Hakutulokset

1. fairytalez

Yasmin-pillerit

Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä pilleristä?
  2. fairytalez

Vaatteita kirpparille

Kaipaisin apua hinnoittelussa. Mitä olette pistäneet hinnaksi suht uusille takeille, paidoille, farkuille? Ja t-paitojakin olisi iso pino. Miesten vaatteista on kyse.
  3. fairytalez

Hemppisbiisejä?

Lisää vaan tulemaan :) Teen yhtä cd-levyä murulle niin ajattelin kun itse en oikein keksi enää mitään hyviä biisejä..tai en muista kaikkia...
  4. fairytalez

Hemppisbiisejä?

Kertokaas jotain hyviä hempeitä biisejä :P
  5. fairytalez

outoa vatsakipua

sain lähetteen lääkäriin toiselle paikkakunnalle.toivottavasti siellä osaavat tutkia... onkohan tää nyt niin ku normaalia kun heti ovulaation aikaan kipeni nännit kosketusaroiksi,mahaa juilii jatkuvasti,valkovuotoa oli ovulaation jälkeenkin jonkun aikaa,päätä särkee,väsymystä on koko ajan vaikk...
  6. fairytalez

Työelämävalmennuksesta...

työkkäristä haet sen.
  7. fairytalez

Mykkäkoulu

Riita alkoi siitä kun mies nalkutti kun ei ole rahaa lähteä käymään minun porukoillani vaikka minulla on bensarahat. ja lupasi jo että mennään.. siinä sitten vähän aikaa huudettiin ja minä lähdin vähäksi aikaa pihalle koska en enää jaksanut.siitä asti ollut eilinen ja tämä päivä mykkäkoulua...
  8. fairytalez

Siittiöistä!

sitäpä hainkin tuossa takaa...
  9. fairytalez

Siittiöistä!

onko miten suuri mahdollisuus tulla raskaaksi jos mies ei laukea sisään 1-3 ennen ovulaatiota? onko kenellekkään sattunut näin, että nainen onkin raskaana?
  10. fairytalez

outoa vatsakipua

kiitos vastauksesta..heti siis ottamaan yhteyttä lääkäriin. :)
  11. fairytalez

outoa vatsakipua

no kyllä häiritsee todellakin..kun koko ajan tyyliin koskee..ja ikinä eivät osaa selvittää mikä on..kai se pitää kuopioon mennä...jospa ne siellä ne lääkärit tietäis...
  12. fairytalez

outoa vatsakipua

täytyypi käydä lääkärissä...
  13. fairytalez

outoa vatsakipua

no se on sellaista vihlontaa,jota jatkuu 5min puoleen tuntiin... ja useasti päivässä... :x
  14. fairytalez

Pahinta mitä oot kokenut?

entinen mies hakkasi...
  15. fairytalez

outoa vatsakipua

[i]olen käynyt lääkärillä pariinkin otteeseen, mutta eivät osaa selvittää mistä alavatsakipuilu johtuu. onko teillä ollut sellaista hetkittäistä vihlovaa kipua? minulla jatkunut jo parisen kuukautta tätä :s

Yhteistyössä