Hakutulokset

1. V

Mitä syöt juuri nyt?

Juustonaksuja...
  2. V

Ootteko pitkä- vai lyhytvihaisia? *keskiviikkoillan turhisG*

Nykyään lyhytvihainen, jos vertaa esim. aikaan kymmenen vuotta sitten. Toisaalta olen todella ärhäkkä suuttuessani...
  3. V

Höyrysaunoista jne.

On se saunamaailma kokonaan yhteistä. Ja ilman uimapukua siellä täytyy olla, mutta pyyhettä voi halutessaan pitää. Ihan mukava paikka mielestäni. Silloin, kun olen käynyt, ei siellä montaa muuta ole samaan aikaan ollut. Eikä ketään perverssejäkään ole kohdalle sattunut, jos ei omaa miestä...
  4. V

Kauneinta ja pahinta mitä miehesi on sinulle sanonut?

Kerran pysähtyi kesken oven avaamisen katsomaan mua silmiin ja sanoi " Sulla on kauniit silmät". Ja kerran, kun olin lähdössä ulos ja tuli sanomaan heipat sanoi " Sä olet söpö". Nuo on mieleen jäänyt, kun ne on sydämestä tulleet. :heart: Pahimmat tahdon unohtaa...
  5. V

saa kysellä

Millaisista naisista pidät?
  6. V

saa kysellä

Mitäs vikaa sussa on, vai onko?
  7. V

saa kysellä

Missäs päin asustelet?
  8. V

Millä "nimityksellä" haluaisit miehesi sinua kutsuvan?

Nimellä tai emäntä. Sopii mulle.
  9. V

Nainen, vastaisitko kyselyyn?

1. 32v 2. Ihan normaali ruokavalio, ei mitään erikoisjuttuja. 3. Voi kyllä! Saan. 4. C-vitamiinia ja liikuntaa. 5. 139 oli viimeeks. 6. Ihan terve, kai...
  10. V

Mitä tekee mieli nyt?

Miestä... Tosin pitää lähteä just jumpalle, saanpahan vähän purettua siellä ylimääräistä enegiaa!
  11. V

Meille tuli korjausmies

Korjausmies ilman työkaluja...hmmm. Laita se seuraavaks meille. ;)
  12. V

Itku meinaa päästä, kun ei noilla pojilla kestä housut yhtään! Aina on polvista heti rikki!

Mistä ostat housut? Mua kiinostais tietää, jos jostain sais kestävämpiä. Meillä kans juuri 4 vuotiaan kanssa tämä ongelma.
  13. V

Sanotteko lapsillenne "minä rakastan sinua"?

Sanon päivittäin että "äiti rakastaa sua" ja käytän muutenkin paljon hellittelynimiä. Mun vanhemmat ei myöskään koskaan sanonu ja juuri sen takia haluankin, ettei lasteni tarvitse koskaan rakkauttani epäillä. Ja hekin sanovat päivittäin että "mä rakastan sua" tai "tykkään susta".
  14. V

Millainen päivä muilla on takana?

Ei ole mennyt hyvin täälläkään...
  15. V

9 kk päivärytmi...erityisesti missä välissä ulkoilette ja nukutte?

Meilläkin ollaan vähän rytmiä vaihtamassa, mutta nyt siis näin. Klo 7-7.30 herää. Ulos mennään kympin jälkeen, joilloin nukkuu yllensä ne pidemmät päikkärit 1-2h. Toiset päikkärit nukkuu yleensä n. klo 18 maissa, jos nukkuu. Ne on yleensä vaan puoli tuntia.
  16. V

<3 Viikonlopun sutinaketju <3

Oliskohan tuo sutinan etsiminen tehokkaampaa tuolla seksi-osiossa? Sieltä saattais irrota helpommin, kun täällä ei taida tulosta syntyä...
  17. V

Ei voi mitään, mutta minua pistää hieman hymyilyttämään

Juu, kyllä meidän lapsilla tuo uhma alkoi reilun vuoden iässä. Toinen oli 1v 3kk ja toinen 1,5v. Eikä loppua näy, muuttaa vain muotoaan. Mutta lapsethan ovat tunnetusti erilaisia. Meillä sattuu olemaan näitä haastavampia malleja. :)
  18. V

Hävettääkö sinua koskaan, että ihmiset tietävät, että olet harrastanut seksiä? Siis jos sulla on omia biologisia lapsia

Ai oikeesti mietit, miten kukakin panee? No, mutta ei se mua silti nolota, miettikää ihan rauhassa vaan!

Yhteistyössä