Hakutulokset

1. W

Toiveissa vauva 2021

Ovistestiin tuli plussa tänään. :giggle:
  2. W

Toiveissa vauva 2021

@Tiukuliina89 hienosti vahvistunut. Onnea <3
  3. W

Toiveissa vauva 2021

Täälläkin yks joka piti vähän palstataukoa. Vaikka kuinka vannoin että tällä kertaa en hötkyile tän yrittämisen suhteen niin toisin kävi. Nyt taas yritän rauhallisemmalla otteella mennä eteenpäin. Mulle voi päivittää kp 19/34-48. Ovulaatio on tänään tai huomenna :) tän päivän ovistesti on vielä...
  4. W

Toiveissa vauva 2021

Mulle voi huomiselle päivittää kp7/34-48. Kyllä on vähän opettelussa tämä yrityshomma vaikka tuttua sen pitäs meillä ollakin. =D Viime kierrossa tein r.tesrejä ihan liikaa ja liian aikaisin vaikka vannoin että en testaa liian aikaisin. Jospa tässä kierrossa ois parempi maltti. Kiusaus tulee...
  5. W

Toiveissa vauva 2021

Mullakin mahtuu kokemuksiin monenlaisia synnytyksiä. Normaalin kaavan mukaan mennyt, ilman kivunlievitystä yksi, yksi sektio, yksi melkein hätäsektio.. nopeampi oli synnyttää alakautta kun paikat olikin auki.. 2 pisteen vauva syntyi.. nykyään kuitenkin terve.. sit oli aika normi synnytys...
  6. W

Toiveissa vauva 2021

Mulla on joka raskaudessa ollut ihan jäätävää pahoinvointia ja oksentelua. Joka kerta oon itkenyt miehelle että ei enää ikinä.. kahden viimeisen raskauden aikaba jouduin osastolle tiputukseenkin kun kuivuin niin pahasti. Aika todellakin kultaa muistot. :ROFLMAO:
  7. W

Haaveena vauva 2020

@Titi-Love upeesti viiva vahvistunut. Näkyy selvästi. <3 Minä vannoin että en tee testiä liian aikaisin mutta kuinkas kävikään.. tänään on dpo 9 ehkä.. ja pc testi (tai sius 2 testiä =D ) ihan selkeä nega.. kuinkas muutenkaan.. oireita on tuntemukset rinnoissa, välillä kuumottaa ja välillä...
  8. W

Haaveena vauva 2020

@LaTiLa munki oudot tissituntemukset on väistyneet jo =D Kai niitä oireita saa kehitettyä kun tarpeejs kovasti yrittää.. en mä oikein usko että ois tärpännyt, päivällä olin toiveikas.. mut se fiilis meni jo. Yleensä mulla vain on se fiilis että oon raskaana, nyt se puuttuu. Mua ahistaa hiukan...
  9. W

Haaveena vauva 2020

Täällä dpo 8 (ehkä). Rintoja kihelmöi jännästi.. en oo kyllä aiemmim huomannut mutta nyt tulee kyllä kuulosteltuakin kehoa ihan eri tavalla kuin ei yritysaikana. Pientä huonoa oloa myös, mutta se voi kyllä johtua rautalääkkeestä kun maha ei tahdo kestää minkään merkkistä rautaa. Mä oon ollut...
  10. W

Toiveissa vauva 2021

@Puolu en mä uskokkaan että hedelmällinen ikä ois ohi. Ei ehkä tuu raskaaks niin helposti kun aiemmin. Mä sain esikoisen 19-vuotiaana ja kuopuksen 32-vuotiaana ja 4 muuta siinä välissä. Vielä ois toive yhdestä. <3 Mä oon kertonut parille ystävälle että yritetään :) Asutaan Pohjois-Pohjanmaalla.
  11. W

Toiveissa vauva 2021

Mun yksi ystävä on raskaana ja yhdellä on alle vuoden ikäinen lapsi :) Mulla on nyt dpo 5-7, en oo varma.. tai no siitä oon varma että ei oo tärpännyt.. menkkamaista jomottelua on ollut tänään pitkin päivää. En kuitenkaan usko että se ois mikään oire. Nyt oottelen vaan että pääsis uuteen...
  12. W

Toiveissa vauva 2021

@Eeva650 kiva kun tulit tänne. Mä täytän alkusyksystä 35, juuri puhuin miehen kanssa että saa nähdä tärppääkä enää kun hedelmällisin ikä alkaa olla ohi. Toivottavasti ei tarvitse kovin montaa kertaa pettyä :)
  13. W

Haaveena vauva 2020

@LaTiLa mä en ihan 40 lähene vielä mutta kohta 35 täynnä. Uskon että olen tässä ryhmässä keskivertoa vanhempi. :) @Helmiii mulla on ollut pitkä epäsäännöllinen kierto. Nyt oli varmaan lähes vuoden kierto 30-34 päivää, mutta viime kierto oli 48 päivää. Oon kyllä tullut raskaaksi 50 päivän...
  14. W

Toiveissa vauva 2021

@Riama minä en ole koskaan imetysaikana tullut raskaaksi vaikka yritystä on ollutkin. On vaatinut aina sen että imetys on aina päättyynyt kokonaan. Imetyksen loputtua raskaus on alkanut hyvinkin pian :) Se on tosiaan jännä että toiset tulee raskaaksi imetyksestä huolimatta ja toiset ei.
  15. W

Toiveissa vauva 2021

Mä luulin että mun ovis oli jo.. ovisoireet alkoi kp12 ja nyt on kp25. Saa nähdä onko ovis vasta tulossa kun vuoto muuttui enemmän eggismäiseksi.. noh pitänee talletella varuiks tänään. Seuraavaan kiertoon ovistestit kaveriks. Hullukshan tässä tulee kun ovisoireet vaan jatkuu ja jatkuu...
  16. W

Haaveena vauva 2020

Mä en kyllä ota nyt yhtään selvää ovulaatiosta. Oireita ollut kp 12 lähtien ja nyt on kp 25.. Nytkin kaameet ovisjomot päällä.. edellinen kierto oli 48 päivää.. saa nähdä onko ovis sittenkään ollut vielä. Pitää tänään varuiks talletella. Aika vahva fiilis sen suhteen että tässä kierrossa ei...
  17. W

Toiveissa vauva 2021

Kesällä ollaan oltu 18 vuotta yhdessä, joista 12 vuotta naimisissa. <3 Tuntuu hurjalta ja upealta että olen ollut mieheni kanssa hitusen yli puolet elämästäni <3
  18. W

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus meillä on enkelityttö (rv19+4). Tämä tyttö ois ollut meidän kuudes lapsi, mut menetettiin hänet. Oliko teidän enkeli täysaikainen?
  19. W

Haaveena vauva 2020

Tuntuu että on hurjan onnellinen fiilis. Tänä kesänä tulee 18 vuotta (yli puolet mun elämästä) yhteistä eloa miehen kanssa, josta 12 vuotta naimisissa. On meillä välillä ollut kriisejäkin mutta niistä on selvitty. Kuopuksen jälkeen oltiin niin varmoja että ei haluta enempää lapsia. Kun mulle...
  20. W

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus kiitos neuvoista <3

Yhteistyössä