Hakutulokset

1. K

Voinko saada esim päiväkodilta vakipaikkaa jos olen suuntautunut opinnoissa muuhun kuin lapsiin ja nuoriin??

Täällä ei pääse ees haastatteluun, jos ei oo erikoistunu lasten ja nuorten puolelle.
  2. K

Miten tällä palstalla on niin paljon useampilapsisia perheitä joilla nettotulot n 3000€/kk?

Meillä tulot n.2000€/kk ja kolmas lapsi syntyy muutaman viikon sisällä...
  3. K

Vanha kysyy minkä ikäisiä ootte?

24v.
  4. K

G: Ikäsi? Lapset? Lemmikit? Asunto?

Ikä: 24v Lapset: 2011, 2012 ja LA ens kuussa Lemmikit: ei oo Asunto: rivitalokolmio
  5. K

Hei tarviiko se streptokokki B näyte ottaa jos tehdään suunniteltu sektio?

Täällä on nyt tänä vuonna tullu uutena, että kaikilta katotaan toi streptokokki rv 37 lääkärikäynnillä. Aijemmin se on katottu vain, jos synnytys käynnistyy vesien menolla tai on muuten tarvetta (ennenaikaset supistukset ym).
  6. K

HOI sana käytöstä.

Myö sanotaan äly hoi, älä jätä. Eikä käytetä huiveja.. :D
  7. K

otitko lapsellesi rotavirus-rokotetta?

Kaikille lapsille ollaan otettu ja otetaan kaikki rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet.
  8. K

Sikiön poikkitila kohdussa.

Mulla nyt rv 33+ ja vauva on poikittain vielä. Ensi viikolla ultralla taas tarkistetaan vauvan asentoa ja jos edelleen väärin päin, niin vielä rv 36 kontrolli ja sit aletaan kääntöä miettiä.. Edellinen oli ihan loppumetreille asti perätilassa, viimeisessä kontrollissa vaan huomattiin, että nyt...
  9. K

Yksinäisyys

:wave: täällä yksi! Meillä ei niitäkään tukiverkostoja juurikaan ole ja suurin osa kavereista kaikkosi esikoisen synnyttyä, kun niin eri elämäntilanteet yms. Yksinäistä on...
  10. K

Etsin kirjeystävää jakamaan elämän ilot ja surut :)

Ok, laitas yv niin vaihetaan osoitteita? :)
  11. K

Kuinka moni jättää järjestäemättä minkäänlaisia synttäreitä pienelle lapselleen?

Me ollaan järjestetty 1v lähtien synttärijuhlat lapsille. Kavereita näillä ei vielä juurikaan ole, mutta sukulaisia kutsutaan :)
  12. K

Terveydenhoitoalan ihmiset, häiritseekö teitä JulkiTerhikki ja siitä paljastuva syntymävuotenne?

Mitäpä se haittaisi? Ei mun ikä mikään salaisuus ole.
  13. K

Synnytys - ei enteileviä merkkejä?

Mulla ei oo ollu mitään ennakoivia oireita, ei limatulppaa, ei (harjotus)supistuksia, ei mitään. Vauvat ei oo kummallakaan kerralla ees laskeutunu ennenkuin synnytyssalissa. Eka käynnisty iteksiään supistuksilla rv 41+3 (synty 41+4) ja toinen vesien tihkumisella rv 39+6.
  14. K

onko siinä kuinka paljon käytännön eroja onko kaksi vai kolme lasta?

En osaa sanoa, kun meille on vasta se kolmas tulossa.. Vähän jännittää miten menee, kun nää kaks on aika kerkiiviä :D mutta eiköhän se silti suju. Meillä siis lapset nyt 3v4kk ja 1v6kk ja kolmannen laskettu alle 8viikon päästä.
  15. K

Pakko myöntää että olen pettynyt tuettuun lomaan..

Mekin ollaan tuolla lomalla ;) lomaohjelma ei oo vielä tullu, mutta aivan varmasti ollaan tyytyväisiä, vaikkei mitään järjestettyä oliskaan. Tosin meidän lapset on vielä pieniä, vanhin reilu 3v. eikä kummosia kaipaakaan..
  16. K

Etsin kirjeystävää jakamaan elämän ilot ja surut :)

Ei oo vanhentunu :) Mä laitan yv:llä mun osoitteen sulle?
  17. K

jomotus ja paineentunne alavatsalla rv20?

Mulla on ollu paineentunnetta ja kipua just tuolta rv 20 lähtien. Lääkärissä oon käyny pari kertaa, kohdunkaulalla ei muutoksia, mutta varulta sain lääkekuurin jos onkin joku tulehdus ja käski ottaa rauhallisesti. Nyt rv 31+6 ja kipuilu + paineentunne on vähentyny, mutta edelleen sitä silti on...
  18. K

Kysta munasarjassa

Mulla oli n. 5 x 4cm kysta, sitä aikansa seurattiin ja kun ei itestään hävinny, niin leikattiin pois.
  19. K

Gallup: Onko teillä muilla pienituloisilla rahaa säästössä pahan päivän varalle?

Oli, mutta ne meni.. Tällä hetkellä ei jää säästöön yhtään, mutta kohta pitäisi tilanteen vähä parantua.

Yhteistyössä