Hakutulokset

1. suvannon helmi

Paljonko miehesi painaa?

Sitäpä en kerro.. :)
  2. suvannon helmi

Paljonko miehesi painaa?

Valehtelematta täytyy sanoa että en tiedä. Pituutta on sen 190cm ja normaali vartaloinen, oisko 90kg.? :)
  3. suvannon helmi

kuinka pitkä miehesi on?

No ei tarvi valehdella, pitkä on. Ja muksutkin on perineet isänsä pituuden ku luullaan aina vuoden pari vanhemmaksi. :) Tulevaisuudessa mie oon meijän perheen tappi.
  4. suvannon helmi

kuinka pitkä miehesi on?

190cm
  5. suvannon helmi

Rkastuitko mieheesi ensin vai hän sinuun?

Kyllä se lempi leiskahti suuremmalla liekillä miehen puolelta, mie meinasin alta puolen vuoden jo että tää oli tässä. Oon niin hitaasti syttyvää , kai?? Onneksi sitten maltoin vallattomuuteni kanssa ja tajusin että nyt ollaan tosissaan. Rakkaus sitten syttyi munkin puolelta ja roihuaa jo...
  6. suvannon helmi

Gallup. Onnellisuutesi taso tällä hetkellä?

B) Keskiverto onnellinen.. Kaikki muuten niin kivasti, hyvin ja pelittää mutta se työpaikka vois löytyy. Mutta olen toiveikas ja haku on päällänsä. :)
  7. suvannon helmi

G: Paikkakunta?

Tornio
  8. suvannon helmi

Hääpäivänne?

25.7.2009
  9. suvannon helmi

Kuinka paljon harrastatte liikuntaa viikossa?

Olen hoikka ja lihaksikas, hoikka olen ollut ikäni mutta niin oon liikkunutkin ikäni. Nyt olen lisännyt lihastreenii niin on alkanut lihaksisto kasvaan. Vaatekoko on pysyny samana vaikka paino on noussut. :) Puntarin voikin heittää mäkeen..
  10. suvannon helmi

Kuinka paljon harrastatte liikuntaa viikossa?

Joka päivä tunnin kuntopyörää ja lihastreenit punteilla päälle. Sitten joko vajaan kahden tunnin kävely/juoksu/pyöräily lisäksi. Harvoin jää väliin, lepopäivinä käyn silti lenkillä. :D
  11. suvannon helmi

Missä tapasitte nykyisen avio-/avomiehenne? :)

Lahdessa joku Rock-baari se oli. :) Jotenki elokuvan jälkeen sinne päädyttiin vaikka alunperin ei pitäny. Alkuun ystävän kanssa mietittiin joska leffa kotona vai teatterissa, onneksi päädyttiin jälkimmäiseen ja onneksi oltiin sopivan janoisia. :)
  12. suvannon helmi

Kuinka kauan sinulla 5 vuotias yksin kotona?

Ei jäis hetkeksikään, eikä tarvikkaan.
  13. suvannon helmi

Miten vietit 30-vuotissyntymäpäivääsi?

Mieheni ja muutaman ystävän kanssa istuttiin iltaa, siitä jatkettiin baariin. Ihan rennot kivat juhlat. :)
  14. suvannon helmi

Mitä aiotte tehdä/olette tehneet tänään?

Päivällä käytiin ulkoilemassa leikkipuistossa kunnes sade ajoi meidät sisätiloihin. Ja kun en päässyt pyörälenkille, innostuin tekeen sitten pizzaa. Nyt on sitten ähky ja kattellaan yleisurheilua teeveestä. Käyhän se näinki.
  15. suvannon helmi

G:Koska olet viimeksi nähnyt sisaruksesi?

Vanhemman pikkusiskoni 3viikkoo sitte, asuu 500km päässä ja nuoremman pikkusiskon eilen, asuu 1km päässä. :)
  16. suvannon helmi

mitä sinä äiti teet kun lapsi vinkuu kaupassa pitkään karkkia/lelua/mitä vaan?

Joskus esikoinen tekee niin että haluaa jotain, ei kylläkään joka kerta. Mie vain sanon tomerasti että "Ei nyt, ei ole karkkipäivä." Perille näyttää menevän vaikka saattaa mutinaa kuuluu.
  17. suvannon helmi

Haaste! Ole käyttämättä ketsuppia viikon ajan

Helppoa, kun en käytä ketsuppia koska en pidä siitä. Kiinni veti! :D
  18. suvannon helmi

Montako timanttia vihkisormuksessanne on?

Kolme pientä sydämen mallisesti, kaksi lasta. :heart:
  19. suvannon helmi

Vieno pieni pyyntö oi, ethän hanki lapsia vanhana!!

Minun tilanteessa vaikka olisin lapseni tehnyt reilu kymmenen vuotta aiemmin niin isovanhemmista olisi ollut hoitoapua. Hyvin ollaan pärjätty näinkin.

Yhteistyössä