Hakutulokset

1. L

Siis apua, monetko häpyhuulet teillä oikeen on?!

Pistäpä tänne kuva-arvoitus: etsi sisemmät häpyhuulet? :D
  2. L

Isot häpyhuulet!

älä tuhlaa rahojas ellei niistä ole oikeaa fyysistä haittaa. miehiä ne ei häiritse, siis tuota yhtä poikkeusta lukuunotamatta :saint:
  3. L

Siis apua, monetko häpyhuulet teillä oikeen on?!

ei ne puutu keneltäkään, on vain niin pienet ettei kunnolla erotu tai et osaa itse katsoa.
  4. L

Tyttö parka, rippileirillä tytöt kiusaavat

Naisviha on kamalaa :xmas:
  5. L

Kutinaa

kyl ne kasvaa...
  6. L

Lamauutisia - Sain... :(

Onneksi olkoon kuitenkin korotuksesta. Kunpa joskus sais itsekin tuollaisen tunnustuksen tehdystä työstä, mut vissiin mä en sit oo niin tehokas :D :D
  7. L

Kertokaa mullle miten ihmeessä voi tavart kadota itsekseen

eihän ole kavereita käynyt kylässä ostoksilla?
  8. L

Lamauutisia - Sain... :(

Ketä piti nuolla?? :D Taisit olla melkoisessa palkkakuopassa
  9. L

Loukkaantuisitteko, jos mies sanoisi teille näin...????

Eikös se ole eri asia jos kysyy mieheltä et olenko läski. ja siihen ei voi vastata kuin EI, tai nainen loukkaantuu, sanokaa mitä tahánsa mut niin siinäkäy. Mut jos mies sanoo ilman asia yhteyttä et onpas sulla röllykkä, niin leijonan luolakin on turvallisempi paikka. :headwall:
  10. L

Ei jaksa seksiä taas tänäänkään.

mulle ainakin seksi olis parasta mitä vois olla työpäivän jälkeen. Mä olen sitämieltä, et seksittömyys ei johdu siitä ettei jaksa, vaan siitä ettei kiinnosta.
  11. L

Minkä pituinen ja kokoinen teidän vaavelinne oli?:)

Vaatteen koolla ei sinällään ole merkitystä vauvalle, kun ei liiku. Kunhan vain suojaa ja pitää lämpimänä. Vaatteet kannattaa pestä miedolla aineella ja erikseen. Kyllä käytäntö opettaa. Ja sen kuuluisan maalaisjärjen käyttö ei kai ole vieläkään kiellettyä :snotty: . Käytäntö opettaa.
  12. L

Turku,Saariston rengastie

Kuinka moni on ajellut tuolla? Autolla,moottoripyörällä vai polkupyörällä?
  13. L

Kesälomareissuehdotuksia hieman pohjoisempaa..??? :)

Ranuan eläinpuisto ja kaunispään tunturi
  14. L

Loukkaantuisitteko, jos mies sanoisi teille näin...????

Hieman ajattelematonta..ja tuskin tarkoitti pahaa. Mut jos itse noin lipsauttaisin voisin samantien ampua itseni :ashamed:
  15. L

Ilmalämpöpumppuja osarilla?

kun sulla kone on niin laita google töihin tai sit voit soitella lähialueen liikeet läpi ja kysyä et onko niiden myyntiehdoissa osamaksu.
  16. L

haluaisin nyt esittää yhden kysymyksen..

nyt ei näytä ainakaan ketään tulevan. :D Kaikki on koloissaan piilossa :xmas:
  17. L

kysymys teille joilla mennyt vesi kotona tai muualla?

Kai sen tietää kun kusi roiskuu?? vaikka mistäpä minä sen tiedän... :saint:
  18. L

Ja vastaus kysymykseen on: Kyllä saa
  19. L

Osuuspankilla on ainakin sellainen käyttöluotto. Ennen oli kultaluoton nimellä. Siinä korko ihan kohtuullinen. Muistaakseni sitä saa 4000? saakka.

Yhteistyössä