Hakutulokset

1. L

kuinka ehdoton on makkaran viimeinen käyttöpäivä?

viimeinen käyttöhetki meni jo kun se on naitu, mut ainahan sen voi tyrkätä uudelleen "uuniin" :D :D
  2. L

Auttakaa äitiä ruokahaluttoman lapsen kanssa..

Jos sulla kerran tulee maitoa,niin anna syödä tissiä.Seon kuitenkin parasta evästä.
  3. L

kuinka ehdoton on makkaran viimeinen käyttöpäivä?

Jos makkaran pinta on kuin naitu mulkku, niin aletaan olla aika lähellä viimeistä käyttöhetkeä, mut vielä sen kun uunissa käyttää niin ontäyttä tavaraa :whistle:
  4. L

miten valmistan porsaan ulkofileen n.1,4 kg pala?

Valion keittokirjasta vois löytyä ohjeita ja mitä sieltä olen itse tehnyt, niin ohjeet olleet hyviä. Itse mä leikkaisin tuon ulkofileen pihveiksi.. Olis helpompi käsitellä.
  5. L

Ootteko nähneet jonkun näistä leffoista?

Mä valitsisin tuon enkelit ja demonit. Sehän on jatkoa sille Da Vinci koodille ja se oli mielettömän hyvä.
  6. L

onko valkosipuli hyvää pizzan päällä?

Eiköhän sitä kannata kokeilla ihna itse eikä kysellä täältä |O
  7. L

sain viikon sairasloman ja olen työttömänä?

Tuskin rahaa tulee, mut pitääkö ilmoittaa työkkäriin ettei ole työmarkkinoiden käytettävissä?
  8. L

Paras sipsi?

Peesi
  9. L

Onko kovin vaarallista?

Ei ole vaarallista.... aurinko rasvaa vain ettei omat nahkat kärähdä. Vauvalla ei ole mitään hätää. SInne vain nauttimaan lämmöstä :p
  10. L

limatulpasta olisi kysymys

Vanhasta muistista muistelin et se irtoaa 1-3vrk ennen. Ainakin meillä tuo aikahaarukka toimi.
  11. L

Ohjeita kaipaan!

Suurempi ahven on hyvää savustettuna ja pieni pannulla voissa paistettuna. Päässä ei paljon syötävää ole, niin ne voi poistaa. senverran kunpaistaa et ruoto irtoaa hyvin, niin on kypsää
  12. L

Alapään PH

Eikös sillä Lactal tuotesarjassa ollut myös se ph-testeri :whistle:
  13. L

Teenkö väärin jos...

Eikö pentua voi ottaa mukaan...
  14. L

Huijauspuhelu

En soita koskaan takaisin ellei soittaja ole jättänyt viestiä ja soittopyyntöä. Asia ei silloin niin kiireellinen. B)
  15. L

Te keillä ei ole ystäviä

Mun postilaatikko on aina avoin kaikille... Pistäkääs postia vain tulemaan... :wave:
  16. L

Laittaakas tänne suussasulava kasvisruokaohje, joka maistuu takuuvarmasti.

Tästä kun teet muhennoksen niin sulaa suussa :D http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3832
  17. L

Puun rungossa kasvava sieni.

:laugh:
  18. L

Anopin violettinen vulvo

Voisko se olla veritulppa? :D

Yhteistyössä