Hakutulokset

1. Lilya

Mikä teillä on ollut 3v talvikengän koko?

Poika, oli jouluna 3,5v ja kengät 28.
  2. Lilya

Onkohan Travalle Remu vedenpitävä?

Meillä on aiemmin ollut vain Lassietec johon olin tyytyväinen, onkohan yhtä hyvä?
  3. Lilya

Okei, kiitos!
  4. Lilya

meillä on jo kaksi lasta,mutta kuumeilen kolmatta..

Eiköhän sitä aika väsynyt saata olla, jos lapsi sattuu olemaan ns "haastava". Itse kuumeilen myös kolmatta, meillä lapset 4v ja 3kk. Ajattelen niin, että se vauva-aika on hyvin äkkiä ohi (tai ekat 3v) ja sitten on varmasti ihanaa kun lapset ovat niin saman ikäisiä. :) Ja rahapuoli tosiaan...
  5. Lilya

Tietääkö joku? Vk puvusta kyse siis, koko 116cm.
  6. Lilya

Rehellisesti: Oletko juonut raskaana ollessasi alkoholia, silloin kun et vielä tiennyt olevasi raskaana?

Joo. Olin baarissa ja otin muutaman siiderin viikkoa ennen plussaa.
  7. Lilya

88 vuoden mammat

Täällä äiti-88 kanta-hämeestä :) Esikko 4v, pikkukakkonen kohta 3kk ja kolmonen haaveissa :)
  8. Lilya

Onko täällä ketään, jolla useammat raskaudet on alkaneet heti?

Mulla on molemmat raskauden alkaneet myös aika äkkiä, ekasta tai toisesta kierrosta (en oikein muista enää). Minäkin haaveilen kolmosesta, menkat alkoivat kun tyttö 6vkoa. Täysimetän siis. Aloitin tuolloin minipillerit (söin yhden liuskan ja lopetin). Nyt mietin että koskahan meillä voisi...
  9. Lilya

Minkä kokoisen LINDEXIN toppahaalarin ottaisit talveksi nyt 110 cm tytölle? 116 vai 122?

Mä veikkaisin että 122 olisi ihan liian suuri vielä kevättalvellakin.
  10. Lilya

Milloin aloititte kiinteät?

Mua kiinnostaisi tietää milloin olette aloitelleet vauvoillanne kiinteät? Vaikka tiedänkin saavani kivisateen täältä niskaani, kummastelen miten monet aloittavat vellit parikuisena ja kiinteät 3-kuisena. Meillä aloitettiin esikolla vajaa 5-kuisena ja kakkosesta ei vielä tiedä kun täysimetyksellä...
  11. Lilya

Mitä ajatuksia herättäisi jos poikasi

Kyllä mä toivoisin että etsisi vähän kypsempää seuraa. On se aina iso ikäero ottaen huomioon että miehet kypsyvät hitaammin, itse olen 23 enkä kyllä tunne ketään 22-vuotiasta jonka kanssa voisin kuvitella lapsiarkeni jakavani. Yleisesti ottaen koen, että aika lapsellinen saisi se nainenkin olla...
  12. Lilya

Mitä ajatuksia herättäisi jos poikasi

No mä en kyllä toivoisi sellaista. En tykkäisi, ja ehkä yrittäisin vähän puhua pojalle järkeä. Kyllä sitä tuon ikäisellä tulee rakkauksia senkin jälkeen, ei tarvitse alkaa perhettä leikkimään heti. Monesti jää urheilut sivuun tollaisessa tilanteessa.
  13. Lilya

Veisitkö 4-veen katsomaan autot 2??

Millähän perusteella?:whistle:
  14. Lilya

Toukovaavit 2011

Nannaliina: Mulla ollut joskus käytössä ehkäisylaastari ja moitetta en siitä löytänyt. Muuta kuin hinta joka oli ainakin 2005 aika paljon. Ja se, että laastarin paikka täytyy miettiä tarkkaan jos haluaa kulkea vähissä vaatteissa :)
  15. Lilya

Toukovaavit 2011

Heippa kaikki! Mukana edelleen vaikken ole palstaillutkaan aikoihin. Josko nyt taas :) Meillä tyttö kohta 3kk, täysimetyksellä mennään ja kolmatta jo vähän kuumeilen :) Mulla menkat alkoivat imetyksestä huolimatta kun tyttö oli reilun 6 vkoa vanha. Rintaraivareita meillä on paljon ja illat...
  16. Lilya

supistuksia

Juu hyvässä lykyssä ehdit palstailla vielä 3 viikkoa :)
  17. Lilya

Joo ei kuulosta ihan meidän 4-veelle sopivalta. Tykkää esim. Anniina Ballerinasta ja pelkää Rölliä että ehkä tosiaan parempi katsoa sitten kotona vähän isompana. Kiitos viesteistänne.
  18. Lilya

Mikä on ihmisen normaali pulssi?

Mulla oli 2-v sitten jatkuvasti pulssi 35 ja ihan henkiin jäin :) Monilla on ihan luonnostaan, varsinkin jos liikkuu paljon. Sitä kutsutaan urheilijan pulssiksi :)
  19. Lilya

Ollaan tässä pohdittu että minkälainen tuo mahtaa olla. Oletimme että leffa on yhtä hauska ja lapsille sopiva kuin ensimmäinen versio, mutta nyt on mediassa paljon ollut keskustelua elokuvan väärästä ikäsuosituksesta. Pohdinkin, onkohan liian pelottava 4-vuotiaalle? Meidän poika on aika herkkä...

Yhteistyössä