Hakutulokset

1. J

40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

Alkaa muuten sivuja olemaan tässä ketjussa aika paljon! Äsken kun laitoin lyhyen viestini niin heitti ruudun ihan valkoiseksi ja se on merkki siitä että kohta menee tämä ketju jumiin!! Pitäisikö perustaa uusi?
  2. J

Tervetuloa LittleBear tänne puolellle :D :wave: :flower: :heart:
  3. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

täytyy tunnustaa että poika olis jännä kun on kaksi tyttöä jo. Mutta todellakin kumpi vaan, ihan yhtä hyvä. Samoilla vaatteilla ja ntavaroilla menee jos on tyttö. Poika tarttis varmaan poikamaisia vaatteita ja leluja...ja oman huoneen jossain vaiheessa. Isääntä ei tunnusta mitään kun olen...
  4. J

meidän pönttöön mahtuu 4 rullallista vessapaperia

:laugh: Meillä taaperolla oli tapana ohi mennen heittää täysi vessapaperirulla pyttyyn ja niitä turvonneita rullia oli sitten kiva siellä harva se päivä kaivella ;) . Onneksi nyt on jo unohtunut moinen...ainakin toistaiseksi.
  5. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Thess kysyin viimeksi siltä kesäsijaiselta neuvolassa lihasta niin hän sanoi että rasvainen liha on pahimpia sokerin kannalta :whistle: . En itsekään oikein usko siihen ja koko neuvolatoiminta alkaa menettää uskottavuuttaan mun silmissäni. Tuntuu lisäksi että eri neuvolatyöntekijöillä on...
  6. J

Mulla on sinänsä hassu juttu se että ennen tätä tehorautakuuria "räjäytin rikki suoleni" joka kerta isommalla hädällä (ummetusta siis). Obsidan kuitenkin ilmeisesti ainakin toistaiseksi on pehmentänyt vatsaani niin että suolikin parantunut ja suht normaalisti toimii nyt kunhan muistan syödä...
  7. J

35 v + odottajat, vol 5

SAin tänään perusverenkuvan tulokset ja itse niitä tässä yrittänyt tulkita. Soitin kyllä yhteen paikkaan josta vähän sain apua. Meillä on neuvolalääkäri lomalla enkä neuvolan tätille kehdannut tunnustaa että oon omin päin hankkinut lähetteen tuohon tutkimukseen. Ilmeisesti pikkuisen kuivumista...
  8. J

Syöttekö jäätelöä? Jos syötte niin minkälaista? Kasvirasvasta tehtyä? MIkä nostaa vähiten sokereita?
  9. J

SAin tänään perusverenkuvan tulokset ja itse niitä tässä yrittänyt tulkita. Soitin kyllä yhteen paikkaan josta vähän sain apua. Meillä on neuvolalääkäri lomalla enkä neuvolan tätille kehdannut tunnustaa että oon omin päin hankkinut lähetteen tuohon tutkimukseen. Ilmeisesti pikkuisen kuivumista...
  10. J

11. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

12. J

13. J

Riinu olen niin pahoillani puolestasi :'( :hug: :hug: :hug: . Voimia!!
  14. J

35 v + odottajat, vol 5

Ja hemppa se putoo entisestään...enää 101 . On pieni paniikki päällä kun en veritankkaukseen haluais! Ens maanantaina taas katotaan ja jos laskee alle 100 niin lähete sairaalaan.
  15. J

Ja hemppa se putoo entisestään...enää 101 . On pieni paniikki päällä kun en veritankkaukseen haluais! Ens maanantaina taas katotaan ja jos laskee alle 100 niin lähete sairaalaan.
  16. J

Onnea omenaruusu :flower: :flower: :flower: :flower: :heart:
  17. J

18. J

Ja hemppa se putoo entisestään...enää 101 :o . On pieni paniikki päällä kun en veritankkaukseen haluais! Ens maanantaina taas katotaan ja jos laskee alle 100 niin lähete sairaalaan.
  19. J

Jazzy konsti hb:n alennukseen: anna mulle osa siitä :laugh: No vitsi vitsi!Ei vaan, mulla ei oo kokemusta korkeasta hb:stä kun normaalistikin vain vähän päälle 120 silloin kun en ole raskaana. Jos söisit maitotuotteita kaikkien vähänkin rautaa sisältävien ruokien yhteydessä niin estää raudan...

Yhteistyössä