Hakutulokset

1. W

Haaveena vauva 2020

Apua.. mulla on toi flo käytössä =D onko teillä joku pro versio? En kyllä löydä mihin lämmöt merkittäis.
  2. W

Toiveissa vauva 2021

Meillä 5 ensimmäistä tyttöjä ja kuudes on poika. Tytöt on kyllä olleet tosi paljon rauhallisempia kun pojat, mut varsinkin teini-ikäiset tytöt tappelee tosi paljon. =D Esikoisesta toivoin tyttöä, mutta kaikki sanoi vatsan muodon perusteella että poika tulossa. Ei tiedetty sukupuolta etukäteen...
  3. W

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus mikä sovellus toi on? Mä oon joskus 100 vuotta sitten mittaillut lämpöjä, nyt en enää. En tiiä jos innostuisin seuraavassa kierrossa mittailemaan. Mua väsyttää ihan sairaasti. Mun pitäs myös käydä verikokeissa tarkistuttaa ferritiini mut en muista oliko se huhti vai toukokuu milloin...
  4. W

Toiveissa vauva 2021

Mulle yksin synnyttäminen ei olis ongelma, koska mies ei ole ollut kertaakaan mukana. Esikoisen synnytykseen yritti tulla, mutta kätilö käski lähteä kotiin kun mies ei kestänyt tilannetta. Heikotti, oksetti ja pyörrytti =D Kuopuksen synnytyksessä mulla oli doula mukana. Oli kiva tuki, mut en...
  5. W

Haaveena vauva 2020

@Riama ehkä jotain hailuraa on nähtävissä. Toivotaan että vahvistuu <3 @Lilmi89 wau. Kunnon haamu. Onnea <3
  6. W

Haaveena vauva 2020

Mulle voi laittaa nyt dpo 1 :) Kävin eilen hakemassa ovistestejä. Eilen oli lähes yhtävahvat viivat, tänään selkeästi hailakampi. Veikkaan että ovisplussa olis ollut sunnuntaina jos oisin testannut :) Joten tallettelut meni aika nappiin. Nyt tuntuu siltä että yritys on alkanut "virallisesti"...
  7. W

Toiveissa vauva 2021

Minä syön rautaa, d-vitamiinia ja b6 + b12 vitamiinia jossa myös foolihappo mukana. Oviksen luulin menneen jo mutta itseasissa se onkin ehkä tänään tai huomenna. Eilen oli sopivasti yritystäkin. Meillä ei ole kuopuksen (2v10kk) jäljiltä ehkäisyä käytössä, menty keskeytyksellä ja varmoilla...
  8. W

Haaveena vauva 2020

Tsempit kaikille piinailijoille <3 Meillä oli aika dramaattinen aamu. Mies ajoi kolarin ja auto hajosi täysin. Henkilövahinkoja ei tullut, luojan kiitos. Reilu 2 tuntia oli tarkkailussa tkssa. Mä olin ite ekana kolaripaikalla kun olin lapsia viemässä hoitoon. Oon vieläkin shokissa oli kamalaa...
  9. W

Haaveena vauva 2020

Jaa.. se ovis onkin kai vasta tänään.. tai huomenna.. eilen oli sopivasti yritystäkin.. saa nähdä kauanko menee että tunnistaa kunnolla oviksen. Noh ens kiertoon ovistestit mukaan. :)
  10. W

Toiveissa vauva 2021

Minäkin hyppään tänne. Ovis missattiin tässä kierrossa... joten ei mahdollisuutta 2020 vuoden vauvaan. Meillä piti olla lapsiluku täynnä mutta kun edelliset menkat oli lähes 2 viikkoa myöhässä ja tein r-testin, tuli selkeä haamu. No siinä asiaa vähän käsittelin ja aamulla tein uuden testin...

Yhteistyössä