydney on sellainen paikka, johon haluan aina uudelleen ja uudelleen. Kuinka kauan mielestäsi saan sinne matkustaa, kunnes olen lopulta vain liikaa televisiota seuraava nuija joka tekee asioita vain koska muutkin?? Vai...
  4. Björn

Kosketusnäytöt ei toimi mulla.. :(

Ja varmaan rasvaat niitä samaa tahtia, eli sormet ovat likaiset.
  5. Björn

hullut päivät yhtä kusetusta

Melkein kaksi miljoonaa suomalaista asuu sellaisella paikkakunnalla, jossa on Stockmann. 90% suomalaisista asuu Suomen keskikohdan eteläpuolella.
  6. Björn

Ole menneet kaupaksi ...missä?
  7. Björn

No jos 6.30 olet oven takana vartoomassa, niin aika varmasti pääset repimään riepuja ensimmäisenä, jos vaan jaloista lähtee vauhtia. 6.40 sinne oven taakse vasta alkaa kerääntyä enemmän porukkaa.
  8. Björn

No joo, en kyllä voisi kuvitella koskaan asuvani jossain muualla kuin Suomen top 6 suurimmissa pitäjissä tai niiden välittömässä läheisyydessä. Näin pysyy stockakin aina lähellä. Nyt suorastaan niin lähellä että Helsingin keskustan tavaratalo on lähikauppa.
  9. Björn

Miksi jollain on sitten naama nurinpäin, kun jäi ilman??
  10. Björn

No sehän on sinun ihan henkilökohtainen valinta sitten. Mitten pärjäsit elämässäsi ennen vuotta 2012 kun hp-tuotteita ei vielä ollut saatavilla netin kautta?
  11. Björn

Netistä nyt loppuu kaikki ekana, vaikka varastosaldo olisikin suurempi. Mikset mennyt paikan päälle?
  12. Björn

Saako V-pen kuurin aikana ottaa mehua väkevämpää?

Mitäs tuumit, tykkääkö maksasi, että rasitat sitä lääkkeiden lisäksi alkoholilla?
  13. Björn

Oliko viimeksi bussilakon aikana joku viikkiläinen lastentarha suljettuna?

Eipä ollut JHL:kään lakko. Ei JHL:llä ole ollut syyskuun aikana sellaista hetkeä, ettei työehtosopimus olisi ollut voimassa.
  14. Björn

Tottakai minulla on oikeus tietää, mihin sinä minun tietojani hyödynnät.
  15. Björn

Kosketusnäytöt ei toimi mulla.. :(

Epäilen ennemminkin likaisia sormia...
  16. Björn

Mitä ihmettä sinä sillä tiedolla teet?
  17. Björn

Mistä saan kyylättyä ilmeisesti salaisen puh. nron omistajan?

Sun täytyy hankkia sellainen työ, että pääset käsiksi sellaisiin tietokantoihin, joissa on suurimman osan ihmisten tietoja. Maistraatti, sairaala, poliisilaitos, kirjasto...
  18. Björn

Jos puhut tästä palmian yhtiöittämistä koskevasta mielenilmauksesta, niin kyllä, jotkut päiväkodit oli suljettu kolme viikkoa sitten tiistaina.
  19. Björn

Tunnustuksia: kuinka usein vaihdat hammasharjat?

Parin kuukauden välein tai joka flunssan jälkeen.
  20. Björn

Kerro mulle miten alapään kyniminen tai tatuoinnit liittyvät matkailuun? :|

Yhteistyössä