Hakutulokset

1. J

Kohta jytisee tampereella...

Täällä melkein naapurissa kuuluu jo jyrinää ja tummia pilviä lupaavasti. Taitaa olla enemmän länsi-pohjoispuolella!
  2. J

missä v*****sa se sade ja ukkonen on?!!

Niinpä! Ihan just alkoi vähän jyrähtelemään täällä Tampereen lähistöllä ja tummia pilviä häämöttää lupaavasti =)
  3. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea hepuli poikavauvasta :heart: :heart: :heart: :heart: :flower: :flower:
  4. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Ja hemppa sen kun jatkaa laskuaan rautalääkityksestä huolimatta . Nämä kuumatr ilmat eivät yhtään auta oloa! Tuska!!! Muutaman pykälän lasku vielä niin kuulemma "jatkotoimenpiteitä", mitä sitten ovatkaan. Tänään rv 19+4.
  5. J

35 v + odottajat, vol 5

Ja hemppa sen kun jatkaa laskuaan rautalääkityksestä huolimatta . Nämä kuumatr ilmat eivät yhtään auta oloa! Tuska!!! Muutaman pykälän lasku vielä niin kuulemma "jatkotoimenpiteitä", mitä sitten ovatkaan. Tänään rv 19+4.
  6. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

7. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

Ja hemppa sen kun jatkaa laskuaan rautalääkityksestä huolimatta :attn: . Nämä kuumatr ilmat eivät yhtään auta oloa! Tuska!!! Muutaman pykälän lasku vielä niin kuulemma "jatkotoimenpiteitä", mitä sitten ovatkaan. Tänään rv 19+4.
  8. J

Onko liikaa jos maksan 2005vuoden emmaljunga edgeistä 400euroa??

Aika kova hinta! Mulla on just nuo rattaat ja jos niistä vielä joskus noin paljon saa niin wauuuu! Hyvät ovat kyllä!
  9. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea Jadette poikavauvasta :heart: :heart: :heart: :flower:
  10. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Wau Liiza hyvältä vaikuttaa viiva!!!! :flower:
  11. J

Merkkailen vaan . Isäntä vie taas tänään kohta koneen mukanaan jota siis tarttee karaokelaitteita pyörittääkseen . Eli hällä saunailtaa tiedossa :kieh:
  12. J

Merkkailen vaan . Isäntä vie taas tänään kohta koneen mukanaan jota siis tarttee karaokelaitteita pyörittääkseen . Eli hällä saunailtaa tiedossa :kieh:
  13. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Merkkailen vaan :flower: . Isäntä vie taas tänään kohta koneen mukanaan jota siis tarttee karaokelaitteita pyörittääkseen :kieh: . Eli hällä saunailtaa tiedossa.
  14. J

35 v + odottajat, vol 5

Lumi-Marja sullapa onkin alhainen verenpain! Vaikka niin on mullakin, mielestäni :100/90 viimeksi. Ainakin saa sitten syödä suolaista ilman rajoituksia =)
  15. J

35 v + odottajat, vol 5

Nostelen vähän kun oli pudonnut toiselle sivulle :heart: Huh tää kuumuus ei sovi mulle laisinkaan..ainakaan nyt kun nuo veriarvot alhaiset . No, Suomen kesä on lyhyt eikä sais valittaa. Jäi kaikki alennusmyynnitkin tänä vuonna väliin kun ei ole voimia sellaiseen. Tänään rv 19+0.
  16. J

Huh tää kuumuus ei sovi mulle laisinkaan..ainakaan nyt kun nuo veriarvot alhaiset . No, Suomen kesä on lyhyt eikä sais valittaa. Jäi kaikki alennusmyynnitkin tänä vuonna väliin kun ei ole voimia sellaiseen. Tänään rv 19+0.
  17. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Huh tää kuumuus ei sovi mulle laisinkaan..ainakaan nyt kun nuo veriarvot alhaiset . No, Suomen kesä on lyhyt eikä sais valittaa. Jäi kaikki alennusmyynnitkin tänä vuonna väliin kun ei ole voimia sellaiseen. Tänään rv 19+0.
  18. J

Huh tää kuumuus ei sovi mulle laisinkaan..ainakaan nyt kun nuo veriarvot alhaiset :$ . No, Suomen kesä on lyhyt eikä sais valittaa. Jäi kaikki alennusmyynnitkin tänä vuonna väliin kun ei ole voimia sellaiseen. Tänään rv 19+0.
  19. J

Mik' mun n'pp'imi' vaivaa _

:laugh:

Yhteistyössä