Hakutulokset

1. Lilya

Onko tämä ketju todiste miesten naismausta?

Mä en edes tarkkaan ottaen tiedä oman mieheni naismakua, sen verran arka paikka on oma lihominen mulle ollut etten halua kysyä. Alan vaan liikaa vertailemaan itseäni yms tyhmää. Tottahan se on, että monet hyväkroppaiset ja kasvoiltaan kauniit näyttelijät yms ovat tosi hyvännäköisiä ja ihan...
  2. Lilya

Fasebookista kysyttävää??

Mun mielestä ei voi.
  3. Lilya

Fasebookista kysyttävää??

Mun mielestä siellä on asetus, että näkyykö sun seinä vain kavereille, kavereiden kavereille vai kaikille.
  4. Lilya

Poika vaatii pleikkaria

Mun mielestä noi pelikoneet ei ole pikkulasten juttu. Terv. Kukkahattutäti
  5. Lilya

Mielenkiintoinen ilta...

Mul on ikävä sutinaa!! Nimim. tylsä avioliitto.
  6. Lilya

G: Perhemuotosi (lapselliset)?

B
  7. Lilya

Mikä IHME mua vaivaa? Parisuhdetilitys. :(

Ihan kuin mun suustani tämä! Tosin meillä vauva 3kk ja isompi 4v. Hormoniehkäisyä ei ole ja mielialalääkitys on käytössä (citalopram) ehkäisemässä synnytysmasista, lopetus 3kk päästä jos ei mitään tule. Tää on oikeasti ihan kauhea tilanne, tiedän tasan miltä susta tuntuu :(
  8. Lilya

Siis MITÄ V¤TTUA??! Salkkareissa veivät vastasyntyneen heti seuraavana päivänä ulos pakkaseen!

Joo-o. Mitä jos järjestettäis mielenosoitus maikkarin edustalle? Päästäis taas lehteen :popcorn:
  9. Lilya

onko 7v nuorempi mies teille ihan nou nou?

Riippuu tosi paljon siitä miehestä. Itselläni tosin olisi nou nou koska olen 23v ja mies (poika) olisi siis 16..
  10. Lilya

imetystä! miksi et imetä, kuten neuvotaan?

Tää oli just se pointti.
  11. Lilya

Mistä voi päätellä ettei maitoa tule yhtään? Miksi sitä maitoa ei tulisi? Aika mahdotonta ettei tulisi tippaakaan jos vauva olisi rinnalla koko ajan ja imuote oikea.
  12. Lilya

Mua ei kiinnosta muiden imetys pätkääkään, mutta itse ainakin esikon kanssa mokasin ihan siksi etten tiennyt asioista. Kuten sinä, luulin tyhmänä että vauva kuolee heti nälkään jos "maitoa ei tule" yms ja kuvittelin että imetystukihenkilöt ovat vaan syyllistämässä. Luulin myös ettei imetykseen...
  13. Lilya

Mä en imettänyt esikkoa, mokasin koko homman heti alkuunsa kun luulin että maito loppui vaikka olikin vaan tiheää imua. Nyt kakkosen kanssa toivottavasti onnistuis tuon suosituksen mukaan. Mä olen huomannut että nykyään saa koko ajan puolustella imetystä, ei korvikkeen käyttöä.:O Tuntuu että...
  14. Lilya

Pinoudutaanko kaikki GFG:läiset?

Onko muita jotka ovat mukana Go fat go-haasteessa? Tehtäiskö GFG-mammojen pinotus?:wave:
  15. Lilya

Voi apua, taitaa Yh-äipät "edustaa" vahvasti BB:ssä tänä vuonna...

Mä en edes tiennyt että noilla on lapsia. Aika järkkyä että on, ja ilmeisesti useilla? Mä en ymmärrä, eikä se mieletäni ole tekopyhää. Mun mielestä ihan kumman tahansa vanhemman on kauheaa olla useita kuukausia poissa niin etteivät lapset saa edes yhteyttä heihin. Ja kyllä, mun mielestä...
  16. Lilya

Näkeekä tän päivän salkkarit netissä ilmaiseksi??

Mä en löydä sitä ilmaista tuolta?
  17. Lilya

Näkeekä tän päivän salkkarit netissä ilmaiseksi??

Jäi näkemättä ja haluaisin nähdä, näkeekö jossain ilmaiseksi?
  18. Lilya

Aika jännä firma tuo sisukas

Olin just ajatellut tekeväni tilaukset tonne mutta en teekään, järkkyä toimintaa..
  19. Lilya

Nirsoileeko muiden 2 vuotiaat?!

Meillä edelleen 4v on hakala syömään. Hoikka ja pitkä poika, ei millään uppoaisi leipä, jogurtit, peruna, hedelmät tms. Vaan kasvikset, keitot, liha, rahka, juusto, leikkeet, kanamunat, puuro ja kiisselit uppoaisivat. En usko että on valtapelistä kyse meillä koska syö ihan mielellään kaikkia...
  20. Lilya

Mietittekö koskaan miten isovanhempamme ovat selvinneet arjesta?

Ja silloin on kodin- ja lastenhoidon lisäksi ollut vähän suurempiakin huolia kun meillä täällä nykysuomessa. Esim. sota, siitä johtuva pula-aika kun perunatkin olivat kortilla, terveydenhuolto (monissa taloissa synnyteltiin ilman lapsenpäästäjää tai muuta apua). En voi ymmärtää miten silloin on...

Yhteistyössä