Hakutulokset

1. I

Ruokaskaba anopin kanssa - taas

Sano anopille joka kerta, että perunoita ja makkarakastiketta vaikka olis mitä muuta tahansa
  2. I

En ole teräsmies, ruosteessa enkä työskentele metallialalla. Nimimerkkiin on muu syy. Kirjoitin...

En ole teräsmies, ruosteessa enkä työskentele metallialalla. Nimimerkkiin on muu syy. Kirjoitin aiemmin rekisteröimättömällä nimimerkillä 'tööt', joka valitettavasti on rekisteröity jollekin, joka kirjoittaa kerran vuodessa yhden kommentin.
  3. I

yhteishuoltajuudesta&tapaamisoikeuksista

Kivaa yleistystä. Meillä on yhteishuoltajuus eksän kanssa ja se oli se, jolla oli heti uusi kierroksessa. Meillä lapsi asuu vuoroviikoin, ei ole mitään ongelmaa.
  4. I

Olen monesti ajatellut aloittaa keskustelun mutta...

mun kodissani ei tuollainen olisi onnistunut, horo oli lähteny tyhjin käsin hätäseen, niin lähti eksäkin
  5. I

Mä en kestä!!!

Kauhee ukko, jätä heti
  6. I

Voisiko jouluvalot laittaa jo ikkunaan

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  7. I

Antaisitko seksiä jos kysyisi suhtkoht hyv näk mies?

provoksikin harvinaisen pöntösti muotoiltu. melkein mainoksen sanoin: "et pysty parempaan"
  8. I

Teinille oma lemmikkieläin??

Tuskinpa ymmärtää. Sano, että saa hommata kissan, kun asuu omassa kämpässään ja ymmärtää, mitä vastuu on...
  9. I

Mikä luuri sulla on, ja onko kuin hyvä? :D

Samsung S5620 Monte, kuukauden kokemuksella mainio kosketusnäyttöpuhelin wlanilla, gps:lla jne. Hinta pari sataa...

Yhteistyössä