Hakutulokset

1. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

:flower:
  2. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Mur-mur jaa dpo9 vasta, no sitten on vielä kaikki mahdollista!! Mulle tuli sellainen viivanpaikka varmaan just dpo9 niillä kotitestin liuskoilla. Koskaan negakierrossa mulla ei ole minkäänlaisiia viivanpaikkoja tullut. Sitten dpo10 oli jo haalee haamu joka just ja just erottui. Toivotaan että...
  3. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Täällä oli kova ukkonen eilen myöhään illalla ja yöllä satoi valtavasti aamuun saakka. Ihan mukavaa oli paitsi että sähköt katkes joksikin aikaa illalla joten tuijotettiin isännän kanssa mustaa tv-ruutua pimeydessä :laugh: varmaan puol tuntia kunnes sähköt tuli takasin. Ens yöksi taas...
  4. J

Miksi lopetan niin monet palstan ketjut ?

:wave: Kuten myös :D
  5. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

repäisykivuista: Mulla oli viime yönä joku sellainen hetkellinen ja TODELLA kivulias kun nousin äkkiä sängystä. Makasin siis ensin kylkiasennossa ja nousin jotenkin kyljelläni istumaan ja sitten tuli kauhee kipu joka tuntui navan oikealla puolella ehkä kohdun reuna-alueella ja ulottui navan...
  6. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

Jutteliko teistä joku niistä repäisykivuista??? Mulla oli viime yönä joku sellainen hetkellinen ja TODELLA kivulias kun nousin äkkiä sängystä. Makasin siis ensin kylkiasennossa ja nousin jotenkin kyljelläni istumaan ja sitten tuli kauhee kipu joka tuntui navan oikealla puolella ehkä kohdun...
  7. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Jutteliko teistä joku niistä repäisykivuista??? Mulla oli viime yönä joku sellainen hetkellinen ja TODELLA kivulias kun nousin äkkiä sängystä. Makasin siis ensin kylkiasennossa ja nousin jotenkin kyljelläni istumaan ja sitten tuli kauhee kipu joka tuntui navan oikealla puolella ehkä kohdun...
  8. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kiitos uudesta pinosta minni 007! :flower:

Yhteistyössä